tässä olisi pari ilmaista runescape ukkoa kun olen pelanut yli 6 vuotta runea ja alkoi kyllästymään niin annan ukot onnea uusille pelaajille
1.ensimmäinen ukon nimi on jorojukka69 ja salis on kakka ja combat on 99
2.toinen ukon nimi on reaper555111 ja salis auto99 ja freessä 95 levunen ja membussa 102 levunen
3.kolmas rune ukon nimi on charmaine741 ja salis on kaderukawa ja sen combat on 122 levunen
olkaa hyvä ukoista en en muista sähkäreitä niin ne pysyvät teillä turvassa enkä ole niiden omistaja koska sain ne enkä usko että ne otetaan takasin kun annettiin mut olkaa tyytyväisiä ja nauttikaa
ilmaisia runescape ukkoja
rs-hoast
8
523
Vastaukset
- Runescapenpelaaja
Voisitko poistaa viestin? sain ukot talteen ja ne on hyvässä turvassa :)
- rs-hoast
en voi poistaa ne jää tähän näkyviin
- Nyt
Ilman s-postia ei pitkälle pääse
- gfgd
sain itelle kaikki ukot kiitos!
- rsfreac
joo mäki sain kaikki ukot itelle
- ukkkooo onneekkaeell
tota tä ois yks ukkoo multa:
P3RäRä ReiKä99
salis: soomalainen
onnnee saajalle se on 123 lvl ja str, mage ja elkku on 999.:D - ukkkooo onneekkaeell
- legenda5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797