niin, en oo kyselemässä miten tehdään hamsterille virikkeitä,
vaan että mitä virikkeitä niille on tarjottu teillä?
Mitä puuhaa teillä on hamsulle?
2
<50
Vastaukset
- 13vee hamsterinomist
omalla hamsterillani on paljon wc-paperihylsyjä ja pieniä pahvilootia,joita keräilen talteen kun ne voi ottaa hamsterille käyttöön.kun hamsteri on tuhonnut entiset virikkeet,niin uusia vaan häkkiin.ja tärkein virike ainakin minun hamsterillani on JUOKSUPYÖRÄ. lisäksi suosittelen pitämään hamsteria välillä häkin ulkopuolellakin,itse tilasin aitausken saksasta ja olen pitänyut jopa ulkona sen kanssa,tietysti koko ajan vahtien.
muovia ei kannata laittaa,ettei hamsteri saa siitä vakavia suolitukoksia! - keskustelun aloittaj
minua pelottaa että hamsterini on addiktoitunut juoksupyöräänsä.
minulla on normaalin kokoinen häkki kultahamsterille, jossa on kaksi kerrosta (oikeasti kolme, mutta otin sen pois) mutta sinne ei mahdu niin paljoo pahvilaatikoita... Hamsterini on myös kasvanut aika isoksi ja se ei mahdu menemään vessapaperi hylyistä... Jos laitan sille sellaisia herkku virikkeitä, mistä senpitää kaivaa tai jotenkin saada herkut ulos, mutta se ei ole kiinnostunut siitäkään... AINOO MISTÄ SE TYKKÄÄ ON JUOKSUPYÖRÄ~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872