Samsung galaxy xcover

11+16

kannataako hankkia tuommonen?ja sitten vielä yksi tyhmä kysymys mutta kun en ole ikinä ennen käyttänyt samsungia ni onhan tuossa suomen kieli?

51

3952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monien mukaan kyseisessä mallissa on ollut aika paljon erilaisia vikoja. En tosin tiedä pitävätkö nämä väitteet paikkaansa. Kyseisessä puhelimessa on siis Android 2.3 käyttis, joka sisältää suomenkielen ( Jos siis aiot ostaa sen suomesta).

Kannattaa lukea näitä sivuja:

http://blog.androidsuomi.fi/2011/12/arvostelussa-samsung-galaxy-xcover/

http://mato78.com/artikkelit/kannettavat-laitteet/5263-testissa-iskun-ja-vedenkestava-samsung-galaxy-xcover-s5690-alypuhelin-kovaan-kayttoon

http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-puhelimet-taulutietokoneet-ja-muut-mobiililaitteet/864495-samsung-galaxy-xcover.html

http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f22/samsung-galaxy-xcover-gt-s5690-66406/

• miska99

samsung galaxy s2 en saanut suomenkieltä vaikka menin kieliasetuksiin. kaikki muut kielet sai

• Vikoja
    • 15+8

onko kaikissa tuo verkosta putoamis ongelma?onko muita vikoja

• ............

keskustelujen mukaan lasi rikkoontuu helposti. iskunkestävyyden takia ei kannata ostaa.....

• ghjghjghjghjgh

No kaikkiin älypuhelimiin kannattaa laittaa heti kättelyssä tarrakalvo näytön pinnalle, joka estää lasin rikkoutumisen. Kalvo tukee näyttöä eikä mene niin helposti rikki.

• ÄLÄ OSTA

Itelläkin oli tuollainen puhelin ja ei kestänyt kun 2kk oston jälkeen ja hajos näyttö vaikka olin sitä pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. :( olenko muka pahempi kuin duudsoni? puhelin putosi noin 1,5 metristä laminaatille... -_-

• Eipäs!
        ghjghjghjghjgh kirjoitti:

No kaikkiin älypuhelimiin kannattaa laittaa heti kättelyssä tarrakalvo näytön pinnalle, joka estää lasin rikkoutumisen. Kalvo tukee näyttöä eikä mene niin helposti rikki.

Hei! mulla oli tuo puhelin ja se ylin näyttö ei hajonnut vaan se jossa näkyy ne kaikki värit! Se kalvo tukee sitä ylintä lasi/muovi näyttöä! ;) ihan vaan vinkkinä

• ÄLÄ OSTA kirjoitti:

Itelläkin oli tuollainen puhelin ja ei kestänyt kun 2kk oston jälkeen ja hajos näyttö vaikka olin sitä pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. :( olenko muka pahempi kuin duudsoni? puhelin putosi noin 1,5 metristä laminaatille... -_-

Tuon kännykän näyttö voi hajota kun se putoaa lattialle oikeassa asennossa. Mutta kohtuu hyvin se kestää.

• mizka5

vähä liian halpaa ainesta

• xcoverr

On suomen kieli.. Mutta älä osta.. Minulla on ja ihan paska... Menee pinkoodi tilaan hävittää kuvia ja pätkii. Ostin puolivuotta sitten ja ollut 4 takuussa.

• Samsung Xcover..

Hei! Minulla on nyt kysymyksi samsung xcoverista....
      1:Onko suomen kieli? 2:Onko kestävä? 3:Kannattaako ostaa xcoveri vai nokia lumia? 4:Onko lumia parempi kuin samsung? 5: Onko nopea netti? 6:Pystyykö ladata musiikkia?:) vastatkaa nopeaa ennen joulua koska saan uuden puhelimen joululahjaksi:)

• 1. On suomenkieli
      2. On kestävä tosin sen näyttö on hajonnut monella
      3. Xcover kannattaa mieluummin ostaa
      4. Ei ole parempi ( Mielipidekysymys)
      5. Tämä riippuu täysin datapaketin tai wlanin nopeudesta.
      6. Pystyy lataamaan musiikkia esimerkiksi Youtubesta

• samsung...

Seelvä:)

• Samppasucks

Lumia on parempi, älä Vapunen valehtele ihmisille, vaikka ootkin Samppa fani...

• tipsu.

Hyvää päivää..

Onko täällä joku joka voisi auttaa naista mäessä.
      Minulla on Samsung galaxy xcover ja laitoin siihen käytössä olevan gmailin tilin, lisäsin myös pari muuta.
      Nyt haluaisin poistaa sen ekan mutta en onnistu sitä poistamaan ne kaksi muuta onnistuu.
      Mikä neuvoksi, mistä pääsen sinne kun se käskee tietosuoja-asetuksissa palauttamaan oletusasetukset..?

Minusta on erikoista ettei gmailin tilistä voi kirjautua ulos tässä puhelimessä.

• Jos siis kirjauduit puhelimen tiliasetuksista omalle Google tilille niin sen saa pois vain resetoimalla puhelin. (Palauttamalla tehdasasetukset)

• tipsu.

Kiitos.
      Miten pääsen palauttamaan tehdasasetukset.
      Eka Samsung..:/

• Menemällä tänne: Valikko->Asetukset->Yksityisyys->Alkuperäisten tietojen palautus.

• tipsu.

Kiitoksia varpunen oikein kovasti avusta.

• Buahhahahahahahah

On suomen kieli!
      Luuri jo vanha kuin iphone 4 ja tehot sen mukaiset!

Ei ole enää pelaajan valinta! kestävänä perusluurina toimii mainiosti!

• Hanski2013

Tietääks kukaa miten voi lähettää xcoverilla kappaleita bluetoothin avulla?

• Ainakin SGS3 mallissa kappaleen voi lähettää kun menee musiikkisoittimeen ja painaa valinnat->Jakotapa

• minnihiiri3

Olen juuri ostanut samsung xcoverin ja sitä tässä vähän mietin että jos puhelimella ottaa kuvia yms, nii miten ne kuvat saisi sinne galleriaan sirrettyä ku ne näkyvät ainoastaan siellä kamerassa. Olisi kiva jos ei tarvitsisi muuta kuin mennä galleriaan josta näkisi kaikki kuvat mutta en ole saanut siirrettyä niitä sinne

• Ne siirtyy sinne automaattisesti kun ottaa uusia kuvia.

• x-treme1

Minulla ainakin tuo lasi on kestänyt ihan hyvin. (Päätin testata ajamalla pyörälläkin sen päältä) Tehot siinä kyllä eivät ole mitkään kummoiset ja muisti aina vähissä kun kaikkia sovelluksia ei voi sirtää muistikortille. Lagii helposti

• Sam Susi

Kun minulla oli aikanaan ensimmäinen samsunki puhelin niin päätin, että se on myös viimeinen. Tuo päätös olisi kannattanut pitää.

Nyt on toinen saman tehtaan kapistus. Xcover älytyspuhelin.
      Kerran on jo vaihdettu takuuseen, kun pätkii tulevaa ääntä ja katkoo puheluita.
      Myös data download puoli takkuaa.
      Vaihdon jälkeen toimi jotenkin muutaman päivän ja sitten alkoi taas satunnaisesti pätkimään ja katkomaan. Työkaverilla samalla kertaa ostettu samanlainen samsunkki ja samallalailla pätkii ja katkoo ym. Toisella työkaverilla vuoden vanhempi samanlainen xcover toimii ihan normaalisti. Kaikilla sama operaattori ja samoissa paikoissa liikutaan.
      Onko kokemusta miten saa rahat takaisin näistä romuista ? Paluu Nokiaan on selvä.

• EltZuuhh

Mä oon muuten ollu tyytyväinne samsumngiin tätä viestiä kirjoitan samsung galaxy s3... mut siis tohon coveriin oon tosi pettyny. Ollu 7 takuussa millon mistäkin syystä. 4 kertaa näytön takia. Eli kaikille jotka haluu kestävän puhelimen nii ei xcoveria!! Huino!

• Galaxy Xcover 1 mallissa on ollut tyyppivikoja ja muutenkin aika moni on valitellut siitä. Mutta itse Samsungin yli 300 euron mallit ovat jo hyviä.

• jansson94

Nokian yli 100 euron mallit ovat jo hyviä

• hyvin pettynyt

Älä helvetissä osta! Itelläni on kyseinen "puhelin" ja vikoja riittää !
      1) oli koko yön laturissa, niin akkua 1%
      2) vaikka muistikortti ei ole täynnä, niin ilmoittaa, että ei pysty lataamaan mitään, koska "ei ole tilaa"
      3) hyvin helposti naarmuittuva, eikä mielestäni ole mitenkään "iskun kestävä"
      4) lagaa !
      5) aivan paska puhelin

• suomivenus

Minulla oli vuoden tämä puhelin, olin hyvin tyytyväinen tähän, se on vieläkin ehjä, mutta halusin jo ostaa uuden. Se meni sitten veljelle käyttöön kun se tarvitsi uuden toimivan :)
      Ei ollut mitään kummempia vikoja, vähän välillä oli hidas, mutta muuten perustoimiva ja kestävä! Tippunut 3 kertaa tarkusta asfaltille, ja pieni lommo parissa kulmassa, muuten ei mitään :)

• superix

En itse suosittelisi samsung galaxy xcoveria kenellekkään! (en ainkaa ykköstä)

• jokuvaa.

