nyt lopettais nämä kokonaan.
Haluatko jättää kaiken tänne vai jotain muuta?
Mitä käytännössä haluat? Mihin luottaa ja mistä kaikki johtui, johtuiko sinusta vai jostain toisesta, jos johtui toisesta niin ei kiinnosta muut.
Jos
9
121
Vastaukset
- hänet haluan
Pois täältä ja siitä kaikki kaunis alkakoon :)
- kuka oletkaan
Sitä minäkin toivon.
Päivän jatkoja.. - kiitos..
kuka oletkaan kirjoitti:
Sitä minäkin toivon.
Päivän jatkoja..sitä samaa :)
- Kunis
alkakoon munki puolest, hah.
- Miten kummassa sä
kyselet tommosia nimettömällä viestillä ? Ei täältä voi luottamusta hakee, hyvänen aika sentään.
- Ei merkitystä
Sillä että joku lopettaa anonyymien viestien kirjoittelun täällä on täysin merkityksetöntä kaikille.
- ...
On sillä merkitystä, sillä monet luulevat, että ne anonyymit viestit ovat juuri hänelle.
- Ei ole,
... kirjoitti:
On sillä merkitystä, sillä monet luulevat, että ne anonyymit viestit ovat juuri hänelle.
Yhden anonyymin kirjoittajan poisjääntiä ei kukaan edes huomaa tässä viestien paljoudessa.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Niin esmes mulle :))) mutta mulle ne ei ole ainakaan. Ja vaikka mun nimi olis aloituksessa kokonaisuudessaan niin sekään ei ole mulle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318