En tunne oloa mukavaksi kotona , mutsi ja faija valittaa heti ku ne tulee kotiin
saan ihan pask** viikkorahaa. faijaq raivostuu aina ku mä teen jotain väärin EN HALUU ASUU KOTONA onko mahdollista muuttaa nuorisokotiiin tämän takia.
Nuorisokoti
2
207
Vastaukset
Heippa!
Nuorisokoti on aina äärimmäinen ratkaisu todella ongelmallisiin tilanteisiin. Mikäli kotona ja vanhemmillasi on kaikki hyvin, ei tällainen ratkaisu ole ajankohtainen.
On aivan tavallista, että nuoren tuntemukset ja vanhempien ajatukset eivät aina kohtaa, varsinkaan jos asioista ei keskustele ajan kanssa. Voisitko miettiä vanhempiesi kanssa, jos voisit asua jonkin aikaa jonkun tutun aikuisen luona, esim. isovanhempien tai kummien kanssa?
Mikä kotona on vaikeaa? Miksi haluaisit asua mielummin nuorisokodissa?
Tsemppiä tilanteeseen! Toivomme, että ratkaisu löytyy.
Maria ja Matilda Jyväskylästä- youranatsizsiikk
Puukolla kurkut auki HAHahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498