Halutiun ja tavoitelluin jaeniten myyty. Tilastojen mukaan ylittämättömän paras jälleenmyyntiarvo . Harkitut yksityiskohdat. Herkullinen ajettavuus. Moderni VVTi ja D4D tekniikka.
Onko uusi Toyota parasta mitä rahalla autokaupasta saa
Onko Toyota parasta mitä rahalla saa
37
334
Vastaukset
- valinnan paikka
Ei, mutta siinä saa pienellä rahalla kestävän ja hyvin arvonsa pitävän auton. Luksusta ja herkkuja on turha etsiä niidenkään karvalakkimalleista.Puhumattakaan hiotusta ajo-ominaisuuksista. Jos haluaa hyvän ja halvan, pitää ostaa kaksi.
- kestot
todella kestävän
- Heh Heh
Hyvä provo: Herkullinen ajettavuus!!!!
- muistelot hiipuu
Tuo viattomuuskin on menneen ajan harhoja nykyään. Jos pitää huojakasta ajokoiramaisesta kulusta ja jatkuvasti kitinästä niin ei se ole yhtään huonompi kuin kilpailijat, tosin kilpailijat saa halvemmalla ja pitävät hintansa yhtä hyvin.
- 21
Viattomin automerkki se on edelleen, ja ajettavuus nykyisin on ihan ok.
Parasta hinta/laatusuhdetta edelleen.- Tojo Lasit.
Niimpä niin.Toyota on enää luotettavuusvertailujen mukaan keskikastin auto. Kantsii hieman päivittää tietojaan. Ajettavuudestaan tojoa on morkattu joka testissä.
- Kinkonkylälle
Tojo Lasit. kirjoitti:
Niimpä niin.Toyota on enää luotettavuusvertailujen mukaan keskikastin auto. Kantsii hieman päivittää tietojaan. Ajettavuudestaan tojoa on morkattu joka testissä.
Saksalaisissa testeissä on tullut ilmi, että käytettynä Tojo on keskimääräistä kestävämpi. Ja kestävyys, verrattuna kilpailijoihin, vielä paranee, lähestyttäessä 100 000 km:n rajaa. Sen jälkeen tilanne kääntyy toisin päin.
Eli hyvä kestävyysmielikuva tulee siitä, että Suomessa merkin omistajissa on paljon niitä, jotka käyttävät nk. lantapiikkareita ja ajavat esim. huimat 1 500 km vuodessa. Niillä ajoilla nyt ei pitäisi Tuntsallakaan tulla säädöt vastaan. Mikä tahansa kulkine vaikuttaa lähes särkymättömältä, jos ei sitä käytä. Jos ei käytä, niin ei voi särkyä.
Mutta yli 100 000 km, niin alkaa tulla todellisuus vastaan.
- 12
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota Prius on vähävikaisin/1135270148848?context=oikotie
http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/vikatilasto-2011/Sivut/default.aspx
Näissä tilastoissa näkyy myös yli 6-vuotiaat autot, niissä edelleen japanilaismerkit parhaita kunnes toisin todistetaan. - Onhan se
Ei pysty väittämään vastaan.
- mieleisiä tilastoj
Riippuu aina mistä tilastosta asiaa tarkastelee. Niinpä valhe, emävalhe ja tilasto. Ja tilastoja riittää maailmalta jokaiselle mieleisiä.
- Voi räkä
Käsittänyt tämäkin taneli väärin tämän palstan otsikon. Se on kertomuksia autoista eikä kehumisia Tuijotasta.
- vitolla mukavammin..
Mulla on ollu myynnissä jo pitkää haisuli D4d koneella, vm. 2004 ja ajettu 193000km, huollettu tojolla, siisti ja pyynti 8400€. Eipä kelpaa kellekkään....
- Oliskohan
myyjässä vikaa.....?
- Oikea maailma
Oliskohan kirjoitti:
myyjässä vikaa.....?
Liian paljon tarjontaa. Siitä oli alkuvuodesta tilastotietoa lehdessä. Helpompi myydä sellaista merkkiä, jossa isompi kysyntä, käytettynä.
- Toyota se paras
Petterit vaan provoo tsih tsih vokkelossa perse kylmänä jakoketju kolaa alusta hajalla savua röyhtää dgs jo porsi pitkin pientareita
- titäisitkö vastaukse
Ja jälleen palkittiin TSI- moottori:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/maailman-parhaat-moottorit-valittu
Minkä kuuluisan merkin moottoreita ei näy listalla?
- Status yliarvostettu
Jos on totinen tarkan markan kaveri, niin massamerkin valinta voi osua oikeaan. Pedantin maailmankuvan lähettiläs.
Suurpiirteisille taivaanrannanmaalareille muotoilu, tyyli ja tehot merkitsevät perinteisiä käyttöominaisuuksia enemmän. Tämäkin koulukunta jakaantuu rauhallisiin tyylittelijöihin ja temperamenttisiin kaasuttajiin.
Arki- ja työsuhdeautoksi varmaan loistava valinta. Muuten, blääh... - C5C5C5C5
Tilasin la taksin , tuli toiota avensis diesel uusin korimalli.
Kyyti oli kuin kivireessä , kolinaa ja pauketta kuopissa , todella
erinomainen tuntuma tiehen !!!
Kyllä nyt huomasi mikä ero on jousituksella.
Itsellä on 6v vanha Citroen C5 , jousitus kuin unelma.- Kohtuullinen on
kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.
- heikot ominaisuudet
Kohtuullinen on kirjoitti:
kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.
Tohjotassa suhisee ja rämisee vielä enemmän jo hiemankin suuremmilla nopeuksilla eikä ajo-ominaisuuksista voi puhuakaan. Vetelee ja saa ohjastaa kuin laivaa, ohjaus on niin tunnoton. No jos paremmasta ei ole tietoa niin maailman parhaaltahan se tietenkin tuntuu. Ja siitä pitää täälläkin oikein muille kertoa.
- C5C5C5C5
Kohtuullinen on kirjoitti:
kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.
Jousitus on väännetty rautalangasta (vieteri) ja vielä tällä vuosituhannella...
Onko ajonautintoa se että ajetaan kovalla ja rytisevällä autolla onnellisena
siitä että auto on "luotettava" vai sellaisella taikamatolla kuin C5.....
Itselläni on yhdeksäs hydraulijousitettu sitikka.Kesämökki on 188 km päässä
ja vuodesta 1985 on kuljettu kesäisin viikonloppuina eikä kertaakaan
ole tarvinnut auton takia reissua peruuttaa,keskeyttää tai laittaa autoa hinuriin. - C5 -05
Kohtuullinen on kirjoitti:
kaupunkinopeuksissa, rengasmelua lukuun ottamatta. Kun nopeus nousee yli sadan, vaappuu C5 kuin pingviini ja ovien tai ikkunoiden pielet suhisee ja pihisee kuin kiljupönttö.
Kannattaisi kokeilla autoa itse, ennen kuin laukoo värittyneitä mielipiteitään. Satasen jälkeen kyyti tasoittuu entisestään, eikä mistään kuulu hälyaääniä. Ei suhise, eikä natise.
Jokainen voi itse käydä kokeilemassa ja toteamassa tuon. - Ikävä tosiasia
C5 -05 kirjoitti:
Kannattaisi kokeilla autoa itse, ennen kuin laukoo värittyneitä mielipiteitään. Satasen jälkeen kyyti tasoittuu entisestään, eikä mistään kuulu hälyaääniä. Ei suhise, eikä natise.
Jokainen voi itse käydä kokeilemassa ja toteamassa tuon.että 100 km/h suuremmissa nopeuksissa alkaa menon horjakkuus tuntua jo vaaralliselta. Eihän tietenkään yli 120 saa maassamme laillisesti ajaakaan ja koska C5:ssa miellyttävä matkanopeus kuin itsekseen asettuu tuohon 105/h niin säästyy myös polttoainetta verrattuna autoihin jotka houkuttelevat ajamaan 120 ja yli.
- Silleensä
Ikävä tosiasia kirjoitti:
että 100 km/h suuremmissa nopeuksissa alkaa menon horjakkuus tuntua jo vaaralliselta. Eihän tietenkään yli 120 saa maassamme laillisesti ajaakaan ja koska C5:ssa miellyttävä matkanopeus kuin itsekseen asettuu tuohon 105/h niin säästyy myös polttoainetta verrattuna autoihin jotka houkuttelevat ajamaan 120 ja yli.
Autossi on ollut ilmeisesti joku vika, jos noin on asian laita. Itsellä kokemusta kahdesta C5:sta ja hyvin kulkivat korkeissa nopeuksissa. Erittäin vakaasti ja hiljaisesti.
- itsekidutusta
Ei valitettavasti vaikka Tero kuinka vihjaa. TM;n vertailun mukaan paras Aasialainen, mutta huonompi kuin vertailun neljä Eurooppalaista.
- luotettavuus nolla..
Eikö talouskriisi alueella nimeltä EUVOSTOLIITTO mene oman alueen katiskat oikein kaupaksi, kun pitää jo autolehdetkin valjastaa mainosjulkaisuiksi.
- Parempia autoja!
Eikös kysymyksessä ole moninkertainen testihäviäjä? MM. Korean tuotteilta tullut suoraan otsalohkoon jo useammassa vertailutestissä. Ja mitä tulee ajo-ominaisuuksiin, nehän tehdään perinteisesti Euroopassa!
- Avensis =
made in EU...
- James Eurobondi
Avensis = kirjoitti:
made in EU...
Ja senhän ymmärtää jo kapitalistinenkin tiedemies, että kaikki Euroopassa tehdyt autot eivät ole hyviä ajaa. Tojon puutteet ajettavuudessa voi lukea liki joka testissä.
- kllä ToOta on rpas
imtä ätäällä awöäf
- Economics student GB
Kansantaloudessa ihmiset elävät rajallisten resurssien maailmassa ja niukkuudessa jossa joutuu telemään kompromissi valintoja, koska on yksinkertaisesti mahdotonta että kaikki saisivat kaiken haluamasta eli kaikilla ei voi olla MB tai BMW-merkkistä uutta autoa vaikka kuinka salaa haluaisivatkin.. Rajalliset resurssit tarkoittavat sitä että perus-keskituloisen tai raksa-amiksen palkoilla ei osteta kuin perustoimiva kompromissi-Tojota tai nykyään Hyundai/Kia (=huvittavaa kun köyhän valinta kääntyykin keskusteluissa ennakkoluulottomaksi uuden laadukkaan korealaisen kokeiluksi kun omistaja itse puhuu autostaan). Toisaalta se sopii hyvin keskinkertaiseen tulotasoon ja muutenkin kovin keskinkertaiselle keskivertojuntille tuulipukuineen. Paremmat ja varakkaammat ihmiset ostavat saksalaista Premium-laatua. Hauskaa on vain se, että arvokkaammat ja ylellisemmät tuotteet (sis. tietenkin autot) sekä asunnot aiheuttavat kateutta keskivertoluuserissa. Yhtenäisyydentunteen parantamiseksi ja oman itsetunnon pönkittämiseksi sitten kehuskellaan Esson nurkalla ja palstoilla Tojotan ylivertaisuutta, kun todellisuudessa valinnanvaraa ei juuri ole keskiverto-terolla taloudellisesti ja kun yhtälöön lisätään vielä lähipiirin tarpeet on Tojoteron käsitys autostaan ja koko merkistä vääristynyt. Autohan on varsin näkyvä osa liikkumista ja brändi hyvin oleellinen osa autoilua, sillä kaikki sen liikenteessä näkevät, siksi lähinnä naurattaa TOJO NRO 1 keskustelut. Onhan se pakko Tojo-kuskille (koskee itseasiassa myös koreanpoikien Hyundai/Kia kuskeja) itselle ja muille keskivertojunteille todistella, että juuri se minun valintani on se paras.
- älä epäile älä epä..
Sitähän se Tojon mainoskin tolkuttaa tuon merkkisen jo ostaneille: mielenrauhaa, mielenrauhaa (teit oikean ratkaisun), mielenrauhaa, mielenrauhaa (ole vahva uskossa), mielenrauhaa....
- Tojota uppoaa suohon
Tojo on yks pas-kimmista autoista mitä oon ajanu. Kokeillu sekä Avensista että Corollaa ja molemmat surkeita ajettavia. En kauheesti aasiankipoilla ole ylipäätään ajanut mutta ei kyllä noiden jälkeen huvitakkaan.. Voi viekää konkurssiin tuo Tojotan per-kele.... Hyi stana mikä riisikelkka. Itel Audi S3 ja voimaakin 300hp et silleen.
- arka totuus
ei tosiaankaan, vaan halpis muiden halpisten joukossa ja niidenkin luokassa keskinkertaisuus jonka ominaisuudet eivät ole suhteessa riittävät hintaansa.
- aito totuus
Toyota on yksi paarhaimmista autoista mitä oon ajanu. Kokeillu sekä Avensista että Corollaa ja molemmat mahtavia ajettavia. En kauheesti saksalaisilla ole ylipäätään ajanut mutta ei kyllä noiden jälkeen huvitakkaan.. Voi viekää konkurssiin tuo Audi per-kele.... Hyi stana mikä nuljupulkka.Kaverilla Audi S3 ja voimaakin muka 300hp ja silti jää mutkatiellä 177hv Avelle et silleen.
- Idiootteja SUomessa?
Olet selvästi kateellinen kun et ole päässyt kuin 177hp Aven rattiin etkä ikinä ajanu tehokkaammalla autolla... Pelle! Aven 177hp ei mene edes alle 9sek sataseen, vaikka uskot senkin kun Toyon edustaja sanois tiskillä että "joo alle 6sek menee ja rakettimainen kiihtyvyys maantienopeuksissa"
- Vaeltelee
Idiootteja SUomessa? kirjoitti:
Olet selvästi kateellinen kun et ole päässyt kuin 177hp Aven rattiin etkä ikinä ajanu tehokkaammalla autolla... Pelle! Aven 177hp ei mene edes alle 9sek sataseen, vaikka uskot senkin kun Toyon edustaja sanois tiskillä että "joo alle 6sek menee ja rakettimainen kiihtyvyys maantienopeuksissa"
Vaikka kiihtyskin, niin mitä sillä tekee? Kun ei oo ajo-ominaisuuksia. Kolkko puukenkä! Kahden kaistan Aave.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875