Harrastan Combat Hapkidoa ja seurassa jossa käyn on minun lisäkseni vain yksi nainen ja miehiä käy noin 20. Ihmettelen miksei enempi joukko naisia ole kiinostuneita tästä itsepuolustus lajista??
Lajin tekniikat eivät vaadi paljoa voimaa jos ne tekee oikein ja tästä syystä pidän tästä lajista. Vaikkakin olen huomannut ilmiön että osa lukoista ei toimi niin hyvin naisille kuin miehille.
Siitä huolimatta vaikka kaipaisin salille enemmän naisia ovat miehet osoittautuneet paremmiksi harjottelu pareiksi, sillä he eivät kilju vaikka vähän sattuisikin. Eivätkä he turhia rupattele treenin aikana vaan treeni aika käytetään hyvin tehokaasti.
Silti olisi hienoa jos me naiset emme olisi vähemmistö, koska naisissa on paljon lahjakkaita. Ja minusta jokaisen naisen olisi hyvä osata edes vähän itsepuolustustaitoja. :)
Kiitos etukäteen vastaajille!
Combat Hapkidoa naisille
CH woman
1
231
Vastaukset 1
- Hapkidoin
Combat hapkido seuroja on suomessa aika vähän ja niitä ei ole mainostettu juurikaan, vaikka laji on hyvä. Hipkolla harjoittelee jonkin verran naisia Combat hapkidoa. Tampereelta tiedän vain yhden naispuolisen. Oletkohan sinä juuri se tietämäni nainen. Voit tulla vierailemaan Hipkolle milloin vain ja pääset harjoitelemaan myös naisten kanssa. Hipkolla ja Hapkidokoulussa harjoitusohjelmat ovat samanlaiset Combat hapkidossa, joten vierailu toisessa seurassa on helppoa ja onhan se muutenkin mukavaa tavata muita saman lajin harrastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1201519Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois211774Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 72708
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä60569- 76561
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551