ikinä toivo mulle mitään pahaa tapahtuvaksi.... Minä en ainakaan koskaan sinulle toivo pahoja asioita......
Ethän sä
10
228
Vastaukset
- miksi pitäisi
En tietenkään
- Kukahan lienee olet,
tuskinpa vaan.
Nuku vaan makeasti :-)! - aham ajatteletko
että ajatuksilla voi todellakin vaikuttaa? kaikkea hyvää toivon sinulle, ihan mielettömän super hyvää, jos niin säkin toivot mulle.
- en ikinä
toivoisi, päinvastoin :(
- en toivo
hänelle mitään pahaa. Jopa silloin kun olen kiukkuinen toivon että hänellä on kaikki hyvin. En koskaan mitenkään loukkaisi häntä, enkä aiheuttaisi hänelle mitään harmia.
- eipä ole musta kii
On sellainen sanonta että "How you treat me is your karma. How I react is mine."
Joten jätän ihan kohtalon haltuun tämän ja huolehdin omista teoistani. Sinä vastaat omistasi universumille / Jumalalle / mihin ikinä uskotkin. Teoilla on omat seurauksensa. Joskus vasta vuosien päästä. - itse toivot
Ehen toivo sulle yhtään kuppaista railia.
- ....................
Mulle monet ovat toivotelleet pahaa tapahtuvaksi ja on ollut sellasia tuttuja joskus jotka ovat olleet hyvillään kun mulle on jotain ikävää tullut kohdalle =(. Ei mun hyödytä kellekään toivoa yhtään mitään tapahtuvaksi, ei ole mun vallassa.
- lämpimin ajatuksin
Minä en ainakaan toivo pahaa kenellekään. Sinulle erityisesti lähetän lämpimiä ja hyvin henkilökohtaisia ajatuksia.
- haaska :|
lämpimin ajatuksin kirjoitti:
Minä en ainakaan toivo pahaa kenellekään. Sinulle erityisesti lähetän lämpimiä ja hyvin henkilökohtaisia ajatuksia.
lähettää tuntemattomalle hyvin henk.koht. ajatuksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261