Ostaa rojautin mänskän kengältä maihinnousukengät. Leveä lesti oli ja ilman vuorta joka hyvä jos jalkineet kastuu niin vaihtaa vain sukat eikä ole märkä vuori haittana. Sopi meikäläisen pomarfinn tyyppiselle jalalle kuin nappi silmään.
Hintalaatu kohillaan.
Mänskäytin mettäkengät.
2
106
Vastaukset
- suosi suomalaista
No itse en tykkää niinkään noista maihinousukas-kenkä tyyppisistä jalkineista, joten itse olen tuolta hankkinut sellaiset "perinteiset" nahkasaappaat.
Niissä(kin) malli sopii suomalaiseen jalkaan, ja on kestävät.
Ja todellakin hinnat on ihan kohtuullisella tasolla kun vertaa noihin ulkomaalaisten koree-texwiller- jalkineisiin... - Mänskäyttäjä
Juurikin näin. minusta 200-300 eukkoa mettäkengistä on paljon kun perinteiset kengät saa murto-osalla. Pitää vaan muistaa valita oikeankokoiset kengät ettei ala kalvamaan. Itsellä armeijassa oli liian suuret maiharit ja veri tihkui jalan päältä kun hieman marssittiin.
Nahkasaappaat ovat kyllä hyvät kun rasvaa hyvin ja laittaa villasukkaa niin johan on mukavat jalalle nekin. Talvisaappaiksi ajattelin juurikin laittaa nahkasaappaat ja syksyllä pidän näitä maihareita.
Mänskän kenkiin saa myös muutoksia jos haluaa sillä nehän tehdään suomessa pienissä suutarinpajoissa joissa saa vaikka savukerasiakotelon saappaaseen.
Mänskä voisi tehdä nahkasaappaisiin luodikonpatruuna kotelot varteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760