ihmiset jotka tuomitsevat uusperheet

onnellinentytärpuoli

Eksyin tälle palstalle ja järkytyin siitä kuinka aikuiset ihmiset täällä hyysteerisenä haukkuvat kaikki eksät ja erot ja lapset ja muut. Siis tajuan kyllä että uudessa perheessä ei kaikki aina toimi mutt minusta uusperheen ei ole pakko olla huono juttu. Kerron esimerkin omasta elämästäni, olen siis nyt 18, vanhemmat erosivat kun olin 7-8.

Vanhempien eron jälkeen isällä oli heti joku uusi jota en edes muista kun oli niin lyhyen aikaa. hetken päästä hän kuitenkin löysi naisen jolla oli minun ikäiseni tytär ja uusperhe toimi mahtavasti kimpassa vaikka välillä oli haastavaa naisen kahden nuoremman lapsen kanssa. homma kuitenkin toimi, minulle ei tästä ajasta ole mitään huonoa muistoa. tämän naisen kanssa suhde kesti ehkä joku 2 vuotta. Sitten siinä olikin joku pari vuotta sinkkuutta mutta sitten isä löysi ihanan naisen jolla oli kaksi siskoni ikäistä poikaa. Mahtava ja esimerkillinen nainen jonka kanssa oli super kivat keskustelut kävelyt ja sisusti meidän kodin upeaksi. se sitten ikäväkyllä loppui, kaikista isän kumppaneista jäin kaipaamaan tätä naista. Isän nykyinen on ihan kiva, en kauhean hyvin tunne.

Äidillä on ollut kaksi miestä isän jälkeen. Ensimmäinen suhde oli rikkaus, pääsimme matkustamaan, saimme kaksi puolsisarta ja ihanat 3 vuotta. Nykyinen mies on ensimmäinen ihminen jota kutsun puolfaijaksi. hänellä on kolme tytärtä ja heitä kutsun siskoiksi. asumme hänen luonaan ja hän kustantaa puolet elämästämme ja osallistuu arkeen.

Vanhojen tanssit ja muut vastaavat tapahtumat ovat olleet hauskoja, minulla on ollut neljä tai 3 vanhempaa paikalla kun muilla on vain ollut kaksi. isä ja äiti ovat super hyvissä väleissä ja mitään riitoja ei sinänsä ole ollut. elämäni olisi ollut tylsää ilman näitä "perheitä".

Minulla on vain muutama läheinen ystävä joilla on vanhemmat viellä yhdessä (ja siis niitä ystäviä noin muuten on paljon), ja he ovat kaikki huonompia koulussa, eivät ikinä ole tehnyt itse töitä, eivät ole kiinnostuneita muiden elämästä jne. en tiedä onko sillä jokin yhteys vanhmpien eroon vai ei mutta noin yleisesti niin ovat lapsellisempia eivätkä osaa käsitellä vastoinkäymisiä.

6

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoa pukkaa taas!

Joo joo lisää provoa!!!!!

• onnellinentytärpuoli

tarkotus olikin provosoida pelle tosin tämäpäs on iha totta:) en kylla tajua miten sinä tuosta keksityn saat.

joku joka ei halua uskoa että uusperhesysteemi toimii? joku katkera äiti varmaan

• Lissu on Lissu
        onnellinentytärpuoli kirjoitti:

tarkotus olikin provosoida pelle tosin tämäpäs on iha totta:) en kylla tajua miten sinä tuosta keksityn saat.

joku joka ei halua uskoa että uusperhesysteemi toimii? joku katkera äiti varmaan

Se on tämän palstan Lissu, ikuisesti katkera naakka. Lissulle ei kelpaa mitkään muutkuin UP-vastaiset kirjoitukset, kaikki muut hän ampuu provoina alas.

• lissu on sairas
        onnellinentytärpuoli kirjoitti:

jep, hän on "lissu" joka vastustaa kaikkia ja kaikkea, palstan syöpä.
        Tosi taantumuksellinen pistää hanttiin, vaikka ei asiasta edes mitään ymmärrä.

• omat asiat parhaat
        lissu on sairas kirjoitti:

jep, hän on "lissu" joka vastustaa kaikkia ja kaikkea, palstan syöpä.
        Tosi taantumuksellinen pistää hanttiin, vaikka ei asiasta edes mitään ymmärrä.

Hän vastustaa sitä, mikä on hänestä väärin. Ei pidä olla samaa mieltä siksi, että muutkin ovat.

AJATELKAA SYDÄMELLÄ, ÄLKÄÄKÄ TOISTEN SIIVELLÄ!! Ei tarvi olla samaa mieltä kaikkien kanssa, ei oma mielipide ole häpeä!

• 3971

Kuulut siihen yhteen sadasta, jolla on niin fiksut vanhemmat, että osaavat erota sovussa ja ainakin pitää jälkikasvun siitä ulkopuolella ja tietämättömänä :) Tosiaan olet onnellinen ja ennenkaikkea onnekas.

En tiedä kuinka monta miestä mun pitäisi haastatella, jotta joukosta löytyisi edes yksi, jolla menee eksän kanssa hyvin ja kaikki toimii lasten suhteen... AINA on jotain närää ja erimielisyyksiä, tappelua, syyttelyä, kiusantekoa. Siksipä kelpuutan vain ja ainoastaan lapsettomat riiaamaan kanssani ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe