Onko Toyota parasta mitä rahalla saa

autonostaja

Halutiun ja tavoitelluin jaeniten myyty. Tilastojen mukaan ylittämättömän paras jälleenmyyntiarvo . Harkitut yksityiskohdat. Herkullinen ajettavuus. Moderni VVTi ja D4D tekniikka.

Onko uusi Toyota parasta mitä rahalla autokaupasta saa

37

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinnan paikka

      Ei, mutta siinä saa pienellä rahalla kestävän ja hyvin arvonsa pitävän auton. Luksusta ja herkkuja on turha etsiä niidenkään karvalakkimalleista.Puhumattakaan hiotusta ajo-ominaisuuksista. Jos haluaa hyvän ja halvan, pitää ostaa kaksi.

      • kestot

        todella kestävän


    • Heh Heh

      Hyvä provo: Herkullinen ajettavuus!!!!

      • muistelot hiipuu

        Tuo viattomuuskin on menneen ajan harhoja nykyään. Jos pitää huojakasta ajokoiramaisesta kulusta ja jatkuvasti kitinästä niin ei se ole yhtään huonompi kuin kilpailijat, tosin kilpailijat saa halvemmalla ja pitävät hintansa yhtä hyvin.


    • 21

      Viattomin automerkki se on edelleen, ja ajettavuus nykyisin on ihan ok.

      Parasta hinta/laatusuhdetta edelleen.

      • Tojo Lasit.

        Niimpä niin.Toyota on enää luotettavuusvertailujen mukaan keskikastin auto. Kantsii hieman päivittää tietojaan. Ajettavuudestaan tojoa on morkattu joka testissä.


      • Kinkonkylälle
        Tojo Lasit. kirjoitti:

        Niimpä niin.Toyota on enää luotettavuusvertailujen mukaan keskikastin auto. Kantsii hieman päivittää tietojaan. Ajettavuudestaan tojoa on morkattu joka testissä.

        Saksalaisissa testeissä on tullut ilmi, että käytettynä Tojo on keskimääräistä kestävämpi. Ja kestävyys, verrattuna kilpailijoihin, vielä paranee, lähestyttäessä 100 000 km:n rajaa. Sen jälkeen tilanne kääntyy toisin päin.

        Eli hyvä kestävyysmielikuva tulee siitä, että Suomessa merkin omistajissa on paljon niitä, jotka käyttävät nk. lantapiikkareita ja ajavat esim. huimat 1 500 km vuodessa. Niillä ajoilla nyt ei pitäisi Tuntsallakaan tulla säädöt vastaan. Mikä tahansa kulkine vaikuttaa lähes särkymättömältä, jos ei sitä käytä. Jos ei käytä, niin ei voi särkyä.

        Mutta yli 100 000 km, niin alkaa tulla todellisuus vastaan.


    • 12
    • Onhan se

      Ei pysty väittämään vastaan.

      • mieleisiä tilastoj

        Riippuu aina mistä tilastosta asiaa tarkastelee. Niinpä valhe, emävalhe ja tilasto. Ja tilastoja riittää maailmalta jokaiselle mieleisiä.


    • Voi räkä

      Käsittänyt tämäkin taneli väärin tämän palstan otsikon. Se on kertomuksia autoista eikä kehumisia Tuijotasta.

    • vitolla mukavammin..

      Mulla on ollu myynnissä jo pitkää haisuli D4d koneella, vm. 2004 ja ajettu 193000km, huollettu tojolla, siisti ja pyynti 8400€. Eipä kelpaa kellekkään....

      • Oliskohan

        myyjässä vikaa.....?


      • Oikea maailma
        Oliskohan kirjoitti:

        myyjässä vikaa.....?

        Liian paljon tarjontaa. Siitä oli alkuvuodesta tilastotietoa lehdessä. Helpompi myydä sellaista merkkiä, jossa isompi kysyntä, käytettynä.


    • Toyota se paras

      Petterit vaan provoo tsih tsih vokkelossa perse kylmänä jakoketju kolaa alusta hajalla savua röyhtää dgs jo porsi pitkin pientareita

      • titäisitkö vastaukse

    • Status yliarvostettu

      Jos on totinen tarkan markan kaveri, niin massamerkin valinta voi osua oikeaan. Pedantin maailmankuvan lähettiläs.

      Suurpiirteisille taivaanrannanmaalareille muotoilu, tyyli ja tehot merkitsevät perinteisiä käyttöominaisuuksia enemmän. Tämäkin koulukunta jakaantuu rauhallisiin tyylittelijöihin ja temperamenttisiin kaasuttajiin.

      Arki- ja työsuhdeautoksi varmaan loistava valinta. Muuten, blääh...

    • C5C5C5C5

      Tilasin la taksin , tuli toiota avensis diesel uusin korimalli.
      Kyyti oli kuin kivireessä , kolinaa ja pauketta kuopissa , todella
      erinomainen tuntuma tiehen !!!
      Kyllä nyt huomasi mikä ero on jousituksella.
      Itsellä on 6v vanha Citroen C5 , jousitus kuin unelma.

      • Kohtuullinen on

        kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.


      • heikot ominaisuudet
        Kohtuullinen on kirjoitti:

        kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.

        Tohjotassa suhisee ja rämisee vielä enemmän jo hiemankin suuremmilla nopeuksilla eikä ajo-ominaisuuksista voi puhuakaan. Vetelee ja saa ohjastaa kuin laivaa, ohjaus on niin tunnoton. No jos paremmasta ei ole tietoa niin maailman parhaaltahan se tietenkin tuntuu. Ja siitä pitää täälläkin oikein muille kertoa.


      • C5C5C5C5
        Kohtuullinen on kirjoitti:

        kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.

        Jousitus on väännetty rautalangasta (vieteri) ja vielä tällä vuosituhannella...
        Onko ajonautintoa se että ajetaan kovalla ja rytisevällä autolla onnellisena
        siitä että auto on "luotettava" vai sellaisella taikamatolla kuin C5.....
        Itselläni on yhdeksäs hydraulijousitettu sitikka.Kesämökki on 188 km päässä
        ja vuodesta 1985 on kuljettu kesäisin viikonloppuina eikä kertaakaan
        ole tarvinnut auton takia reissua peruuttaa,keskeyttää tai laittaa autoa hinuriin.


      • C5 -05
        Kohtuullinen on kirjoitti:

        kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.

        Kannattaisi kokeilla autoa itse, ennen kuin laukoo värittyneitä mielipiteitään. Satasen jälkeen kyyti tasoittuu entisestään, eikä mistään kuulu hälyaääniä. Ei suhise, eikä natise.
        Jokainen voi itse käydä kokeilemassa ja toteamassa tuon.


      • Ikävä tosiasia
        C5 -05 kirjoitti:

        Kannattaisi kokeilla autoa itse, ennen kuin laukoo värittyneitä mielipiteitään. Satasen jälkeen kyyti tasoittuu entisestään, eikä mistään kuulu hälyaääniä. Ei suhise, eikä natise.
        Jokainen voi itse käydä kokeilemassa ja toteamassa tuon.

        että 100 km/h suuremmissa nopeuksissa alkaa menon horjakkuus tuntua jo vaaralliselta. Eihän tietenkään yli 120 saa maassamme laillisesti ajaakaan ja koska C5:ssa miellyttävä matkanopeus kuin itsekseen asettuu tuohon 105/h niin säästyy myös polttoainetta verrattuna autoihin jotka houkuttelevat ajamaan 120 ja yli.


      • Silleensä
        Ikävä tosiasia kirjoitti:

        että 100 km/h suuremmissa nopeuksissa alkaa menon horjakkuus tuntua jo vaaralliselta. Eihän tietenkään yli 120 saa maassamme laillisesti ajaakaan ja koska C5:ssa miellyttävä matkanopeus kuin itsekseen asettuu tuohon 105/h niin säästyy myös polttoainetta verrattuna autoihin jotka houkuttelevat ajamaan 120 ja yli.

        Autossi on ollut ilmeisesti joku vika, jos noin on asian laita. Itsellä kokemusta kahdesta C5:sta ja hyvin kulkivat korkeissa nopeuksissa. Erittäin vakaasti ja hiljaisesti.


    • itsekidutusta

      Ei valitettavasti vaikka Tero kuinka vihjaa. TM;n vertailun mukaan paras Aasialainen, mutta huonompi kuin vertailun neljä Eurooppalaista.

    • luotettavuus nolla..

      Eikö talouskriisi alueella nimeltä EUVOSTOLIITTO mene oman alueen katiskat oikein kaupaksi, kun pitää jo autolehdetkin valjastaa mainosjulkaisuiksi.

    • Parempia autoja!

      Eikös kysymyksessä ole moninkertainen testihäviäjä? MM. Korean tuotteilta tullut suoraan otsalohkoon jo useammassa vertailutestissä. Ja mitä tulee ajo-ominaisuuksiin, nehän tehdään perinteisesti Euroopassa!

      • Avensis =

        made in EU...


      • James Eurobondi
        Avensis = kirjoitti:

        made in EU...

        Ja senhän ymmärtää jo kapitalistinenkin tiedemies, että kaikki Euroopassa tehdyt autot eivät ole hyviä ajaa. Tojon puutteet ajettavuudessa voi lukea liki joka testissä.


    • kllä ToOta on rpas

      imtä ätäällä awöäf

    • Economics student GB

      Kansantaloudessa ihmiset elävät rajallisten resurssien maailmassa ja niukkuudessa jossa joutuu telemään kompromissi valintoja, koska on yksinkertaisesti mahdotonta että kaikki saisivat kaiken haluamasta eli kaikilla ei voi olla MB tai BMW-merkkistä uutta autoa vaikka kuinka salaa haluaisivatkin.. Rajalliset resurssit tarkoittavat sitä että perus-keskituloisen tai raksa-amiksen palkoilla ei osteta kuin perustoimiva kompromissi-Tojota tai nykyään Hyundai/Kia (=huvittavaa kun köyhän valinta kääntyykin keskusteluissa ennakkoluulottomaksi uuden laadukkaan korealaisen kokeiluksi kun omistaja itse puhuu autostaan). Toisaalta se sopii hyvin keskinkertaiseen tulotasoon ja muutenkin kovin keskinkertaiselle keskivertojuntille tuulipukuineen. Paremmat ja varakkaammat ihmiset ostavat saksalaista Premium-laatua. Hauskaa on vain se, että arvokkaammat ja ylellisemmät tuotteet (sis. tietenkin autot) sekä asunnot aiheuttavat kateutta keskivertoluuserissa. Yhtenäisyydentunteen parantamiseksi ja oman itsetunnon pönkittämiseksi sitten kehuskellaan Esson nurkalla ja palstoilla Tojotan ylivertaisuutta, kun todellisuudessa valinnanvaraa ei juuri ole keskiverto-terolla taloudellisesti ja kun yhtälöön lisätään vielä lähipiirin tarpeet on Tojoteron käsitys autostaan ja koko merkistä vääristynyt. Autohan on varsin näkyvä osa liikkumista ja brändi hyvin oleellinen osa autoilua, sillä kaikki sen liikenteessä näkevät, siksi lähinnä naurattaa TOJO NRO 1 keskustelut. Onhan se pakko Tojo-kuskille (koskee itseasiassa myös koreanpoikien Hyundai/Kia kuskeja) itselle ja muille keskivertojunteille todistella, että juuri se minun valintani on se paras.

      • älä epäile älä epä..

        Sitähän se Tojon mainoskin tolkuttaa tuon merkkisen jo ostaneille: mielenrauhaa, mielenrauhaa (teit oikean ratkaisun), mielenrauhaa, mielenrauhaa (ole vahva uskossa), mielenrauhaa....


    • Tojota uppoaa suohon

      Tojo on yks pas-kimmista autoista mitä oon ajanu. Kokeillu sekä Avensista että Corollaa ja molemmat surkeita ajettavia. En kauheesti aasiankipoilla ole ylipäätään ajanut mutta ei kyllä noiden jälkeen huvitakkaan.. Voi viekää konkurssiin tuo Tojotan per-kele.... Hyi stana mikä riisikelkka. Itel Audi S3 ja voimaakin 300hp et silleen.

    • arka totuus

      ei tosiaankaan, vaan halpis muiden halpisten joukossa ja niidenkin luokassa keskinkertaisuus jonka ominaisuudet eivät ole suhteessa riittävät hintaansa.

    • aito totuus

      Toyota on yksi paarhaimmista autoista mitä oon ajanu. Kokeillu sekä Avensista että Corollaa ja molemmat mahtavia ajettavia. En kauheesti saksalaisilla ole ylipäätään ajanut mutta ei kyllä noiden jälkeen huvitakkaan.. Voi viekää konkurssiin tuo Audi per-kele.... Hyi stana mikä nuljupulkka.Kaverilla Audi S3 ja voimaakin muka 300hp ja silti jää mutkatiellä 177hv Avelle et silleen.

      • Idiootteja SUomessa?

        Olet selvästi kateellinen kun et ole päässyt kuin 177hp Aven rattiin etkä ikinä ajanu tehokkaammalla autolla... Pelle! Aven 177hp ei mene edes alle 9sek sataseen, vaikka uskot senkin kun Toyon edustaja sanois tiskillä että "joo alle 6sek menee ja rakettimainen kiihtyvyys maantienopeuksissa"


      • Vaeltelee
        Idiootteja SUomessa? kirjoitti:

        Olet selvästi kateellinen kun et ole päässyt kuin 177hp Aven rattiin etkä ikinä ajanu tehokkaammalla autolla... Pelle! Aven 177hp ei mene edes alle 9sek sataseen, vaikka uskot senkin kun Toyon edustaja sanois tiskillä että "joo alle 6sek menee ja rakettimainen kiihtyvyys maantienopeuksissa"

        Vaikka kiihtyskin, niin mitä sillä tekee? Kun ei oo ajo-ominaisuuksia. Kolkko puukenkä! Kahden kaistan Aave.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe