Toi Teeeeeee on muutes tämän palstan sympaattisin ihminen, ei ole kenellekkään ilkeä vaan jopa tosi empaattinen. Ettekö ole muut huomanneet?
Toi Teeeeee
42
176
Vastaukset
- jazuvibat
Ei ole mun ihmisiä kummatkaan teeeeet. Negavibat tulee ellei turhaa suunsoittamista -vibat.
- Joku vaaann
Tää palsta olisi hemmetin synkkä ilman Teeeeeen kirjoituksia, terapeuttinen ihminen meille muille.
- ja joku josta pitää
Joku vaaann kirjoitti:
Tää palsta olisi hemmetin synkkä ilman Teeeeeen kirjoituksia, terapeuttinen ihminen meille muille.
On vain hyvä, että maailmassa on jokaiselle jotakin :-)
- Joku vaaann
ja joku josta pitää kirjoitti:
On vain hyvä, että maailmassa on jokaiselle jotakin :-)
En menis nyt ihan hirveesti hurraamaan sillä asialla, tässä tapauksessa.
- jokaiselle jotakin
Joku vaaann kirjoitti:
En menis nyt ihan hirveesti hurraamaan sillä asialla, tässä tapauksessa.
Ainahan se on niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Aloittaja tykkää teestä, hyvä niin.
- Joku vaaaann
jokaiselle jotakin kirjoitti:
Ainahan se on niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Aloittaja tykkää teestä, hyvä niin.
Minä pidän tämän kirjoittajan asenteesta muita kohtaan, se on jotain tosi hyvää ja poikkeaa paljon muiden kirjoituksista. Paljon hyvää, ja tietysti överit noin muuten joka asiassa.
- kuten sanottu
Joku vaaaann kirjoitti:
Minä pidän tämän kirjoittajan asenteesta muita kohtaan, se on jotain tosi hyvää ja poikkeaa paljon muiden kirjoituksista. Paljon hyvää, ja tietysti överit noin muuten joka asiassa.
Sulle tulee hänestä/heistä hyvä vibat, ja hyvä niin.
- Joku vaaaann
kuten sanottu kirjoitti:
Sulle tulee hänestä/heistä hyvä vibat, ja hyvä niin.
Ei kaikesta tietenkään, paljon on täyttä hölynpölyä, mutta pilkahdus siellä toinen täällä.
- geeeeeeee
jep, ihan ookoo kaikkine hassuine juttuineen, välillä menee överikisi, mut kelläpä ei menis ;)
- Joku vaaaann
Överit koko ajan, sanoisin.
- noloa...
mä en puhu toisten selän takana. . .en hyvää enkä pahaa
- Joku vaaaann
Hyvä juttu, siitä sinulle lisää pisteitä.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Ilmeisesti tarkoitat päinvastaista mut mitä se sympaattinen ja empaattinen on :). EN muista. Okei en tiedä. Voisitko kertoa. Tietysti voisit tehdä sellasen luonne analyysin palsta teeeeeestä noin niinku muutakin asioita mitä oot huomannut. Palstalla teeeeeeestä.
- Jookuu vaaan
Miksi? Ei minulla ole tapana sen kummemmin analysoida ketään, jokainen on sellainen kun sattuu olemaan. Joskus on tullut sellainen olo kirjoituksistasi että ne ovat täyttä kukkua ja että et oikeastaan tee täällä muuta kun kulutat aikaa ja kertoilet meille satuja ja tarinoita katsoaksesi miten ihmiset niihin reagoivat. En oikein usko sinun edes ikävöivän ketään ihmistä, miksi kirjoitat tänne, ehkä etsit ihmisarvoasi tai jotain? En tiedä mutta lämmin sydän sinulla on, olet ollut muille niin kiltti.
- teeeeeeeeeeeeeee
Kiltti :) ??. Psstt. Mulla on kyllä ollu sellanen olo etten ole ollut kiltti muille palstalaisille... Pitäisköhän mun nyt luottaa suhun, et oon ollu kiltti niin tää taakka tippuis harteilta :).
- Jookuu vaannn
Kyllä sä olet aina sanonut jotain hyvää niille ihmisille jotka ovat olleet avun tarpeessa tiukan paikan tullen, se on asenne toisia kohtaan, ehkä sä olet joku hoitaja.
- kiwaa kesää sulle
Jookuu vaannn kirjoitti:
Kyllä sä olet aina sanonut jotain hyvää niille ihmisille jotka ovat olleet avun tarpeessa tiukan paikan tullen, se on asenne toisia kohtaan, ehkä sä olet joku hoitaja.
oon mäkin huomannu, teeeeeeeee, sä oot hassu, mutta et ilkeä v.ittunaamailija koskaan
- myönnä pois
Sää tairat ite olla teeeeeee,kun niin kovin kehut sitä :=0
- Joku van
En ole, olen älll
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
Kiitos. Kukahan sinäkii oot. Niin taidan ettii just sitä :). En ikävöi. Myös varmaan oon etsinyt ja kokeillut onko jossain joku joka ymmärtäis. Kaukainen ystävä. Kunhan vaan joku joka lukis minuu oikein. Selvittelemättä. Pieni kyynel pääs vierähtää. Ei kerrota muille kun muuri jo tuli takasin... :).
- Joku vann
Olla oma itsensä, onhan sinulla oikeus siihen mitä se sitten tarkoittaakaan? Ei se ainakaan taida olla kovin helppoa.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
En ole hoitaja :)). Kuulosti ihan siltä et pitäis vaihtaa alaa :). Ei. Oon mikä oon.
- Jokuu vann
Sä voisit olla joku johtaja, yksinäinen ja rikas, sellainen vähän liian viisas miljonääri. Ootko ajatellut koskaan että ei ihmisen tarvii olla täydellinen jotta olisi rakastamisen arvoinen? Sä etsit jotakuta joka olisi yhtä hyvä kuin sinä mutta se on väärä tie.
- teeeeeeeeeeeeeee
No niin just, yksinäinen ja rikas miljonääri. Johtaja. Ne rahat ei paljon lohduta.Etin yhtä hyvää kuin minä ? vaikka tiedän huonommankin olevan ehkä mahdollisesti sopiva? Mikä on se oikea tie? Mut en haluu haaleita viivoja.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Tää joka vois olla liian viisas miljonääri, lähtee nukkuu. Hyviä öitä ja levollisia unia.
- Joku vaann
Överiksi pitäis mennä? Ei haaleita viivoja? Etsi sitten sieltä missä kipu on kovin, eiköhän sieltä suunnasta ala löytyä vastauksia. Ja tämä maksoi sitten 12000e.
- teeeeeeeeeeeee
Ei haaleita viivoja siltä. Yhtään. Kuka oot :) ?. Kipu on kovin suunnassa johon on yhteys mut en usko saavani häntä. Vaikka uskon et saan. Mitään ei ole koskaan puhuttu mistään sellaisesta. Salaa rakastan. Toivon.Hiljainen luottamus on voima. Se on kantanut 10 v. Ehkä myös seuraavat 10 :).
- Joku vann
Usko, toivo ja rakkaus, ne kolme pysyvät aina koska ne ovat perusolemuksemme. Luota huomiseen ja elä turvallisin mielin, kaikki mitä tulee on oikein ja on hyväksi meille, vaikka se joskus ei siltä tuntuisikaan. Ja kuka minä olen? Minä olen ihan tavallinen ihminen, tosin, olen nähnyt enkelin kaksi kertaa elämäni aikana joten ehkä olen hieman erilainen, sellainen jättää jälkensä ihmiseen.
- älä ruoki turhaan
Joku vann kirjoitti:
Usko, toivo ja rakkaus, ne kolme pysyvät aina koska ne ovat perusolemuksemme. Luota huomiseen ja elä turvallisin mielin, kaikki mitä tulee on oikein ja on hyväksi meille, vaikka se joskus ei siltä tuntuisikaan. Ja kuka minä olen? Minä olen ihan tavallinen ihminen, tosin, olen nähnyt enkelin kaksi kertaa elämäni aikana joten ehkä olen hieman erilainen, sellainen jättää jälkensä ihmiseen.
Ehkä se on joskus hyväksi, ettei saa kaikkea, vaikkei sitä oppia osaisi "viisas" ottaa edes kymmeneen vuoteen. Loppuu se turhantärkeys ja ylimielisyys vähitellen, keneltä loppuu keneltä ei :)
- Joku vannn
älä ruoki turhaan kirjoitti:
Ehkä se on joskus hyväksi, ettei saa kaikkea, vaikkei sitä oppia osaisi "viisas" ottaa edes kymmeneen vuoteen. Loppuu se turhantärkeys ja ylimielisyys vähitellen, keneltä loppuu keneltä ei :)
Sinulla täytyy olla erittäin hyvä syy siihen ettet ole selvittänyt asiaa ko henkilön kanssa, eipä ole rakkautesi haaleaa vaan menee sekin överiksi. Moisiin suorituksiin sillä saralla pystyvät vain harvat ja valitut joten voi olla että olet 9 vuotta myöhässä, tai sitten et jos se ihminen rakastui sinuun ja on samanlainen pässinpää kuin sinä. Ei voi tietää.
- edell.
Joku vannn kirjoitti:
Sinulla täytyy olla erittäin hyvä syy siihen ettet ole selvittänyt asiaa ko henkilön kanssa, eipä ole rakkautesi haaleaa vaan menee sekin överiksi. Moisiin suorituksiin sillä saralla pystyvät vain harvat ja valitut joten voi olla että olet 9 vuotta myöhässä, tai sitten et jos se ihminen rakastui sinuun ja on samanlainen pässinpää kuin sinä. Ei voi tietää.
En ole teeeeee, ei ole kyse minun rakkaudestani. Enkä pässinpääkään, toimin enkä haikaile vuosia harhakuvia, pidän niin tekeviä epärealistisina ja pelkureina.
Mutta eipä sillä väliä, viestisi menee perille teelle. - edell.
Joku vannn kirjoitti:
mutta sanoinpa vaan, että älä ruoki turhaan. jos joku on jo haikaillut turhan kauan on aika lailla muitakin mahdollisuuksia kuin "ehkä se toinenkin on tehnyt samaa 10 vuotta". sekin mahdollisuus on, että kukaan ei ole edes myöhässä vaan mikään ei koskaan ollut edes mahdollista eikä siksi ole realisoitunut.
- Joku vaaann
edell. kirjoitti:
En ole teeeeee, ei ole kyse minun rakkaudestani. Enkä pässinpääkään, toimin enkä haikaile vuosia harhakuvia, pidän niin tekeviä epärealistisina ja pelkureina.
Mutta eipä sillä väliä, viestisi menee perille teelle.Ehkä sellaiset ihmiset ovat vaan erilaisia kun sinä? Mitä sitten tällä palstalla teet kun olet niin realistinen tositoimija? Ajattelitko käännyttää muutkin samanlaisiksi? Miksi?
- edell.
Joku vaaann kirjoitti:
Ehkä sellaiset ihmiset ovat vaan erilaisia kun sinä? Mitä sitten tällä palstalla teet kun olet niin realistinen tositoimija? Ajattelitko käännyttää muutkin samanlaisiksi? Miksi?
Tottakai he ovat erilaisia kuin minä. Ihmiset ovat erilaisia. Palsta ei näytä tekevän hyvää pahimmille haaveilijoille. Saa täällä kai muutkin silti kirjoittaa?
