Tästä on jo muutama vuosi aikaa. Nyt olen kahdenkymmenen ja tämän tapahtuessa olin noin neljän- tai viidentoista. Kerran kun minulla oli jokin hiivatulehdus ja jouduin käyttämään emätinpuikkoja enkä meinannut saada niitä laitettua, niin huusin äidilleni, että "en saa sitä laitettua"! Mutta sitten isäni huusi varmaan vitsillä että "tuunko mä laittaan!" (en tiedä tiesikö hän todella kyseessä olevan emätinpuikon..) Mutta sitten hän korjasi että "tuleeko äiti laittamaan sen".. Isäni ei ole muutoin koskaan millään tavalla ollut pervo, päinvastoin. En ole kuitenkaan vieläkään päässyt asian yli, tämä ahdistaa minua ihan mielettömästi! Mikähän neuvoksi?! Kiitos asiallisista vastauksista!!
OnGelma
8
64
Vastaukset
- vainko tämä ahdistaa
Olekko muutekin herkkä. Juuri tuossa iässä tuo elämänalue nostaa voimakkaita tunteita. Vaivaako asia sinua itseäsi vai tuleeko se mieleen juuri isäsi kanssa ollessa.
Ehkä itse olisin vaivannut päätäni sen vuoksi että isän kuullen, en tuollaista olisi sanonut. Jos olisin ollut sinun tilassa, niin en olisi kyllä huutanut avuksi ketään, en äitiäkään.
No varmaan vanhemapsi ovat asian jo uhohtaneet. Se on ollut vian pelkkä ohimenevä juttu, mutta sinulle siihen jäänyt jokin voimakas tunneyhtymä.
Sinulla voi olla myös muuta seksualisuuteen liittyvää, joka viavaa ja se sitten kulminoituu tähän yhteen tilanteeseen?Kiitos kommentistasi. Minulla ei kuitenkaan ole mitään muuta seksuaalisuuteen liittyvää mikä vaivaisi. Ylipäätään olen niin siveellinen ja ylimoraalinen ihminen, että jos joku on tuollaista heittänyt, helposti muistutan siitä kovin pitkään. Reagoin asioihin voimakkaasti.
- miten se nyt meni?
Joko keksit paastasi naita juttuja tai sitten tapauksia jotka ovat jaaneet kaivertelemaan on enemmankin. Tossa kuukausi sitten kirjoittelit ematinpuikoista ja mita isas oli sanonut. Eli kummin kammin, onko isas koko nuoruutes heitellyt naita juttuja ja mika syy siihen etta erottelet tapaukset?
- miten se nyt meni?
Sorge meni vaaran viestin kohdalle, eli siis kirjoittelit siita rintojen koosta ja mita isasi sanoi.
audisensual kirjoitti:
Siis ei oo ku nää kaks asiaa. Nää on jääneet pakkomielteisesti vaivaamaan.
Siis isäni ei ole todellakaan enempää vastaavanlaisia "juttuja heitellyt". Nämä kaksi ovat kaikki. Mutta tämä "uusi vanha" asia ahdistaa vieläkin. En ole näitä päästäni keksinyt.
audisensual kirjoitti:
Siis isäni ei ole todellakaan enempää vastaavanlaisia "juttuja heitellyt". Nämä kaksi ovat kaikki. Mutta tämä "uusi vanha" asia ahdistaa vieläkin. En ole näitä päästäni keksinyt.
Mutta en hyväksy mitä isäni sanoi!!!!!
- Repeillyt siili
audisensual kirjoitti:
Mutta en hyväksy mitä isäni sanoi!!!!!
NO JO ON JOLLAIN *ITTU ONGELMAT KUN ON OIKEESTI LAPSENA/NUORENA ISÄNSÄ RAISKAAMIA NAISIA OLEMASSA! TULIKO YLLÄTYKSENÄ?! TOLLO...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441