Mun valkovuoto on todella paksua ja paakkuista. Se haistee imelälle, joskus haju tunkee housujen läpi. Sitä tulee koko ajan ja olo on likainen. Sitä tulee joskus jopa niin paljon, että sen jättämät jäljet eivät lähde pesunkaan jälkeen pois. Pyrin käyttämään pikkuhousunsuojia, mutta joskus niitä ei ole saatavilla. Käyn päivittäin suihkussa ja käytän alapään pesuun vain vettä, en lainkaan saippuaa. Olen neitsyt, joten kyse ei voi olla mistään seksitaudista. (?) Mulla ei oo mitään lääkitystä ollut lähiaikoina. Kuukautiseni eivät ole alkaneet.
N16
Pahan hajuinen valkovuoto
2
481
Vastaukset
- kengu
vaikuttaa ihan normaalilta, tuollainen voi kertoa siitä, että kuukautisesi ovat hyvinkin lähellä alkamista. Jos sinua askarruttaa asiat niin mene rohkeasti kysymään terkkarilta lisää, kyllä hänen pitäisi asioista tietää ja kertoa. Tai voit varata ajan gynekologille, jos et ole valmis sisä tutkimukseen niin sano asiasta ja sano että haluat vain jutella sinua askarruttavista asioista, mutta eihän se ole koskaan pahitteeksi jos tarkastutat että kaikki on ok siellä alakerrassa vaikka neitsyt oletkin :)
- Tuplasti_vanhempi25
Pikkuhousunsuojienkaan jatkuva käyttö ei varmaan ole kauhean hyväksi. Voi altistaa hiivatulehdukselle. Hygieniasi pitäisi olla riittävää. Voihan olla, että huomaat hajun vain itse. Olet tottunut lapsen kehossa elämiseen, ja elämä naisena on vähän toisenlaista. Poikkeavan hajuista vuotoa voi olla vaikeaa tunnistaa, kun ei ole vielä kokemusta kuukautisista ja muista vuodoista.
Voisiko alusvaatteiden pesukäytäntöjä jotenkin muuttaa? Itse olen tottunut pesemään pöksyni 60 asteessa, ja valkovuoto lähtee pois. Nyt olen ostanut hempeämpiä pöksyjä, jotka pesen käsin. Niistäkin olen saanut valkovuodon pois. Liottamalla se ei lähde, mutta kun vähän hankaa, niin lähtee. Muiden naisten alusvaatteiden hoitotavoista en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857