nokia lumia 610, mitä mun pitäis nyt tehdä?

chemmy

No hei, sain eilen nokia lumia 610. Ja oon määrittänyt ei Windows tilin, oon laittanut syntymäpäiväni kun se määrittää sen. Sitten kun yritän ladata juttuja niin ei käy oon alaikäinen ja käskee sen tekemään tietokoneella. Mikä neuvoksi, haluaisin ladata.. Mitä pitäisi tehdä?

14

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • chemmy

Ei silloinkaan jos on ilmaisista sovelluksista kyse?

• chemmy
        chemmy kirjoitti:

Ei silloinkaan jos on ilmaisista sovelluksista kyse?

Ja pystyykö tilin syntymäpäivää vaihtamaan?

• Juurikin niin. En tiedä voiko syntymäpäivän vaihtaa, koska en ole rekisteröitynyt Marketplaceen.

• alottelija44

Mikä saa ihmisen vastaamaan vaikkei tiedä asiasta yhtään mitään? Pitää tunkea nenä joka rakoon? Tarve olla jokapaikassa suunapäänä?

• vapunen + kumppanit

No nää nyt on näitä internet-tärkeilijöitä, ei niistä tarvii välittää. Pitää vaa aina saada pätee.

• Osasin vastata, mutta en siihen, että miten syntymäajan saa vaihdettua.. Ja jos et sinäkään tiedä sitä niin tarvitseeko tänne tulla moittimaan toista?

• supermatkustelija

Seuraava on lainattu osoitteesta http://mrwpf.wordpress.com/windows-phone-faq-eli-usein-kysyttyj-kysymyksi/

Miten alaikäinen voi ladata sovelluksia Windows Phoneen? Missä on Perheasetukset?

Mikäli käyttäjä on alaikäinen, niin täysi-ikäisen huoltajan pitää sallia sovellusten ostaminen Marketplacesta. Tämä onnistuu kun alaikäinen liittää tiliinsä täysi-ikäisen Live ID:n tiliä luotaessa. Tämän jälkeen aikuisen pitää hyväksyä tili http://zune.net sivustolla tai Zune-ohjelmistossa menemällä sisään lapsen tunnuksella ja valitsemalla Asetukset->Tili->Perheasetukset, jolloin aikuista pyydetään kirjautumaan sisään omalla tunnuksellaan ja hyväksymään tilin. Tämän jälkeen voit estää tai sallia lapsen sovellusten ostamisen.

Toivottavasti tämä vastaus auttaa :) Tosiaankin tämä alaikäisten suojelu on suomalaisessa kulttuurissa melko vierasta. Myös vanhemman täysi-ikäisyyden varmentaminen luottokortilla on harvinaista täällä, mutta sitä käytetään todella paljon esim. Microsoftin kotikentällä Yhdysvalloissa. Luottokorttia ei siis veloiteta.

• papuuuuuu

Mulla on sama juttu o:

• Tunari_

Minulla on sama ongelma, tosin minä idiootti onnistuin läimimään itseni nuoremmaksi kun oikeasti olen. Mistään en ole löytänyt miten voin määrittää ikäni uudestaan, joten osaisikohan joku auttaa?

• kysy äitiltä ikäsi

Kannattaako tunareiden ostaa noin monimutkaista laitetta,jos ei omaa ikää tiedä.

• Tunari_
        kysy äitiltä ikäsi kirjoitti:

Kannattaako tunareiden ostaa noin monimutkaista laitetta,jos ei omaa ikää tiedä.

Sinähän tunnut olevan varsin iloisella päällä. Olisin kuitenkin arvostanut enemmän neuvoa sen sijaan että korostaisit tunarointiani.

• Auervaara.
        Tunari_ kirjoitti:

Sinähän tunnut olevan varsin iloisella päällä. Olisin kuitenkin arvostanut enemmän neuvoa sen sijaan että korostaisit tunarointiani.

Kyllä minua ihmetyttää noi iän väärin laitot myös.

• ckflgo
        Auervaara. kirjoitti:

Kyllä minua ihmetyttää noi iän väärin laitot myös.

Ainoa keino on palauttaa tehdasasetukset. AinAkaan itse en löytänyt mistään miten iän olisi voinut vaihtaa, mutta tehdasasetusten palautus auttaa ja voit sen jälkeen avata uuden tilin "täysi-ikäisenä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe