Ainoaa oikeaa musiikkia on klassinen säveltaide a´la esim. Mozart, Händel, Schubret ja Prokofjev.
Lopeta Led Zeppelin -pelleily mitä pikimmin ja siirry laatutavaran pariin. Vai etkö kaipaa harmoniaa tai rakenteita, fuugia tai sinfonioita?
Olet säälittävä täipesä, jonka olisi syytä saada oppia musiikissa.
LZ paskaa
7
402
Vastaukset
- Ei Kai
Harjoittelu riittää, siirry vaan reilusti peilin eteen, niin sanat osuvat maaliinsa.
- 17 + 20
Onko dhommi kyllästynyt pitkäveteiseen yksinpuheluunsa ja loputtomaan vastausten pilkintään Beatles-palstalla?
Mutta jos niin on, niin miksi dhommi ei käytä omaa nimimerkkkiään alkaessaan nyt toivioretkensä seuraavaa kohdetta eli jytän kuninkaita Led Zeppeliiniä vastaan. - hra3
"Ainoaa oikeaa musiikkia on klassinen säveltaide a´la esim. Mozart, Händel, Schubret ja Prokofjev." - Onko Seppo Heikinheimo- vainaa noussut sittenkin kuolleista?
- NewGenerationOf80s
Led Zeppeliniltä löytyy KLASSISEN rockin merkittävimmät teokset.
http://www.youtube.com/watch?v=BrXpPLUYJlE - gayhjo
Olet oikeassa, Bachiin ja Mozartiin verrattuna LZ on täyttä paskaa.
Tämä aloittajahan kuulostaa melkeen siltä miltä minä teini-ikäisenä, kun luukutin klassista ja erityisesti Mozartia ja ajattelin, että on hienon ihmisen merkki, jos kuuntelee vaan klassista =) Nyt on ajat muuttuneet ja ikää tullu lisää ja en tiedä olenko tullut sen hienommaksi, mutta ainakin musiikkimakuni on laajentunut ja nykyään kuuntelen kaikenlaista musiikkia. En nykyään oikein välitä musiikkigenreistä, mulle musiikki on musiikkia oli se sitten klassista, poppia, rockia, heavya, rappia, reggeitä, jazzia, bluessia, countrya, iskelmää jne. Kaikenlaisesta musiikista voi löytyä hyviä kappaleita ja sitten myös ei niin hyviä.
Nykyään yksi mun suosikkirockbändi on juurikin tämä Led Zeppelin. Muita on mm. Judas Priest, Iron Maiden, Queen, AC/DC, Twisted sister, Slade. Olen huomannut, että rock-ja heavymusiikistakin voi löytyä yhtä hienoja kappaleita kuin klassisen musiikin puolelta. Viimeaikoina olen kuunnellut paljon Judas Priestiä ja olen vakuuttunut siitä, että Priestin jäsenet olivat ja ovat yhä parhaimmillaan yhtä hyviä kuin kuka tahansa klassinen säveltäjä, vaikka sitten se mun teinivuosien suursuosikki Mozart. Samaa olen aistinut kuunnellessani esim. Led Zeppeliniä.
Arvostan suuresti kaikenlaisten musiikintekijöiden panosta musiikkimaailmassa ja heidän työtään muusikkoina.- Anonyymi
Minusta kaikki pop musiikki on surkeaa paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412