Nainen PolAmkiin 2013?

-eräs n.

Eli olen noin 20-vuotias nainen.
Pitkään mulla on ollut mielessä polamk, mutta kuntotestien takia oon miettinyt että äh, en pääsisi kuitenkaan.

Nyt oon päättänyt kuitenkin hakea.
Taustalla oikeestaan ei kauheesti urheilua, jonkun verran salilla oon käynyt viimeisen puolen vuoden aikana ja lenkkeillyt.

Siksi oonkin asettanut hakuajaksi ensi kevään.
Jotkut noista kuntovaatimuksista täyttyy minimit ihan reippaasti, mutta silti arveluttaa (esimerkiksi seinä, juoksu...?)

Olen kirjoittajana taitava, esseitä olen kirjoittanut valtavat määrät ja kirjalliset osiot eivät siis ole ongelma - pikemminkin vahvuus. Asiatekstiä tuotan nopeasti, lähes virheettömästi ja tekstien rakenne on selkeä ja käsiala siisti. Luen paljon yhteiskunnallista kirjallisuutta sekä julkisia asiakirjoja, joten sellaisten tekstien ymmärtäminen ei tuota minkäänlaisia vaikeuksia.

Sosiaalisilta taidoiltani olen taitava, mutta tässä oma mielipiteeni tuskin on kovinkaan validi.

Olenko nyt aivan jossain pilvilinnoissa, vai voiko vajaassa vuodessa normaalikuntoinen nainen saada itsensä treenattua (fyysisesti) siihen kuntoon, jotta pärjää noissa testeissä?

Erityisesti kouluun päässeiden ja poliisinaisten mielipiteitä arvostan, kiitos jo etukäteen.

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klöksdkl

Hei, olen itsekin aikeissa hakea poliisikouluun ensi vuoden ensimmäisessä haussa. Olen 21 vuotias suht pienikokoinen nainen. Olen nyt heinäkuussa menossa armeijaan, ja toivottavasti siellä tulee lihasmassaa sen verran lisää, että fyysiset kokeet menee hyvin. Itsekin olen jo monta vuotta haaveillut poliisikouluun hakemisesta, mutta huonon näön takia se ei ole ollut mahdollista. Viime viikolla kävin korjauttamassa näköni laserleikkauksessa, joten kunhan näkö pysyy nyt erinomaisena, pystyn laittamaan paperit sisään tammikuussa.

Kannattaa varmasti hankkia personal trainer salilla, jotta saat hyvän ohjauksen, miten lähdet kuntosi kohottamaan. Mikään ei ole mahdotonta, jos antaa kaikkensa ja motivaatio pysyy korkeana! Missäpäin asut? Jos tarvitset treenikaveria, voit laittaa suoraan meiliä [email protected]. Itse asun pk-seudulla, mutta tosiaan heinäkuussa lähden Tammisaaren armeijaan..

• Nainen 26

Heippa, olen ajatellut hakea seuraavassa haussa Poliisiammattikorkeakouluun, mutta treenausta en ole vielä aloittanut. Minulla on muutama poliisituttu, joilta olen saanut vinkkejä treenaukseen liittyen. Naisillahan nuo vaatimukset ovat hieman helpommat ja naiskiintiötkin pitää saada täyteen, joten uskon että mahdollisuuksia on varmasti.

Oletko edelleen hakemassa?

Olen itse 26-vuotias Helsingissä asuva työssäkäyvä nainen ja olisi mukavaa saada treenikaveri nimenomaan silmälläpitäen tuota pääsykoetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe