Asetat kätesi vyötärölleni, kasvosi hiuksiini, kuiskaat:
Olen kaivannut sinua kulta.
http://youtu.be/YcnvPOnG5vY
Liumme, tanssiin, hitaasti. Painat minut aivan lähellesi. Rakas, sinä kuiskaat.
Ps. Älä ole enää vihainen minulle, ethän?
Kulta
12
587
Vastaukset
- Otan kutsun vastaan
On niin romanttista, että tähän vastaan, vaikka se ei minulle olisikaan.
Hitaasti - se sopii oikein hyvin . . juuri niin tanssi rakkauteni kohteen kanssa nostaisi tunnelman taivaisiin ja tekisi siitä unohtumattoman. Ja se kuiskaus olisi .. . arvaat varmaan mitä herkkää sanoisin. . .elämäni rakkaudelle. - voi että minä
mitään muuta haluaisikaan, kuin tanssia keinuen ja hitaasti hänen lähellään ja vetäen hänet itseeni kiinni. Kaipaan!
- kyllä haluan
Haluaisin hänen kanssaan tanssia lähekkäin, käsi kädessä, toinen käsi hänen ympärillään silmät kiinni, toistemme intiimistä läheisyydestä ja lämmöstä nauttien.
- niinniinniinniin
en ole suorastaan vihainen ollut, korkeintaan helvetin ärsyyntynyt. mutta sait papukaijamerkin tangosta.
- ap
Niiaus papukaijamerkistä. Hymy myös.:)
Nauroin...tuosta niinniinniin....Mutta minulla on myös paha mieli, kun olet ärsyyntynyt minuun, et olisi. Minä yritän. Se ei vain aina ole mitenkään helppoa. Iso iso halausss...
:) - Minulta sinulleee...
ap kirjoitti:
Niiaus papukaijamerkistä. Hymy myös.:)
Nauroin...tuosta niinniinniin....Mutta minulla on myös paha mieli, kun olet ärsyyntynyt minuun, et olisi. Minä yritän. Se ei vain aina ole mitenkään helppoa. Iso iso halausss...
:)Älä ole pahoin mielin, ethän. En suutu sinulle juuri koskaan, tiedät sen. Enkä ole tuo niinniiin, joka niin taitavasti osasi matkia minua.
Hyvää iltaa sinulle, selllaista toivon.
ps. Sain tänään kustantajaltani oikovedoksen ja viikonlopun pakerran sen parissa.
Halejaaa...sinulleee...iltaan...minultaa.
:)
- eläimellistä vähän
Se on aika ihanaa, kun mies osaa viedä. Omatkin askelet tuntuvat menevän oikein ja määrätietoinen askel ihastuttaa, ja jos vielä tuoksu on sopiva, tekee mieli antautua :-).
- Kalle
Koska viimeksi tanssit kullan kanssa ? Onko hän jo varattu ?
- Kulta rakas
Tanssimme. Painan kasvoni kaulallesi. Hengitän sinua.:)
Kuiskaan korvaasi:
Kulta rakas, en ole ollutkaan sinulle vihainen, en lainkaan . Suukko.
:)- Minulta sinulleee...
Sateen tango...Kuuntelin sitä ...lkiikutuin ja kyyneleet kohosivat silmiini.
Haliii...sinulleee...minultaa....
Hyvää yötääää....
Suukkojaaa....paljon paljon. Muiskissss....
:) - :)
Minulta sinulleee... kirjoitti:
Sateen tango...Kuuntelin sitä ...lkiikutuin ja kyyneleet kohosivat silmiini.
Haliii...sinulleee...minultaa....
Hyvää yötääää....
Suukkojaaa....paljon paljon. Muiskissss....
:)Ai!! Onko se Minulle :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/07/04/kotomatritsa_D.jpg
MurrrrMinä :) - Minulta sinulle Murr
:) kirjoitti:
Ai!! Onko se Minulle :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2012/07/04/kotomatritsa_D.jpg
MurrrrMinä :)Oli se sinulle Murrr, kenelle muullekaan. Tuota yhtä kirjoitusta täällä en ymmärrä.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318