Olen kuullut tapauksia jossa nuoria on alettu kiusaamaan yläasteella tietyistä syistä ja muutenkin. kaikkihan tietää että kaikki kettuilevat seiskaluokkalaisille elikkä tässä muutama vinkki
ja jotkut koittavat saada hirveää roolia joka on väärin ketään kiinnosta ja kaikkien mielestä sinä olet pelle
1. jos sinulle huudetaan älä reagoi millään tavalla.
2.älä jonneile ÄLÄ JONNEILE
3. älä puhu videopeleistä urheilijoiden keskuudessa ellei joku suosittu ole alkanut puhumaan niistä.
ps.ei ehkä ole sama asia kaikkialla suomessa mutta ainakin turussa ja sen lähettyvillä
neuvoja pojille jotka menevät ylä-asteelle
pojjka
3
194
Vastaukset
- t2z6da5fst
Jos huudetaan niin vedät turpaan prkrklrrrlrr
- viisas yläkoululaine
ei ei ja ei vaikka voittaisitkin joka on hyvin epätodennäköistä niin olet täysi pelle joka saa sitten turpaansa isommalta porukalta
- KariRunk
viisas yläkoululaine kirjoitti:
ei ei ja ei vaikka voittaisitkin joka on hyvin epätodennäköistä niin olet täysi pelle joka saa sitten turpaansa isommalta porukalta
niin no me ollaa maken ja jonin kans koko koulun kovimmat jätkät, saadaa turpaan vaan 2 kertaa per välkkä, sitte ownaillaa niit codissa kunnon quick skopella saatana. ja meidät on jo bannattu ylilaudalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574