kaverin äiti

kerran kesällä

olin 17v ja lapsuudenkaverini kanssa lähdimme heidän mökille ja hänen Raili äiti mukana ja tarkoitus oli olla vko siellä mutta jo 2pv kuluttua kaverini sai kuulla että kesätyöt alkaa heti joten hänen oli lähdettävä mutta sanoi että lähtee junalla sillä mökillä oli pientä hommaa jossa minä olin Railin apuna joten jäimme kahden.ja siinä ekana iltana kahden ollessa mentiin uimaan ja siinä katselin railin peppuajne mutta ujona.ja siinä kun vedestä noustiin ja istuttiin laiturilla niin raili kysyi haittaako jos ottaa uikkarit pois.ja ei minua haitannut.siinä raili sillon 40v makasi selällän jalat koukussa ja pääsin näkemään kaiken.ja kysyin:haittaako jos tulen viereen?ja raili sanoi:tule1ja menin ja raili otti samntien munistani kiinni ja sanoi:eiköhän oteta ilo irti!ja kaivoi kovana seisovan kullini esiin ja ihsilin tuota aikuista naista ja hänen karvaista pilluaan ja rupesin nuolemaan häntä ja suht äkkiä polkasin kalun sisään ja vaik en jätti kulli ole(21cm)niin tunsin että raili yllättävän kireä ja annoin "mamille"kyytiä ja jumalauta se oli ihana kun järvellä souti vene takanamme kun nussin tuota naista ja suht pian laukesin.ja siinä sit maattiin ja todettiin että mennään saunaan jatkamaan,ja siinä kun oltiin loppuaika kahden niin naitiin niin helvetisti ja hommat jäi tekemättä.ja sitten palattuamme kotiin suhteeni Railiin jatkui jonkin aikaa kunnes hänen ukko sai tietää.mutta muistan sen tunteen kun nain 17v poikana 40v NAISTA ja kaverin äitiä ja se oli ihana tunne..

16

32593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taskman...

      Hyvä juttu sinänsä, mutta kirjoitustaito ja kieliopin hallitseminen olisi tehnyt siitä vielä paremman. Kirjoitus on yhtä hätäinen kuin oli toimituskin...

      • kerran kesällä

        taskman...joo ehkä en tota kielioppia noin kirjoitusmielessä hallitse ja kun koulut jääny vähiin ni kirj virheitä tulee..


    • reikäreikä

      mä taas panin aitanreikään

    • ja sä tykkäät ihan varmasti jos joku "lapsuudenkaveris" nussiss oikeen kunnolla ja monta kertaa sun mutsiass ?? mulkku

    • Häirittee

      Minun osalta nämä mennee heti pilalle ko aletaan ommaa internet egoa kohottammaan tyyliin "ei minun kalu kummoinen ole tuomonen 47 senttiä löysänä" Siis asia jolla ei ole mittään merkitystä tarinassa. Niin silti jokasessa miehen kirjottamassa jutussa pittää ohi mennen kehua ko on niin kauhea mäiseli. Anteeksi tämmönen vuodatus mutta nakertaa

      ps nuo on vähintäänki yhtä tyhjänpäiväsiä jokka käypii täälä haukkumassa ihmisiä niitten seksi kokemuksista ja fantasioista. Menkää ja tehkää vittu ite omat seikkailunne älkääkä käykö täälä muile valittamassa ko oletta oikeasti vain katteellisia

      pps vittu mitä paskaa tämä omaki teksi taian lähteä ettimhään omia kokemuksia ettei tässä mene ennää kyynisemmäksi

    • lollero 69

      ite en oo ketään päässy panee mut kannatta tunkee munaa sohvan tyynyjen välii tuntuu vitun hyvältä ei tarvii ostaa tekovaginoita tunttuu mukalta vituttaa vaa ku äiti huomas valkoset tarhat sohvatyynyjen välis

    • keskellä ollut

      Mitäs se Railin mies tuliko mukaan rietoon?

      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu


    • letkumuna

      Mä pyyhin spemat aina verhoihin panonjälkeen,ja akka ei tykkää yhtään siitä

    • Perttu1

      Kyllä kaverin äidin pillu on ollut parhain,on saanut laskea kaiken sperman sisään,nyt ollaan yhdessä asuttu vuosi ja on raskaana

      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa spede Buaahaa Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa spede Buaahaa Buaahaa

        Ohos nyt kyl spedellä sekottaa ja todella pahasti. Niuvanniemeen hopi hopi. Buahahhaa Spede on hupiukko.


    • Siniliin

      Kiihottavaa =)))

    • Anonyymi

      Hyvönkn tstnan saa pilstttia kun tuler kitjotoutusc virhrriä tarpssksr ,en ummörtä miksiv tönnö tsrvitdrr kirjoittaa jos oikein kirkouyus on miyä on.

      • Anonyymi

        Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen piip piip

        No niinpä tietysti kukas sua siellä estäis.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe