Aselaki on suomessa susi

ase tappaa

Jos pyssyt halutaan pois ja ne laittomat on alotettava RAJOJEN tiukemmasta valvonnasta. Mikäli rajavalvonta tarkistaa n. 1% saapuvasta tavarasta "säästö" syistä, niin pyssyjä ei pahemmin kannata ratsaa. Tullilla on hienot välineet, mut niitä ei käytetä, kun ukkoja ei ole tarpeeksi käyttämään. Päättäjät ei joko tajua tai ei välitä. Jos raja olis tiukka myös zinggiskaan alueella, vois sitten alkaa ratsaamaan pyssyjä pois liikenteestä. Ei kannata panna paukkuja, jos perus systeemit pissii.

Itse lupa syteemi kaipaa isoo remppaa, isoo remppaa todella. Jos on ollu psyykkisesti hoidossa, se ei ole peruste, ellei sitten ole useita keikkoja samasta vaivasta. Rattijuoppus, väkivalta yms, pitäs estää asen saannin tai ainakin karenssi, jolloin ei saa töppää. Jos taas töpöö, niin ase pitäs PALAUTTAA/pakkomyydä ja uusia lupia ei ollenkaan. Pehmo kosmeettiset "korjaamiset" lakii ei tee mitään todellista parannusta.

Silti ihminen on inhimillinen ja TAPPAA vaikka nyrkillä, jos sellanene "fiilis" tulee. Näin ollen, pitäs kaikki ihmispolot laitta kiinni kahleilla, et ei vaan satu ja joku kuole. Jos nyt TAPPAA, pääsee kotiin 5 tähdemn hotellista liian äkkii. Hyvä esimerkki on täm Porvoon snäkki mäkki tappaja manne, joka istui tappamisesta ja kehtaa valittaa, et tuomio olis liian rankka, kun TAPPOI surutta tuntemattomia jonossa.

Melkeen olis paree, et amerikan malli suomeen, niin pyssyn saa ken tarvii ja voi ampuu, jos vaikka naapuri mölyy liikaa tai pöllii omenaa puusta. Sma homma myös, jos joku graffa juntti maalaa seinää, niin pum ja ei maalaa enään.

Oli laki mikä tahansa, niin se EI MIELLYTÄ kaikkia.

1

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.suomimummo

      Et olisi syntynyt itsenäiseen Suomeen, ellei isiämme olisi pakko-opetettu tappamaan "ryssiä" (joka on suomalainen lyhenne "Ryslandiasta").

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe