Acer ja Navionics

Acer

Onko kenelläkään kokemusta Navionicsin Marine Europe sovelluksen toiminnasta Acer Iconia A200 tabletissa? Tabletissa on android 4.0 käyttöjärjestelmä.

3

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensin hommasin FT3:n jossa kokeilin että toimii. Nyt hommasin transformer 101:n jossa toimii. Joten miksei Aserissa.
      Itsellä scandinavian east, oli halvempi ja ei niin laaja kuin tuo nykyinen.
      Kaverin iphonessa kokeiltu myös

    • Ensuosittele

      Luepas "Acer" tämä artikkeli koskien noita mainitsemiasi karrtoja:

      ja tässä vielä linkki sivulle:

      http://mikropc.net/nettilehti/pdf/2106200718.pdf

      "KOTIMAISILLA JA pohjoismaisilla navigointisoftan
      valmistajilla on käytössään
      kansainvälisiä pelureita paremmat
      aineistot, väittää Merenkulkulaitoksen
      lupa- ja lisensointiasioita koordinoiva
      Juha Tiihonen.
      Veneily CD, Uusi Loisto ja Elmeri
      – samoin kuin ruotsalaiset Soltek ja Tridentnav
      Systems – ostavat aineistonsa
      sähköisessä muodossa suoraan Merenkulkulaitokselta.
      C-MAPin, Navionicsin ja
      Garminin kaltaiset globaalit karttapelurit
      eivät tee niin.
      Heillä on Tiihosen mukaan oma tuotantokoneistonsa,
      jossa he digitoivat jopa
      vektoriaineiston paperisilta kartoilta.
      ”Meillä on sopimus siitä, että he saavat
      kopioida karttoja ja että maksavat
      siitä tietyn rojaltin. Heille se työ on ilmeisesti
      niin perin juurin halpaa, ettei alkuperäisaineiston
      ostaminen kiinnosta.”
      Kaukoidässä toteutettu digitointi
      saattaa Tiihosen mukaan kuitenkin synnyttää
      epätarkkuuksia ja virheitä. ■"

      Joten eipä kannattaisi käyttää tuollaisia ulkomaisia karrtoja ja vielä maksaa niistä kallista hintaa.

      • Ovat sitten muuten ihan samat kartat mitkä jengi ostaa plotteriin.
        Ensin 6-800e plotteriin ja sitten 300e karttoihin ja hyvin ovat tullet toimeen.

        btw......koitas työntää muuten noi "kunnon kartat" tablettiin , vaikkapa cd:ltä.

        Itse käytän paperisia, jotka ovat jotkut jo TOSI vanhoja, kuka niitä nyt joka vuosi ostaa. Joten 10e Navionic on ihan kiva lisä, on niissä kuitenkin uudemmat kartat kuin millä muuten ajaisin.
        Totuuden nimissä en ole noita tabletteja käyttänyt kuin koemielessä, ei ole ollut käyttöä. En juurikaan ajele tuntemattomilla alueilla joten ei niitä kiviä ole väylillä kummassakaan. Kivasti näyttää veneen just siihen kohtaan missä kulloinkin on.

        Kalastushommat onkin sitten jo ihan eri juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe