Sooloseksiä salaa

SeksiäyksinMM

Olin istunut tyhjän yrityksen tiskin takana jo kolme tuntia. Kukaan ei ollut käynyt koko päivänä siellä ja vielä pitäisi tunti odotella. Olin eronnut joku aika sitten, enkä ollut harrastanut seksiä siitä lähtien kertaakaan. Kyllä halutti. Mieleeni juolahti,että mitä jos en odottaisi kotiin pääsyä, vaan tekisin sen täällä? Tuskin tänne kukaan tulee, sitä paitsi olisi aika kiihottavaa tehdä se täällä...
Hain kaapista dildon ja vaihdoin seksikkäät vaatteet. Suljin kaupan ovet. Minulla oli päällä uimapukumallinen seksiasu, joka oli osaksi verkkoa. Alhaalla oli reijät penistä varten. Menin tiskin taakse ja nostin toisen jalkani tiskille. Aloin työntämään vibralla varustettua dildoa sisääni. "AAH!" Voihkaisin. Työnsin dildoa sisääni ja pilluni alkoi valumaan nesteitä. Toisella kädellä hieroin klittaani ja välillä puristelin rintojani.Nyt kävin istumaan pöydälle ja levitin haarani. Työnsin dildoa yhä kovempaan tahtiin. Jätin sen hetkeksi surisemaan sisääni ja katselin kiiltävää alapäätäni peilistä. Ihana näky, kun dildo sojotti pillussani. Jatkoin työntämistä ja pian laukesin. Huusin ja voihkin. Se oli taivaallista. Hieroin vielä jonkunaikaa klittaani ja nuolin sormeni. Puin vaatteet päälle ja lähdin. Kotona masturbointi jatkui ja sain upeita orgasmeja vielä moneen otteeseen. Mm..

1

2746

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se dildottelija<3

No se on ihanaa, aww olin juuri dildon kanssa leikkimässä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1576
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      55
      731
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      557
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe