Miten juomien haku käytännössä toimii viikkarin xprs parkki risteilyllä?
Tarkoitus olisi hakea kesäjuomat Tallinnasta ja varattuna on tuo parkki risteily. Ennakkotilaus lomakkeessa luki, että juomat tuodaan autolle (poislukien parkki).
Miten homma siis toimii? Mistä ennakkotilatut juomat saa autoon? Tarkoitus olisi myös ostaa maista jotain. Voiko maista ostettuja juomia viedä paluumatkalla autoon vai saako ne viedä vasta, kun ollaan lähdössä pois? Kuinka paljon aikaisemmin täytyy olla autossa ennen Helsinkiä, jotta ehtii lastata tavarat autoon?
Sori tyhmät kysymykset mutta olen menossa ensimmäistä kertaa Tallinnaan auton kanssa.
Viking xprs parkki ja ennakkotilaus
Ekaa kertaa autolla
3
782
Vastaukset
- Näin on
Satamassa henkilökunnalla on kuljetuskärry ja sillä he tuovat tilauksesi autolle.
Maista itse ostamasi tavarat kannat itse autoosi. - Olet-uusavuton
Se on tuo uusavuttomuus karsea tauti. Ei osata edes kysyä oikeasta paikasta.
- Junamänjo
Kuinka avutonta onkaan kommentoida 6 vuoden päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885