EI KANNATA!!!!! toooosi paljon vikoja!

• joku0

mulla on samsung galaxy xcover se ensimmäinen. Mulla on siinä puhelimessa sellanen kuori,jos se tippuu näyttö eellä niin se näyttö ei osu siihen maahan vaan se kuoren reunat ottaa kiinni. eikä mun puhelimessa oo mitään vikoja oo :D

• qqqwwa

suosittelen Xcover 2 kun kesti 1.40 metrin korkeudesta lattiaan kyllä pari pientä naarmua tuli mutta ei muuta ja edelleenhyvin toimii hiukan lagii!

• ostaja2

Kandeeko ostaa jos saapi halavalla?

• 1 puhelu missattu:)

Ei, Ensimmäinen puhelin johon joutui katsomaan ohjekirjasta netistä miten siihen puheluun vastataan.

• NO TÄSSSÄ

jos et tiedä miten puheluun vastataan no tässä on ohje..
      kun joku soittaa sulle liu;uta kättä kun vastaat juuri vihreään puoleen tässä samalla video jos linkki toimii!! ja musta on myös TOSI hyvä!! paitsi hiukan hidas

• minde

"Jos siis kirjauduit puhelimen tiliasetuksista omalle Google tilille niin sen saa pois vain resetoimalla puhelin. (Palauttamalla tehdasasetukset) "

Urpo kysyy, että häviääkö vain asetukset vai myös muita tietoja? kuvia? numeroita?

• Tehdasasetusten palautuksessa poistuu kaikki puhelimen muistin tiedostot ja asennetut sovellukset/niiden päivitykset.

Muistikortin ja sim-kortin tiedostot säilyy.

• onkia

handsfree heittää koputuksen kun vastaa puheluun eikä koputusta saa pois ellei sammuta koko saa.tanan puhelinta ja käynnistä uudestaan. muistikortti täytyy kokonaisen 1prosenttia. muilla samoja vikoja?

• vastatkaa tähän pian

tämä on kyllä mielipide kysymys, mutta kumpi on parempi puhelin samsung galaxy xcover vai samsung galaxy xcover 2 ?

• Ehdottomasti Xcover 2 mm

- Uudemman Android version vuoksi
      - Tehokkaampi suoritin
      - Suurempi ja tarkempi näyttö
      - Tarkempi kamera
      - Enemmän sisäistä muistia

• perä

noita xcover 2 ei oikeen löydy enään uutena

• smsng

Ostin xcoverin ihan siksi, että jo kaksi Nokian puhelinta on mennyt pilalle kävellessäni sateessa, vaikka kumpikin on ollut vedenpitävässä taskussa. Xcover on kestänyt sadesäitä, vaikka muuten en kovasti pidäkään.

Puhelimessa on kuitenkin häirinnyt se, että se ei ole toiminut ulkomailla. Ei ota vastaan viestejä eikä soittoja siitä puhumattakaan, että itse voisi soittaa/viestitellä. Liittymässä ei voi olla estoja, koska aina ennen muilla puhelimilla on toiminut. Osaako joku neuvoa, mistä samsung-puhelimen asetuksissa saa sallittua verkkovierailun? Etsimisestä huolimatta en ole löytänyt. Entä jos haluaa kuitenkin estää dataverkkovierailun, jottei nettiin saa yhteyttä ulkomailla? Kai pitäisi olla mahdollista estää nettiyhteys mutta samalla sallia puhelimen toimiminen muuten?

• Soittaminen ja viestittely on mahdollista ulkomailla vaikka roaming tila on pois päältä. Tästä on kokemuksia kun olin kesällä Lontoossa.

Verkkovierailuasetukset löytää täältä: Valikko->Asetukset->Langattomat ja verkot->Matkapuhelinverkot->Dataverkkovierailu

Nettiyhteyden voi estää laittamalla datayhteyden kiinni esimerkiksi tuolta samasta paikasta.

• smsng

No minulla ei toiminut xcover Tallinnanmatkalla. Ja aina ennen on puhelimet toimineet ulkomailla, joten liittymässä ei mitään estoja pitäisi olla. Nyt olen taas lähdössä ulkomaille ja tarvisin välttämättä puhelimen, jolla tekeekin jotain. Viimeksi ei xcoverilla tehnyt todellakaan mitään.

• xc0ver2

Mikä ihme siirtää nuo alareunan kuvakkeet oikeaan reunaan päällekkäin?
      Niin ja kannattaako nuo kaikki päivitykset mitä tulee niin ottaa vai hylätä?

• Ainakin päivitykset kannattaa aina asentaa. Tuosta toisesta en osaa sanoa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe