Tee se itse iPv6

Yst.vast.tied.kiit.

No, pitäisikö meidän nyt osata itse laittaa verkkoyhteysasetuksen kohtaan: Internet Protocol 6 /TCP (iPv6) rasti ihan itse vai tapahtuuko se itsestään? Siltä löytyy kun klikkaa oikealta alhaalta Windowseissa.

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Itse joudut laittamaan mutta ei mitään kiirettä vielä, harva operaattori tukee vielä IPv6:tta. Soneran asiakaspalvelusta lupailivat IPv6:n käyttöönottoa kuluttajaliittymissä "joskus vuoden 2013 aikana".

www.test-ipv6.com osoitteesta voit katsoa joko operaattorisi on saanut IPv6 tuen päälle

• NoooHääättäää

Et joudu mitään tekeen ...
      huuhaata koko paskan jauhatus..

suurin osa reitittimistä ei edes tuo moista, sitäpaitsi osoiteeet jaetaan ihan muolla kuin sun näpeissä! Homma hoidetaan osoitepalvelimilla,, ehkä joudut käynistään päätelaiteesi uudestaan.. jolloin se saa ipv6 standartin osoiteen.
      Suomen ip kimpun alla ei ole pelkoa osoitteiden loppumisesta.
      joten homma koskee vain isoja maita ensisijaisesti.. mm kiinaa.

• NoooHääättäää

Ja jos minä sisin päättää, kuin varmaan päättävät päättää..
        ajan koittaessa ei tarvistse tehdä mitään.. Vanha ip roikuu, kunnes sattuu sähkökatko tai muuten sammutat päätelaitteen,,, ja uudelleen kirjaus tuo sinulle palvelimelta uuden ipv6 osoiteen..

Ne joilla palvelin sivusto.. ne joutuu synkromoimaan siirtymän, jotta katkoksia ei tulisi!

• troijalaisethuutaa

Ja silloin troijalaiset HUUTAA! -kenellä ei ole verkossa puhdas kone kun jollain troijalainen HUUTAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      138
      10722
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5140
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2353
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      108
      2170
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2053
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1661
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1482
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1164
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1123
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      55
      1024
    Aihe