Mitraaliläpän prolapsi?

Sain sen sillä seurauksella kun join rankasti, nytpä opin etten enään koske alkoholiin. Joskus aikaisemminkin olen saanut sen oireet ja sillon oikeasti pelkäsin ja luulin että nyt tulee sydänkohtaus, rytmihäiriöt olivat aivan kamalat!

Ja nyt siis tämä on vielä paljon pahempana, oireina ovat nämä:
Huimaus
Keskittymisvaikeudet
Univaikeudet
Välillä hyperventilaatio
Sydämen muljahtelut
Järkyttävän energinen olo että haluaisi hyppiä kokoajan(adrenaliinin eritys aivan kamalaa)
Kylmä hiki(jalat ja kämmenet)
Ahdistus
Hermostuneisuus
Mielialan vaihtelut
Muistiongelmat

Mahtaisikohan olla hyvä mennä puhumaan lääkärille ja jos se ottaisi ekg:n yms? Tätä on kestänyt 2 päivää ja tuntuu välillä että oireet vain pahenevat vaikka luulisi menevän ohi.

Nyt sain kunnon herätyksen=alkoholi ei minulle sovi ja nyt sen juominen loppuu aivan kokonaan!

2

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskotai älä

Tuo ole mikkään mitraaliläpn prolapsi hahahaaa vähän sama kuin perä....len ahtauma tuo sinun diagnoosisi

• Todettu liikarasitus

En tiedä mistä sinulle olisi tuo tullut, mutta minulle tuli kamalia kohtauksia liiasta työstä, (yötyö) ja nuorena jouduin monta kertaa polille kun sydän alkoi yhden äkin hakata yli 200 ja kerran sitä ei meinattu saada edes rauhoittumaan.
      Todettiin että minulla on mitraaliläpän prolapsi, ensin en saanut siihen mitään lääkkeitä, mutta myöhemmin olin 38 vuotias jolloin todettiin verenpainetta olen sen verran jatkuvasti että lääkitys on aiheellinen. Beetasalpaaja pieni annosaja cozaar yhdessä ovat pitäneet paineet kurissa.
      Liikun paljon ja käyn kuntosalilla, matkustan kuumissa ja kylmissä paikoissa,
      Ja olen tänne asti pärjännyt 22 vuotiaasta saakka, nyt olen 64 v.
      Joten kannattaa selvittää prolapsi, sehän ei sieltä itsekseen parane, vaan vaatii myös ruokavaliotakin ettei hiippaläppä jäykisty vanheten, näin lääkäri kertoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe