Torikahvin hinta yläpilvissä.

87

Tuli piipahdettua torilla ja join kahvit, ensimmäiset ja viimeiset, siinä lähellä esiintymislavaa olevalla kesäkioskilla. Hinta oli huima, €uro 1,50 ja pahvimukissa. Huima kate kahvilla.

36

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahiniemeläinen

Aivan normaalihinta kahvioissa. Jossain jopa kalliimpaa. Olisit ottanut lisäksi munkin ja jäätelön ja nauttinut kesästä.

• ex-kahvilayrittäjä.

Paljonko kahvin olisi pitänyt mielestäsi maksaa?
      Kovin polkuhintaan ei voi kahvilanpitäjä myydä tuotteitaan.
      Muutenkin se on raakaa yrittämistä että sillä muka eläisi.

• Maistuikitkerältä

Ei ollut edes hyvää kahvia torikahviossa.

• 87

Joo, ei ollut. Pahvimukisumpista voisi maksaa korkeintaan 50 senttiä (~3 markkaa, jos muistellaan vanhoja) mutta 1,50 €uroa, 9 markkaa. Huhhuh... Eikä se edes ollut hyvää. Hintakehitys on ollut hirveä euroon liittymisen jälkeen, ennen sai viikon eväät viidelläkympillä, mutta mitä saa nyt 8,5 eurolla?

• SuviP
        87 kirjoitti:

Joo, ei ollut. Pahvimukisumpista voisi maksaa korkeintaan 50 senttiä (~3 markkaa, jos muistellaan vanhoja) mutta 1,50 €uroa, 9 markkaa. Huhhuh... Eikä se edes ollut hyvää. Hintakehitys on ollut hirveä euroon liittymisen jälkeen, ennen sai viikon eväät viidelläkympillä, mutta mitä saa nyt 8,5 eurolla?

Eipä juur mittään.
        Aina menee vähintään 15e ruokaostoksilla (kaksi aikuista meitä)
        Toki aina voi vähentää,mutta kun mies urheilee,niin kuluttaakin paljon

• nimetön2

No keittäkää kahvinne kotona niin tulee halvemmaks!! Hinnat nousee joka paikassa, ei sille mitään voi. On tässäkin taas aihetta valittaa, etkö muuta keksiny?

• jäppilän ukko

Porot nokassasi?

• Kolkeri

Minä olen hylännyt jo juhla mokankin. Ostan kahvin lidelistä. Tulee sen verran edulliseksi, että voi vielä kahvia jouda.

• Juhana2
        jäppilän ukko kirjoitti:

Porot nokassasi?

Eipä tietoa kuka valittaa kahvin hinnasta.
        Ei se 1,50e ole kuin pikkuraha.
        Minä en valita edes kaljan hinnasta.
        4,50e tuoppi asemalla, ja maksan ihan ilomielin.
        Muutamat silloin tällöin maistuu siellä.

• Juhana2
        Kolkeri kirjoitti:

Minä olen hylännyt jo juhla mokankin. Ostan kahvin lidelistä. Tulee sen verran edulliseksi, että voi vielä kahvia jouda.

Lidlistä saa ihan mainiota kahvia.
        Itse erehdyin viimeksi ostamaan presidenttiä ja en ymmärrä miten
        se ei maistunut hyvältä,vaikka on kallista.

• ei nauruta
        Juhana2 kirjoitti:

Lidlistä saa ihan mainiota kahvia.
        Itse erehdyin viimeksi ostamaan presidenttiä ja en ymmärrä miten
        se ei maistunut hyvältä,vaikka on kallista.

Tääl Turus maksaa tori-kaffee 2,50e ja jäätelöpallo(pieni) 2,80e.

• kohveeta juu
        Kolkeri kirjoitti:

Kallista on Liitelissäkin. Osta kuule Sittarista EUROSHOPPER-kahveeta = halpaa. Tosin ei sitä juo erkkikään, on aivan järkkyä, mutta kun ei tee edes mieli sitä keitellä, niin kestää paketti todella kauan. Liian usein kaffeella käyville vieraille kun sitä keittelee - niin kas, johan alkavat vierailut vähetä silmissä.

• S M
        ei nauruta kirjoitti:

Tääl Turus maksaa tori-kaffee 2,50e ja jäätelöpallo(pieni) 2,80e.

tule kahville Pieksämäelle- tarjoan (jätskitkin)

• Mr. "PALLIT"

VOI PÄSSIN KIVEKSET......on teillä murheet....se kahvikuppi on TODELLA HALPA....meeppä esim. Hesaan....niin et saa MISTÄÄN....edes pientä kuppia alle 2€ !!

• Käyty on

Helsingissä on joka kulmalla McDonald, jossa kahvi maksaa euron ja omppupiirakka toisen euron.

• Tyytyväinen asiakas
        Käyty on kirjoitti:

Helsingissä on joka kulmalla McDonald, jossa kahvi maksaa euron ja omppupiirakka toisen euron.

Kannattaa sit pysyä siel McDonaldsin maisemissa ja haistella rasvan käryä 12 , niin ei tartte valittaa turhasta

• Ullanlinnassa

Totta,hesassa maksaa 3-5e kahvi.
        Kesät asun Ullanlinnassa.

• Bestplace
        Ullanlinnassa kirjoitti:

Totta,hesassa maksaa 3-5e kahvi.
        Kesät asun Ullanlinnassa.

Suomenlinnassa on parhaimmat maisemat ja kahveet ja kaikki.

• irina91

Kallista on kahvi, saahan siitä pyytää vaikka noita Hesan hintoja. Voi kyllä äänestää säärillä ja suunnata korkkarit muualle.

• päivi

Mitä tuosta riitelemään onko kallista vai ei. Joillekkin on kallista ja joku nauttii kahvinsa makso mitä makso.

• Kallistalystiä

Mieluimmin voisi jutella jostain muista hinnoista kuin kahvista.
        1,50e on pienen pieni raha ihmisen elämässä.

• Kamreeri emeritus
        Kallistalystiä kirjoitti:

Mieluimmin voisi jutella jostain muista hinnoista kuin kahvista.
        1,50e on pienen pieni raha ihmisen elämässä.

Onko 1,50 euroa todella pieni raha? Olen eri mieltä. Puolitoista euroa 365 päivänä on yhteensä 547,5 euroa. Jos juo kaksi kuppia, puhutaan jo yli tonnin rahasta.

Suuret rahasummat kertyvät pienistä puroista. Tämä kun ymmärrettäisiin myös kaupungilla, mutta ei niin ei.

• Jos kahvi on

niin helkutin kallista torilla, silloin ei auta muuta kuin keittää kotona kahvit termospulloon ja tulla se mukana istumaan esiintymislavan reunalle ja sieltä kiikaroida raharikkaita jotka törsäävät rahojaan juomalla torikahvioissa.

• A354TYRYHIGKÖYO

Siinä kanvinmyyntitiskin edessä olevassa ikkunassa tai sivulasissa on yleensä HINNASTO. Kannattaa LUKEA HINTOJA ENNEN OSTOA NIIN EI TULE 1,50€ YLLÄRIÄ. Jos satutaan joskus yhtäaikaa, niin tarjoan sulle loppukesän kahvit kuppi/päivä kun se putiikki on auki.

• 87

No jos isolla kupilla tarjoat.

• maksanite
        87 kirjoitti:

No jos isolla kupilla tarjoat.

Minulla ei ainakaan pikkurahan puutetta,joten ei tarvitse tarjota.

• Kahvikissaa

Hyvästä espressosta suostun maksaan 5e

• Karmea kahvi

Kerran erehdyin ostamaan halpaa X-tra -kahvia osuuskaupasta. Kamalaa. En saanut alas kuin suklaan voimin. Kuulin, että vanhusten hoitolaitokseen piti ostaa sen merkkistä kahvia. Törkeää, että puolustuskyvyttömiä kidutetaan sillä tavoin.

• 87

No nyt löytyi torikahvin voittanut! Tiinan Tuvalla ysitiellä todellinen veret seisauttava makuelämys, isompi kuppi, sama hinta mutta juomatta jäi. Voi sissus sentään mitä kerosiiniä.

• ei kiitos enää

Tk:n kahviossa on kahvilla todella hintaa ja kaikella muullakin. Siellä ei saa 1 eurolla kun äkkilähdöt ja vihaisen tuijotuksen.

• Mansikkatyttä

Torilta sai ihanat mansikat 3,50 litra ja herneet 3e litra.Namskis.
      Kahvista en piittaa,kun en juo kahvia lainkaan.

• Keisar1

Ihme köyhät täällä nillittää. Meillä ei ainakaan kahvista tingitä, vaikka muut saatetaankin alennuksesta ostaa.

• Mercuel

Ei olla köyhiä,eikä kipeitä.
      Kenovoitto toi iloa elämään,muutoin keskivertopalkkaisia.
      Viimeksi ostin melkeen 5euroa paketti Brazil kahvia.On hyvää.
      Torillakin voin ostaa kahvit ja jätskit ja vaikka munkit.
      Pikkurahoja on tuollaisiin menevät hilut.
      SIlti en leuhki missään muodoin.
      Sijoitan kenovoittoani uusiin kalusteisiin ja asunnonlaittoon.

• tampereelta

Itse olen kahvila-alan yrittäjä:

1. Pahvimuki maksaa
      2. Kahvi maksaa
      3. myyntihinnasta menee alv 14 %

Eipä paljoa käteen jää yrittäjälle tuosta hinnasta ! Kahvila-alan yrittäjyys on todella raskasta ja vähätuottoista

KOKEILKAA YRITTÄMISTÄ ihan itse niin ymmärrätte mistä on kyse.

• Ei minulle

1700 € jos meinaa ALV. jälkeen tienata kahvia myymällä ja jos joku maksaisi muut kulut. se tekisi n. 1300 kupillista. Toisinsanoen joka seitsemäs minuuutti pitäisi myydä kupponen tavallisella viikkotyöaikoina.
      Kuluja jos alkaa laskemaan mukaan esim eläkemaksut, niin se kupillinen onkin myytävä neljän minuutin välein.
      Eipä ole tuolaisia jonoja kahvilassa

• Anonyymi

Minä kotona keitän kahvit. Saa muutenkin käydä istumassa vaikka sitten torilla. Ei kukaan kiellä. Onko milloin mitään tapahtumaa missään . Enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7171
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4757
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3889
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3818
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3787
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3363
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2731
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38