jotain kaunista ? M-> N

joskusvielätavataan

Jää kokematta ellemme vielä joskus tapaa. Kun katselin sua siinä edessäni huomasin silmissäs hetken onnen. Lumouduin susta niin että en pystyisi sitä sulle edes kertomaan.Olet mulle se jota ajattelen aina kun on vaikeaa. Sun vieressä mun maailma pysähtyi ja murheet katosivat. Oot aivan erityinen minulle. Toivon ettet unohda koskaan yhteisiä hetkiämme, minä en voi unohtaa.

23

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noup mies

woihan wattu, tuon on kirjoittanut joku hameenhelma

• on noita..juttuja

jos joku mulle sanois noin kahden kesken ja katsoisi silmiini, tuo kuulostaisi ihanalta, nyt vain halvalta, lattealta pilajutulta..

• Samoin

sinulle rakkaani. En, minä en tule koskaan unohtamaan sillä sinä synnytit minussa uuden elämän.

• mikset ota

yhteyttä jos tunnet noin, vaan annat kaiken jonkun epämääräisen kohtalon käsiin?

Nyt vaan reippaasti yhteyttä ottamaan, ettei jää vuosisadan rakkaustarina syntymättä!

• niin ja joo

hah hah, jos tuo ap uskaltais ottaa yhteyden, se olis sen jo tehnyt..kuten kaikki me muutkin, nyt kärvistellään täällä vaan..sinäkin..

• Hah, vuosisadan...

rakkaustarinoita tulee ja menee päivittäin... Fucking nice

• aloittaja-

Kyllä yhteys on otettu ja kerrottu tunteet. Joskus se vaan on helpompi kirjoitella tänne ja kuvitella mielessään hänen tunnistavan kirjoitukseni.

• vai....

mites kävi, tais tulla pakit ?

• =)

Laita joku tunniste että hän ymmärtää juuri hänen olevan kyseessä.

• Pakit
        vai.... kirjoitti:

mites kävi, tais tulla pakit ?

annan aina, en koskaan saa pakkeja...

• Hah vai
        =) kirjoitti:

tunnistetta kaipaat. Eiköhän se ole nyt Hänelle itsestäänselvyys.

• joskusvielätavataan
        =) kirjoitti:

punaiset hiukset =)

• ojabnolab
        joskusvielätavataan kirjoitti:

punaiset hiukset =)

Ja hänen hiuksensa?

• nainen :)

Kerro koska katselit naista? Ja missä? ...jotenkin sopisi mun tilanteeseeni tämä, mutta kirjoittaisiko HÄN tänne ja vielä noin... hmmm ;)) Olisihan se aivan ihanaa. Jos siis olisit Hän, kyllä jotain kaunista jäisi kokematta, siitä olemme puhuneetkin joskus silloin. En tiedä mitä tapahtui välillä, viilenit ja torjuit minut. Etkä mitenkään lempeästi edes. Vaikkakin, huomatessasi sen omalla tavallasi koitit viedä pahan mieleni pois. Kiitos siitä. Jatkoin elämääni, kuitenkin sinä mielessäni. Aina välillä, kuullessi nimesi tai sinusta puhuttavan. Olet tiukasti ottanut tilasi sydämestäsi, tiedäthän sen. Mikään ei ole muuttunut vaikka jotain on muuttunut, ehkäpä me vielä joskus saamme tilaisuuden jutella tästä ihan kahden.

• haluan valua

syliisi ja rakastella läpi koko yön..ja sen jälkeen vois kyl panna ihan koko päivän....n>m

• Nyt huoli sinusta

Kun ollaan oltu toinen toisemme tukena "vaikeina" aikoina, naurettu yhdessä hyvinä hetkinä, luotu yhdessä jotain niin hienoa. Koettu samoja asioita. Pysytty etäällä, ja silti oltu lähellä. Ei sellainen unohdu, se jättää jäljen pakostakin. Toista kaipaa vierelleen niin hienoina hekinä, kuin vaikeinakin aikoina.

• nimetön tttttt

Niin se kohtaaminen oli ainakin itselle unohtumaton hetki ja, olin tosi onnellinen koska luulin löytäneeni todella ihmisen joka välittää. Alas tultiin ja lujaa! Ainahan saa haaveilla , ja vetovoima oli niin järisyttävän suuri. Tosin en ole koskaan ketään vielä monen vuoden jälkeen muistellut. Olisipa meistä tullut edes ystävät! Olisi ollut vielä paljon keskusteltavaa! No itsekin olen onnellinen nyt ja uudessa suhteessa. Mutta siitä onkin jo aikaa kohta 5 vuotta kai. Olisitpa ymmärtänyt minua paremmin.

• nimetön ttttt

ja tämä meni siis miehelle!

• ikävä vain..........

sinua rakas ei ketään muuta, haluaisin halata sinua niin paljon että ihan kipeää tekee pelkkä ajatuskin siitä
      haluaisin niin kovin että olisit vierelläni voisin olla kainalossasi rakas

• kyllähänmetavataan

Tiedän sen. Aloituksesi ja "vihjeiden" myötä on ihana vaipua haaveisiin, joissa olet hän.
      Tarina vailla vertaa olemme.

• N

Mikä

• ikäväkin

Niin..........
      en unohda sinua, tiedätkin sen!
      Sinä vain olet nyt se joka aloittaa..

• Tunnistepuuttuu

Punatukkaisia on Suomessa paljon. Tuo ei ollut mikään tunniste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe