Moi viisaammat! Ajattelin kysellä, kun mua on vaivannut erilaiset vaivat jo kauan, että onko nämä stressistä aiheutuvia? Vaivoihini kuuluu väsymys, jaksamattomuus, niska ja hartia sekä selkä kivut, palan tunne kurkussa, jatkuva nuha/yskä, huimaus, sekava olotila sekä äkilliset pahanolon tulot/oksentelu. Aamusta kun herään, niin mitään ei ole 10-20min herättyä, mutta sitten alkaa huimaus kipuamaan. Välillä on päiviä, ettei huimausta ole ollenkaan. Luulen, että asunnossani on home ongelma, mutta sitä ei Joensuulainen vuokran antaja ole teettänyt pyynnöistä huolimatta, vaan vetkutellut asian kanssa ja nythän sitä ei voi tehdäkkään kuulema! En tiedä kumpaa tässä syyttää vai kumpaakin.
Onko tämä stressiä?
1
252
Vastaukset
- pirkkaliisa
onko sulla mahis olla jossain muualla vähän aikaa...silloinhan saisit selvyyden että johtuuko oireesi asunnosta vai muusta?
Oireesi sopivat hyvin myös stressiin ja edelleen myös tension neck-oireyhtymään.
Itse epäilin myös hometta kun oireeni olivat juuri tuonkaltaisia mutta kun me asutaan uudessa talossa niin mulle vain naureskeltiin.Selvisi kyllä että kun meillä on puhallusvillaa seinissä niin sitä pääsi huoneilmaan ja sen takia mulla oli jatkuva yskä...stressiä oli paljon joten suurin osa oireistani johtui siitä.
Nyt olen melkein terve,kävin akupunktiossa 8 kertaa.Lääkäri oli sitä mieltä että kärsin juuri niistä mainitsemistani jännitysniska oireista ja pahasta stressistä.
Stressin syy pitää toki selvittää ja tehdä sille jotain,muutenhan oireet palaavat.
Itse vähensin töitä ja yritin muutenkin ottaa rauhallisemmin.Saan itselleni stressin ihan vaan ajattelemalla liikaa,niitä pitäisi sitä ja tätä-ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1461203Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856