Suunnittelen hiihtolomaa perheen kanssa sharmiin! Onko helmikuussa lämmintä / tarkeneeko uida meressä? Ja tietysti aiemmissa keskusteluissa mainittu vatsatauti arveluttaa... Antakaa vinkkejä sharmissa käyneet, kanaria kun ois toinen vaihtoehto matkakohteeksi, ja se ei juuri inspiroi... Matkakuume vaan pahenee kun katselee eri toimistojen kuvia sharmin rannoista, mukavalta näyttää. Onko kellään kokemusta Matka-Monten hotellista Noria Resort? Kiitos vinkeistä etukäteen!
sharm el sheikh helmikuussa
5
1860
Vastaukset
- jussi
Itse olin Tuoko-Kesäkuun vaihteessa Matka-Monten matkalla Sharmissa ,tosin Coral bayssa.Kavin siis vain Norian pihassa ,mutta ihan asialliselta tuo vaikutti.Norialla on oma ranta noin 300m päässä hotellista ja matkalla joutuu ylittämään vilkkaan tien ,joten lapsille tuo voi olla vaaran paikka.Muuten olin tyytyväinen kohteeseen.Punainenmeri on uskomaton ja vesi varmasti lämmintä talvellakin.Rannat siellä ovat koralliruittoja ,joten useissa paikoissa veteen ei voi kahlata rannasta vaan uimaan mennään laiturilta.Ei siis kovin lapsiystävällistä.Laiturin päässä vettä on usein 5-10m
joten uimataito on tarpeellinen.Vatsatauti siellä tulee melkein kaikille ,mutta siihen löytyy paikalliset tehokkaat lääkkeet.Ihmiset ystävällisiä ,tosin kovia kauppamiehiä joiden kanssa saa tinkä ja vääntää hinnoista mm.taksissa.
Suosittelen kuitenkin paikkaa jos aiotte perhelomalle.- sirpakka
Olimme lasten kanssa Sharm... ja tykkäsimme.Rannalta ei kyllä päässyt uimaan,koralleja.Mahatautia emme kukaan saaneet.
- ...
Oltiin nyt helmikuussa 2004. Lämmintä oli vesi ja ilma. Noria näytti ulkoapäin ja ala-aulasta ihan hienolle hotellille. Lyhyt matka oli myös keskustaan. Olimme myös Matka-Montella, mutta eri hotellissa. Kaikki toimi hienosti ja matka oli loistava! Vatsatauti tuli 4:lle viidestä meidän porukassa. Desinfioitiin käsiä yms. mutta ei auttanut. Ei se kuitenkaan niin kauhea ollut kuin kuviteltiin. Sinne vaan!
- Joulukuu
Olin viime Joulukuussa ja voin sanoa että lämmintä on ja ainakin rannoilla, missä minä olin oli aivan mahtavat hiekkarannat joissa pysty kahlaa siis lapsetkin ja 100-200m päästä alkoi upeat korallit missä oli hyvä snorklaa, vesi on lämmintä. Kaikki oli ystävällisiä " kunhan tutustui ensin "
Tinkimään pitää opetella, JOKAINEN pyytää ylihintaa paitsi ravintoloissa.
Hotellissa missä olin New Tiran oli erittäin lapsiystävällinen henkilökuntakin.
Vanhemmat söivät aamupalaa, niin henkilökunta leikki lapsienkanssa siinä samalla.
Susittelen kyllä lähtemistä sinne.- maisa
No niin, matka Sharmiin on varattu, matkakuume kun iskee niin menoahan se on! Ja Matka-Monten hinta oli 300-500 e halvempi verrattuna Finnmatkojen/Aurinkomatkojen tarjontaan hotellista riippuen. Eli kokeillaan nyt parjattu Matka-Monte, sittenhän sekin nähdään onko maksettu aiemmilla matkoilla extraa vain suuremman järjestäjän imagosta/nimestä... Kiitos kaikille vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026