Tee se itse iPv6

Yst.vast.tied.kiit.

No, pitäisikö meidän nyt osata itse laittaa verkkoyhteysasetuksen kohtaan: Internet Protocol 6 /TCP (iPv6) rasti ihan itse vai tapahtuuko se itsestään? Siltä löytyy kun klikkaa oikealta alhaalta Windowseissa.

4

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Itse joudut laittamaan mutta ei mitään kiirettä vielä, harva operaattori tukee vielä IPv6:tta. Soneran asiakaspalvelusta lupailivat IPv6:n käyttöönottoa kuluttajaliittymissä "joskus vuoden 2013 aikana".

      www.test-ipv6.com osoitteesta voit katsoa joko operaattorisi on saanut IPv6 tuen päälle

    • NoooHääättäää

      Et joudu mitään tekeen ...
      huuhaata koko paskan jauhatus..

      suurin osa reitittimistä ei edes tuo moista, sitäpaitsi osoiteeet jaetaan ihan muolla kuin sun näpeissä! Homma hoidetaan osoitepalvelimilla,, ehkä joudut käynistään päätelaiteesi uudestaan.. jolloin se saa ipv6 standartin osoiteen.
      Suomen ip kimpun alla ei ole pelkoa osoitteiden loppumisesta.
      joten homma koskee vain isoja maita ensisijaisesti.. mm kiinaa.

      • NoooHääättäää

        Ja jos minä sisin päättää, kuin varmaan päättävät päättää..
        ajan koittaessa ei tarvistse tehdä mitään.. Vanha ip roikuu, kunnes sattuu sähkökatko tai muuten sammutat päätelaitteen,,, ja uudelleen kirjaus tuo sinulle palvelimelta uuden ipv6 osoiteen..

        Ne joilla palvelin sivusto.. ne joutuu synkromoimaan siirtymän, jotta katkoksia ei tulisi!


    • troijalaisethuutaa

      Ja silloin troijalaiset HUUTAA! -kenellä ei ole verkossa puhdas kone kun jollain troijalainen HUUTAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe