Uusi kahvila

Sailetu_jmsk

Pitääkö paikkansa, että Pienen hetken tiloihin avautui uusi kahvila? Kukas sitä pitää sitten nykyisin??

13

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen asiakas

Eiköhän entinen kuppilan pitäjä jättäny miehensä ja kuppilan ja suunnistanu
      Tampereen tienoille uutta nuorenpaa etsimääm. Tarkka tieto!

• Kesä ja hyttyset

Voi jestas sentään! Eläkää jokainen omaa elämää älkääkö puuttuko toisten elämään ja menoihin. Että mua sit ärsyttää tollasseet negatiiviset ihmiset. Te jotka kitisette ja puututte toisten menoihin ja tiedätte "muka " kaiken ,niin sanon vaan Hanki itselle elämä! Suomi on tietääkseni vapaa maa, mutta kohdelkaa toisianne niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

• Ei varaa.

On siellä ainakin kalliit hinnat että toiste en mene.

• vonguli

ei se tampereelle mennyt,vaan torille veikon kans limppuja myymään.vaihtoi itsensä ikäiseen.

• suututtaa

Antakaa jo toisen elää omaa elämäänsä. Jokainen saa tehdä niinku itse haluaa, eikä se kuulu muille.

• vonguli

saa jokainen elää omaa elämäänsä.minäkin olen hankkinut sellaisen,mutta olen päässyt myös ent.kahvilanpitäjän jollekkin epäiltyjen listalle,mikä suunnattomasti ärsyttää,mutta myös huvittaa tämä epäiltyjen lista,että näin.asiolla on aina kaksi puolta.

• ENTINEN kahvilan asi

epäiltyjen listalle, mitä mahdat tarkoitaaa

• Kaunista Jussia E+S,

Onpahan teillä todellinen ongelma! Ei voi edes nauraa näille jutuille. Luulis että tälläkin kylällä olisi parempiakin aiheita keskusteluun.

• hupsista hei :(

Kahvi ja 2 karjalanpiirakkaa 6e. Siinä teille osviittaa paikan hinnoista, kuulostaako kohtuullisislta? En mene enää ikinä, saa noilla hinnoilla myydä niille jotka haluaa noin paljon maksaa, kai niitäkin on :)

• okei.

(ruonansuu.)"Yritäppä ihte."Ei se yrittäjällekkään ilmaisin leipä tule.

• köyheliini kai

Kumma vaan kun muut paikat pystyy myymään halvemmalla ja ovat silti olleet pystyssä vuosia...
      No ne maksaa joilla siihen varaa, ei hattaa mua :)

• huhuhh33

Antakaa toisten olla yrittäjiä ihan rauhassa! Se ei varmaan kenenkään elämästä ole pois!!!! Kerran kävin kahvilassa, totta oli melko kallista, mutta mitä sitten!!! ei tarvitse mennä toista kertaa jos ei tykkää!

• koskelta koskelainen

voi,voi......käyn kahvilassa.maksoi mitä maksoi.paikka siisti,nuoret ja pirtsakkaat myyjät.SILMÄKIN LEPÄÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe