Puuttui 20cnt ostoksesta moni varkautelainen ei antanut sitä? Ykski ukko tiuskaisi vihaisesti ei oo vaikka näytti olevan. Sit kysyin yheltä pyöräilijältä löi suoraan kolikkopussistaan 4e käteen. MIKÄ vaivaa varkautelaisia? Yks naapuri ei lainannu edespaskapaperirullaa:o. Minä kyllä vippaan jollekkin vaikka euron jos rahaa on.Se voi pelastaa jonkun päivän. Ruotsissa olin ostamassa limpparia ja 2 kruunua puuttui niin yks rouva antoi sen omasta kukkarostaan ihan automaattisesti. Tästälähin teen samallailla itekkkin. Suomalaiset suurin osa vaan möllöttävät ihmeissään tuommosissa tilanteissa:)
Varkautelaiset hapannaamat!
12
502
Vastaukset
- K Pennonen
Mene töihin niin ei tarvitse pummata...
- soft embo vai serla
viestisi ei juurikaan kiinnosta. Jäi kuitenkin vaivaamaan, että kävitkö ennen paskalle menoa pyytämässä sitä paperia, vai menitkö paskan teon jälkeen housut kintussa pyytelemään paperia?
Laita tilinro niin voin laittaa tilillesi wc-paperipaketin hinnan edestä rahaa, tai laita osoite, voin yhden rullan tuoda. Tai ilmainen vinkki, käy siellä Jurgenin bajamajassa, toivottavasti siellä ois paperia että ei tarte hertunrannassa juosta pakarat paljaana, joku vielä luulee että on joku ohjelmanumero... - Mister Rikas
Olitko ostamassa kaljaa vai tupakkaa? Olisit pysynyt Ruotsissa.
- joskos
Varkautelaiset ovat rikkaita,? ,ja rikkaathan ei köyhille anna rahaa.
- bvvcbdfdre
Painu takaisin sinne Sandvikkeniin.
- asdsdlk412
Vinkki: Laske kaupassa paljon ostoksien hinta on ja tarkista riittävätkö rahasi ennen kuin menet kassalle maksamaan niitä.
- pihipaskajuntit
Jopas on täällä ihan helvetin hapanta porukkaa ts. perusvarkautelaisia. Itse ainakin lainaisin parikymmentä senttiä, jos joku sellaista summaa tarvitsisi.
- kulkulkulkul
Lainaisin varmaan minäkin..paitsi jos se pummais Cittarissa.....
- risukortti
lompakossa ei siis sattunut olemaan 20snt vai oliko pankkitilikin tyhjä?
Tänä päivänä ei monellakaan todellakaan välttämättä ole käteistä rahaa yhtään mukana, etkö ole kuullut Debet ja Credit korteista, sirukorteista joilla ostokset maksetaan elektronisesti ilman käteistä rahaa. - Ei tipu
Meilläpäin tuo lasketaan pummaamiseksi.
- moskos
Kaljan ostoon kyllä annan,mut syömiseen en. Sossusta saa rahaa,jos on nälkä,jos on jano,ei saa.
- janonälkäjanonälkä
P...a puhetta! Kyllä ne jotkut vaan ne rahansa ihan juovat...Ei sitä kukkaan valvo minne ne rahansa laittaa. Eikä aina saa vaikka olisikin ihan nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698