sperma-analyysin tulokset

Nainen 27

Kaikki voitte vastata! Mitä saa tietää sperma-analyysistä seuraavana päivänä? MIehelleni oli sanottu, että tarkemmat tulokset tulee myöhemmin mutta päivän päästä voi jo tiedustella jotain tietoja, mutta mitä?

3

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Vastaus vähän viivästyi ja olette jo varmaan saaneetkin tulokset.
      Sperma-analyysin tutkimuksessa voidaan jo nopeasti saada selville siittiöiden määrä, liikkuvuus, mahdolliset tulehduksiin viittavat leukosyyttien määrä sekä siittiövasta-aineet. Siittiöiden rakennetutkimukseen menee pidempi aika. Joissain klinikoissa on käytäntönä, että nopealla aikataululla voi tiedustella alkututkimuksia, jolloin voidaan esim. pyytää näytteen kontrolloimista, jos esim. siittiöiden määrä olisi jäänyt hyvin matalaksi.
      Toivottavasti teillä oli asiat hyvin!

      Ystävällisin terveisin,

      Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat

    • Nainen 27

      Kiitos vastauksesta vaikka se tulikin vähän myöhään meitä ajatellen.. Alustavat tulokset tosiaan saatiin ja niiden perusteella ei pitäisi olla mitään ongelmaa! Siittiöitä oli paljon ja ne oli liikkuvia. Lopulliset tulokset tulee myöhemmin. Voiko niistä vielä jotain raskautta estävää käydä ilmi?

      Itse olen käynyt gynekologilla joka katsoi ultraäänellä ja otti papakokeen. Molemmat oli ok. Olen hieman ylipainoinen, painoindeksi 26 ja risat. Olemme yrittäneet lasta vasta vajaan vuoden. Ajattelin että tässä voisi muutaman kuukauden vielä katsastella ja sit jos ei oo tärpänny niin mä voisin mennä jatkotutkimuksiin. Mitä naiselle tehdään ekaksi?

    • Hei!

      Siittiöiden rakennetutkimus tulee myöhemmin, mutta siitä löytyy erittäin harvoin mitään yllätyksiä, jos siittiöiden määrä ja liikkuvuus ovat normaaleja.

      Naisen alkututkimukset tarkoittavat muutamien hormoniverikokeiden sekä munajohtimien aukiolotutkimusta.

      Hyvää jatkoa teille,

      Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe