Eliikäs; mulla 2 lasta (3&4v),kummankin raskaudet olleet vuodottomia.Keskenmenoja ei ikinä ole ollut. Nyt sitten kierukka poistettiin huhtikuun alussa, menkat alko 28.4, ovulaatio 8.5 ja tärppäs. Toissapäivänä labraverikokeesta postiivinen, 5 2 viikot.Eilen alko ensin niukka verinen-osittain väritön vuoto.Yöllä oli tullut siteellinen verta.Aamusta menny pari pikkuhousunsuojaa,joukossa ollut pari pikku hyytymää (muutaman millin x max.½cm).Kävin terveyskeskuksessa, missä sisätutkimuksen jälkeen lääkäri totesi et alkava keskenmeno, tyhjenee ittekseen, keskussairaalaan ei ultraan lähetettä, uus labraraskaustesti kuukauden päästä. Alasekää aamusta ns.jomottanut,muttei häiritsevästi. Mahassa tuntunut välillä ns. viiltoja, ei kuitenkaan supistuksia.Olikohan tää nyt sitten tässä? Olen lukenut mm. että 5-6.:lla viikoilla saattaa esiintyä veristä vuotoa, koska hedelmöittymisestä on sen 3-4vkoa ja munasolu kiinnittyy kohdunseinään ja istukka kasvaa...mulla taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka aina ollut kaukana kohdunsuusta.Mietin et olikohan toi tk:n lääkäri nyt ihan oikeessa...loppuviikko saikkua anyway.
Keskenmeno 5+4?
sekasin...?
1
182
Vastaukset
- Arjus
Pahoittelut! Kuulostaa kyllä keskenmenolta. Munasolu kiinnittyy kohdunseinämään yleensä noin viikko ovulaatiosta (eli hedelmöittymisestä), joten kiinnitysvuotoa ei voi olla. Lisäksi se on tosi pientä, tyyliin ruokalusikallinen verta.
Toki vuotoja voi olla muista syistä mutta itse uskoisin kyllä lääkärin sanaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136