Upseeri työnsi kuumemittarin takapuoleen

7+17

"Varusmies valitti kipeää nilkkaa. Upseeri työnsi kuumemittarin hänen takapuoleensa".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060515665797_uu.shtml

Kaksi Porin Prikaatin viestikomppanian varusmiestä järkyttyi yllättävästä tilanteesta, joka sattui hetkeä ennen komppanian yömarssia viime perjantain vastaisena yönä.

Tapahtumat saivat alkunsa, kun heidät herätettiin yöllä kolmen aikaan.
Kouluttajat kyselivät varusmiesten marssikuntoa. Yksi varusmiehistä valitteli kipeää selkää, toisella oli ongelmia nilkkansa kanssa.

Paikalla oli varusmiesten mukaan viisi kouluttajaa. He päättivät hoitaa tilanteen tavalla, joka järkytti varusmiehiä kovasti. Vaivojaan valittaneilta mitattiin lämpö takapuolesta.

16

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännääon

Tuntuisi varmaan hyvältä.

Mitenhän syvälle se oikein työnsi sen, menikö nyrkki mukana?

Syöttiköhän tämä upseeri sen kuumemmittarin, kuten lapsille syötetään ruokaa? Vruuuuum vruuum, "täältä tulee formula".

• paska maa

"Kolmea armeijan lääkintämieskurssin esimiestä syytetään simputuksesta. Syytteen mukaan esimiehet vilauttelivat tiuhaan punaisia kortteja Sodankylässä syksyllä 2010 käydyssä harjoituksessa.

Kortti johti koko joukon rankaisemiseen. Muun muassa ruuan loppumisen takia myös ilman lounasta jääneet pistettiin juoksemaan."

http://www.hs.fi/kotimaa/Ruoka loppui ruuatta jääneitä varusmiehiä rangaistiin/a1305574391558

Ruuan loppuminen johti ruuatta jääneiden rankaisemiseen?! Näin sitä maanpuolustustahtoa rakennetaan perselävessä nimeltä Suomi!

• Pyllynroikkijat...
      • Potki suomalaista

Suomi on paska maa, varsinkin miehille.

• verovaroin

Armeijan kapiaiset voivat käydä oikeustaistelua vaikka vuosikausia verovaroin (eili puolustusvoimien varoin). On se hassua se.... on se hassua.....

• Prööt
    • Huh huh, hyh hyh

Suomen leluarmeijassa simputus on usein luonteeltaan homoeroottista.

• HERRA-JUMALA

Ihmettelen vaan miksi homokapiaisten "uhrit" eivät kouluttaneet näitä persehiplareita. Nykyajan nuoret ovat aika avuttomia, 100 vuotta sitten kukaan tuskin olisi suostunut runkkaavan pellekapiaisen rassattavaksi.

• Pohkeet on kovat
        HERRA-JUMALA kirjoitti:

Ihmettelen vaan miksi homokapiaisten "uhrit" eivät kouluttaneet näitä persehiplareita. Nykyajan nuoret ovat aika avuttomia, 100 vuotta sitten kukaan tuskin olisi suostunut runkkaavan pellekapiaisen rassattavaksi.

Pojasta polvi paranee. En minäkään olisi hiplannut 100 vuotta sitten olleita körmyjä. Nykyisin tarjonta on todella runsas ja hyväånnäköinen. Ja se hyvännäköinen saa tuntea sen peppulihaksissaan. Ja siitä vielä aikanaan kiittää armeijaa.

• laskuvarjo cum

Kun minä menen armeijaan 1.5.15 työnnän munani komeimman upseerin takapuoleen.

T.O.F

• sä_otat_pamppua

Kyllä se menee armeijaperinteiden mukaan juuri toisinpäin.

• ei_miehiä_vaan_orjia

Vain orjia voi tällä tavoin nöyryyttää.

• Totuusvalkenee

Lapsilta mitataan kuume takapuolesta.

• gonagona

vieläkö tästä jaksetaan vatvoa, turhaa valitusta, jos tuollaiseen joutuu ei muuta kun käskystä rohkeasti housut alas ja reipas pyllistys, äkkiä se ohi on ja kyllä tuon pitää jokaisen palvelustaan suorittavan nuorenmiehen kestää, hetkessä se on ohi ja kaikki pääsee helpommalla kun totellaan eikä valiteta turhaa

• meneeminuutti

Niin työnnetäänhän sinne paljon muutakin,kun lueskelee näitä palstoja.

• Homojen_intti

Kyllä vain homot voivat tuosta nauttia. Ilmankos armeijassa niitä on aina riittänyt. Sivarit eivät anna persettään ronkkia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe