Olipahan sekin yksi höyräys käydä tekemään vedestä emäksistä, siis ½ tl ruokasoodaa lasilliseen vettä ja niitä lasillisia sitten päivänmittaan useita.
Ei maistu Jallu, eikä olut. Oli jäänyt "tippa" lasinpohjalle moista seosta, jonka saituuttani ajattelin eilen juoda pois, vaikka jo ajatuskin etoi. Kaikki tuli jo suusta lasiin takaisin.
Olenkohan minä vihdoin löytänyt sen konstin, että alkoholia ei voi juoda? Olisiko joku toinenkin halukas kokeilemaan toimiiko se kaikille?
Minulta loppui juominen
3
153
Vastaukset
- fdgfdsgdfs
Mielenkiintoista. Tein joskus itse samanlaisia sekoituksia muutaman viikon ajan, mutta siksi, että sen piti parantaa urheilusuorituksia. En muista kävikö näin. En muista sitäkään, vaikuttiko haluun juoda alkoholia. Ehkä sillä hetkellä alkoholi ei maistunut niin paljon muutenkaan.
- voita pyttyyn
Onko tuo joku maksanpuhdistus kuuri, vai mikä? Ruokasoodalla kun voi siivota kaikki paikat lattiasta kattoon, niin kai sillä sitten voi ihmiskroppaakin kuurata sisältä ja ulkoa!
- höyräys ja uskomus
voita pyttyyn kirjoitti:
Onko tuo joku maksanpuhdistus kuuri, vai mikä? Ruokasoodalla kun voi siivota kaikki paikat lattiasta kattoon, niin kai sillä sitten voi ihmiskroppaakin kuurata sisältä ja ulkoa!
Muusta en tiedä, siis olen aloittaja, joka lueskelin pH-dietti kirjaa, koska lapsellani on jotain ongelmia vatsansa kanssa ja on laktoosittomalla ruoalla.
Minulla ei ole mitään ongelmia vatsan kanssa, siis voin syödä vaikka "rautanauloja" ja muttereina ne ulos tulee sitten aikanaan.
Jotenkin vakuutuin, että elimistön pitäisikin olla emäksinen ja sitten luin toisaalta, että hapan?????
Ota näistä sitten selvää?
Ruokasoodahan on tunnettu närästys lääke, siis sama, kuin kalliimpi Samarin, mutta niiden käyttöä on arvosteltu.
No, minunhan "ruokavalio" sitten sisälsikin vihreää jauhetta, jotain "pH-balance jauhetta, johon sekoitin sitä soodaa ja litkin sitä, mutta tietenkin myös "siemeniä ja mantelia" välipaloina, kun sain syödä jonkun Tofun.
Kiva että vastasitte. Onko joku alkoholisti jättänyt kuitenkin ottamatta ne määrätyt Antabuksensa? Minä ainakin jätin ruokasoodan nauttimisen, koska uskon, että elimistön täytyy sittenkin olla hapan!
Pitkäjännitteistä on touhu ja jotenkin tulee kevennykseksi, että "pitkän päälle Datsun", vaikka vaihtuikin "Saniin".
Juomisen lopettamiseen tarvitaan uusi usko, harrastus tai syvä rakkaus, kuten Nykäsen Matilla on Susannansa.
AA-han en usko, koska petyin pahankerran, kun "uskonvelji" osoittautuikin pahimmaksi välittäjäksi juomaveikoilleen. Jatketaan juttua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659