sekavia tunteita

Satumaa....

:/

myönnän että mulla on suuria tunteita sua kohtaan edeleen
kukaan toinen ei merkitse mulle mitään
niinkuin sinä
olen yrittänyt unohtaa sut
mut en ole siinä onnistunut pyörit mun mielessä useinkin
syy miksi en ole vastannut sun huutoon on se kun olet niin helposti vietävissä
mä en halua valehtelian kanssa elämää rakentaa
enkä myöskään suostu olemaan mikään kakos nainen sulle
enkä kenellekään muulle

mä haluun löytää elämääni ihmisen
jonka kanssa voi rakentaa tulevaisuuden
kun näin sut toisen kanssa tajusin sun kusetukset
sillon ja päätin lopettaa tapaamisen kun huomasin että leikkit vain leikkejäsi

10

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satumaa....

niin ja 34 v. nainen olen.

• satumaa....

väärin veikattu

31 v elokuussa 32v

• .....tango

Niin on minulla myös suuria tunteita, eikä kukaan toinen merkitse samaa.
      Jos en kanssasi saa viettää aikaa, koittaa rakentaa tulevaisuutta, jotain pysyvää, en rakenna sitä muidenkaan kanssa, tai muoitoillaan se näin, etten tarvitse parisuhdetta, tai ketään vierelleni väkisin kulkemaan. Hänet tahtoisin.

Vietävissä vai? en ole ollut kuin yhden vietävissä, ja jotenkin kohtalokkain seurauksin,mua ei vie kukaan tosta noin vaan, vaikka kuinka koittaisi keimistellä.Onko suoraan sulle valehdellut? Tosta kakkos naisestakaan en tiedä. Taidat selitellä joskus itse päässäsi sellaiset vastaukset mitä epäilet ja aina huonoimmat vaihtoehdot, kuulematta toista. Suurien tunteiden äärellä olen tehnyt minä myös. Sulla taitaa olla paljon kysymyksiä? En minäkään todella tiedä kaikkia vastauksia, toistapuolta koskeviin kysymyksiin. Mitä tulee sanomisiin tai näkemisiin.

Haluan löytää myös elämäni rakkauden.

Olen myös nähnyt hänet toisen kanssa tietämättä kuka se toinen oikeastaan edes on. Jotain pieniä valheita.
      Olen yhden ihmisen silloin kun olen. Kun tapaa jotain mitä ei ennen ole tavannut kuka tekee sydämmelle jotain mitä kukaan muu ole tehnyt haluaa silloin edistää asioita, mitkä on jo häämöttänyt horisontissa pidemmän aikaa.

Sanotaan joskus ettei totuuksia ole olemassa, on vain tulkintoja.

• satumaa....

mä haluaisin jakaa tulevaisuuden vain sun kanssa mutta tahdon että sinäkin tunnet mua kohtaa samaa ?

• .....tango
        satumaa.... kirjoitti:

mä haluaisin jakaa tulevaisuuden vain sun kanssa mutta tahdon että sinäkin tunnet mua kohtaa samaa ?

Tunnen tietenkin ja ymmärrän epäilysi. Mulla myös on valitettavasti epäilykseni, mitkä on kuitenkin poistumassa. En halua muita, vaan käyttää energia varastoni vain sinuun. Se ei täällä onnistu, olen kuitenkin optimistinen ja tahdon näyttää

Sweet dreams

• satumaa......
        .....tango kirjoitti:

Tunnen tietenkin ja ymmärrän epäilysi. Mulla myös on valitettavasti epäilykseni, mitkä on kuitenkin poistumassa. En halua muita, vaan käyttää energia varastoni vain sinuun. Se ei täällä onnistu, olen kuitenkin optimistinen ja tahdon näyttää

Sweet dreams

mä tahtoisin nähdä sut myös
        kaipaan niitä pitkiä katseita

overwhelmed with beautiful eyes

cutie

• ...
        .....tango kirjoitti:

Sweet dreams

Tää viesti on varm. naiselta naiselle.

• SwagggBiaatch

Hei vammane eitoi avautumine tääl auta mitäää jos oikeest sul o tunteit sitä kohtaa nii lähe ulos tutustumaa siihe kunnol.

• satumaa.....

tänään illalla olis iskelmä sm kisa olaan kaverini kanssa menossa sinne en tiedä uskallanko osalistua kun jännitän niin paljon enkä oikeen tiedä miten päin lavalla pitäs olla mä meen ihan lukkoon kun on laulu kilpailusta kysymys ja käsi tärisee kun jännitää niin paljon ....

• Satumaa.....

käytiin kaverin kanssa osallistumassa karaoken mm kisoihin
      kaveri pääsi jatkoon
      mä en sen takia kun jännitin lavalla liikaa
      mun olis ennemän pitänyt ottaa yleisö mukaan
      ja vetää souta ennemän

minkäs teet kun jännitys iskee

lauloin
      Marilii - Sinun
      &
      Paula Koivuniemi - Maria
      biisit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe