Elikkä kypäräni hankaa inhottavan jäljen otsaan vaikka se olisi 5 minuuttiakin päässä ja olen yrittänyt keksiä siihen jotai suojaa ettei jälkeä jäisi. Kokeiltu on vaikka mitä, mutta mikään ei tunnu auttavan! Olisiko mitään ehdotuksia ?
kypärä
2
491
Vastaukset
- 12111111
Osta uusi kypärä. Kuvauksesi perusteella en usko nykyisen kypäräsi olevan kovin laadukas, joten kannattaa sijoittaa uuteen, hyvin istuvaan ja turvalliseen kypärään.
- 1nana1
Moro!
Sama vaiva oli poikani kypärässä aina päänsärkyyn asti.
Aikani pähkittyäni ja vertaillessani otsan seudun jälkeä kypärän sisuskaluihin havaistin pienen, mutta asiaan vaikuttavan seikan. Otsan kohdalla kypärän sisäverhouksessa otsakappale oli ommeltu päälaen kappaleeseen ja tämä muuten mitätön poikittainen ompelusauma, mutta pitkässä ajossa pahanmoisen päänsäryn aiheuttanut kankaanpalojen liittymäsauma oli meidän kypärässä ongelmien aiheuttaja. Sauman päälle pehmeä kangaspala ja ongelma poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741