Itse olen joskus lukenut, joskus kirjoittanut ja toiminut tosielämässä samalla aikaa. Taitaa olla huutava vääryys erilaisten mielestä. - Joku vann
edell. kirjoitti:
mutta sanoinpa vaan, että älä ruoki turhaan. jos joku on jo haikaillut turhan kauan on aika lailla muitakin mahdollisuuksia kuin "ehkä se toinenkin on tehnyt samaa 10 vuotta". sekin mahdollisuus on, että kukaan ei ole edes myöhässä vaan mikään ei koskaan ollut edes mahdollista eikä siksi ole realisoitunut.
Mielestäni sanoin jo edellä että on aika varmaa että teeeen rakastama ihminen on jo 9 vuotta sitten mennyt menojaan ja voi olla että tunteita ei koskaan ollutkaan. Muttei sitä voi varmaksi tietää jos ei asioita ole selvitetty.
- Joku vannn
edell. kirjoitti:
Tottakai he ovat erilaisia kuin minä. Ihmiset ovat erilaisia. Palsta ei näytä tekevän hyvää pahimmille haaveilijoille. Saa täällä kai muutkin silti kirjoittaa?
Itse olen joskus lukenut, joskus kirjoittanut ja toiminut tosielämässä samalla aikaa. Taitaa olla huutava vääryys erilaisten mielestä.Ei todellakaan ole, me tarvitsemme realisteja jotta joku pitäisi meitä maan pinnalla edes hetken, todellisuus kun on haihatuspäässä herkästi katoava luonnonvara.
- peeseee
Millainen yhteys sulla on kohteeseen? Ystävyys, puhelinyhteys, sähköpostiyhteys?
Vai kuviteltu palstakusetus?
Turhaan täällä ihmiset uskovat saavansa sellaisia, jotka eivät heistä p-askan vertaa. Manipuloidaan itseä ja anna muiden tehdä niin, se on paskaa.- peeeeeseeeee
p-askan vertaa välitä
- teeeeeeeeeeeeeeee
No ei nyt riitelemään tarvii alkaa :).Juu siis ollaan yhteydessä. Ollaan ystäviä. Elämäntilanteiden muutosten takia emme enää niin läheisiä eikä yhteydessäkään niin usein kuin aiempina vuosina. Mutta se kaikki on läsnä sillon kun ollaan. Ja siis rakastan. Ja voin sanoo et hän myös. Mut se vaan on sellaisella tasolla se rakastaminen, ollut aina, et se on erilaista.. En tiedä mitä se on. En osaa sanoin kuvailla.. Enkä odottele tai ole odotellut häntä 10vuotta :)) tai kaipaa suuremmin. Saati pitele elossa pakko oireisesti jotakin toivetta :)). Tarkoitin tuolla hiljainen luottamus on voima ja se kantaa, sitä et rakkaus näinä vuosina ei ole muuttunut vaan ollut kokoajan läsnä välillämme turvallisesti muuttumattomana. Molemmilla. Häntä ajatellessa tulee sellanen olo et se roihu ehkä vaan odottaa aikaansa. Oikeaa aikaa mikä ei ole nyt. Mutta toki tiedän etten ole edes hänen tyyppiään :)). Yleensä hän kertoo mulle henk koht asioita joita ei muille voi kertoa,naisseikkailuistaan,mokailuistaan jne itseni tuntien tällä saralla olen tod. yllättynyt, kuinka helppo on hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on,ja ajatella lämmöllä, olla läsnä hälle.. Kuin myös hän mulle. Aina. Oli asia mikä oli.Ainutkertaista. plaa plaa plaa plaa pla. riidelkääs tovi tästä nyt :).
- Joku vannnn
Miksi pitäisi? Se on sinun elämääsi ja sinun valintojasi ja olet ilmeisen onnellinen.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Se oli vaan heitto kun tuolla oli jotakin aprikointia ja vääntöö jo... Huomannu et jos kirjottaa tänne kahta riviä enempää niin ihmisille tulee ne negavibat :)). Jees niin varmaan olen onnellinen :).
- Joku vannn
Mitä ajattelet, olenko minä onnellinen? Sinun pitäisi olla sillä sinulla on hyvä sydän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298