Eliikäs; mulla 2 lasta (3&4v),kummankin raskaudet olleet vuodottomia.Keskenmenoja ei ikinä ole ollut. Nyt sitten kierukka poistettiin huhtikuun alussa, menkat alko 28.4, ovulaatio 8.5 ja tärppäs. Toissapäivänä labraverikokeesta postiivinen, 5 2 viikot.Eilen alko ensin niukka verinen-osittain väritön vuoto.Yöllä oli tullut siteellinen verta.Aamusta menny pari pikkuhousunsuojaa,joukossa ollut pari pikku hyytymää (muutaman millin x max.½cm).Kävin terveyskeskuksessa, missä sisätutkimuksen jälkeen lääkäri totesi et alkava keskenmeno, tyhjenee ittekseen, keskussairaalaan ei ultraan lähetettä, uus labraraskaustesti kuukauden päästä. Alasekää aamusta ns.jomottanut,muttei häiritsevästi. Mahassa tuntunut välillä ns. viiltoja, ei kuitenkaan supistuksia.Olikohan tää nyt sitten tässä? Olen lukenut mm. että 5-6.:lla viikoilla saattaa esiintyä veristä vuotoa, koska hedelmöittymisestä on sen 3-4vkoa ja munasolu kiinnittyy kohdunseinään ja istukka kasvaa...mulla taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka aina ollut kaukana kohdunsuusta.Mietin et olikohan toi tk:n lääkäri nyt ihan oikeessa...loppuviikko saikkua anyway.
Keskenmeno 5+4?
sekasin...?
1
215
Vastaukset
- Arjus
Pahoittelut! Kuulostaa kyllä keskenmenolta. Munasolu kiinnittyy kohdunseinämään yleensä noin viikko ovulaatiosta (eli hedelmöittymisestä), joten kiinnitysvuotoa ei voi olla. Lisäksi se on tosi pientä, tyyliin ruokalusikallinen verta.
Toki vuotoja voi olla muista syistä mutta itse uskoisin kyllä lääkärin sanaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2103285Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622024Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt381641Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651593- 1051337
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221235Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501033Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61020Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan196974Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61947