Eliikäs; mulla 2 lasta (3&4v),kummankin raskaudet olleet vuodottomia.Keskenmenoja ei ikinä ole ollut. Nyt sitten kierukka poistettiin huhtikuun alussa, menkat alko 28.4, ovulaatio 8.5 ja tärppäs. Toissapäivänä labraverikokeesta postiivinen, 5 2 viikot.Eilen alko ensin niukka verinen-osittain väritön vuoto.Yöllä oli tullut siteellinen verta.Aamusta menny pari pikkuhousunsuojaa,joukossa ollut pari pikku hyytymää (muutaman millin x max.½cm).Kävin terveyskeskuksessa, missä sisätutkimuksen jälkeen lääkäri totesi et alkava keskenmeno, tyhjenee ittekseen, keskussairaalaan ei ultraan lähetettä, uus labraraskaustesti kuukauden päästä. Alasekää aamusta ns.jomottanut,muttei häiritsevästi. Mahassa tuntunut välillä ns. viiltoja, ei kuitenkaan supistuksia.Olikohan tää nyt sitten tässä? Olen lukenut mm. että 5-6.:lla viikoilla saattaa esiintyä veristä vuotoa, koska hedelmöittymisestä on sen 3-4vkoa ja munasolu kiinnittyy kohdunseinään ja istukka kasvaa...mulla taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka aina ollut kaukana kohdunsuusta.Mietin et olikohan toi tk:n lääkäri nyt ihan oikeessa...loppuviikko saikkua anyway.
Keskenmeno 5+4?
sekasin...?
1
187
Vastaukset
- Arjus
Pahoittelut! Kuulostaa kyllä keskenmenolta. Munasolu kiinnittyy kohdunseinämään yleensä noin viikko ovulaatiosta (eli hedelmöittymisestä), joten kiinnitysvuotoa ei voi olla. Lisäksi se on tosi pientä, tyyliin ruokalusikallinen verta.
Toki vuotoja voi olla muista syistä mutta itse uskoisin kyllä lääkärin sanaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81528- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633