Tee jotain itsekin !
Tule vastaa, hymyile, sano jota kohteliasta, katsele pitkään, tee itsekin jotain !
Mihin on jääny ne alussa olleet pitkäät katseet tai sinun tulemiset vastaan, mihin kaikki on jääny ?
Tee itsekin jotain.
Joskus olisi kiva välillä vastaanottaa rakkautta,
edes joskus.
Edes kerran.
Mutta ei.
Tee jotain !
7
395
Vastaukset
- teeeeeeeeeeeeeeee
Nollat niin tää on varmaan mulle :). Okei ei ole mut nyt on. Miks ihmeessä kun jankutat joka puhelussa kuin haluat viereen, sänkyyn !!! En halua sellasta. enkä varsinkaan halua sellaselta vakavaa ! halooooo.
- Vakavasta
puhunu? Kuka? Ei helvetti ei mitään vakavaa!!!
- Taasko tätä samaa
No jos mua ei kertakaikkiaan kiinnosta enää. Et ollut sellainen miksi sinua alussa luulin. Olit suuri pettymys kaikella tapaa.
Monen miehen itserakas näkemys on että heitä jäädään kaipaamaan! Jos ei naiselta mitään kuulu niin eikö se ole selviö ettei halua enää tavata. Nainen on sen verran aloitteellisempi yleensäkin että kyllä ottaisi yhteyttä jos olisi tunteita miestä kohtaan. - " Tee jotakin " :))
Mitäs sinä itse olet muuta tehnyt kuin kirjoitellut keskellä yötä nimettömiä vaatimuksia toiselle ?
- Carpe Diem
Teen, mutta ensin mun täytyy tietää että se todella oot sinä.. Laita mulle txt-viesti tänään, ihan vaikka jotain "tikusta asiaa" -tyyliin, esim. aiheesta ruokavalio ;) Tee se, ihan oikeasti, niin ilmestyn sun ovelle vaikka tänään illalla..
- epätietoinen24
onko pussillinen irtokarkkeja ja pullo vinkkua hyvä iltapala?
- kuullostaa
paremmalle ku mun ananasmurska ja bisse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298