Mikä on mennyt paikallisten yrittäjien pään näin pahasti sekoittamaan? Lauantaina Arizonassa esiintyvän Cheekin näkemisestä ja kuulemisesta kiskotaan 14€. Monellako kohderyhmään kuuluvalla on varaa maksaa lipusta tuon verran? Toinen juttu ja vieläkin räikeämpi on tulevan viikonlopun saarifest, josta lauantain lipusta joutuu köyhtymään 15€! Kyllä, luit aivan oikein. Pikkaisen olisi syytä herätä ja kelata missä tuppulamme sijaitsee. Toivottavasti ihmiset boikotoivat tapahtumia kovien hintojen vuoksi jotta saadaan rahan ahneet yrittäjät palautettua maan pinnalle.
Viihteen hinta
3
226
Vastaukset
- rahaa pitää saaha
kun rakkaus sitä vaatii. Ostolempi onnen tuo, jeppas-lassin tietoa.
- Tervamummeli
Tuota tuota, vastaisen Saarifestin varalle :mikä olisi peruste sille, että esiintyjän pitäisi tulla halvemmalla kauas tuppukylään ja eri hinnalla jonnekin muualle ? Yrittäjälle ei lipusta mahda paljonkaan jäädä, jos mitään. Sitäpaitsi perjantain ja lauantain liput sai yhteensä 20 egellä. Ihmettelen boikotointiehdotusta todella. Minun mielestäni on todella positiivista, että joku viitsii tuppukyliinkin järjestää ohjelmaa. Jokainen Saarifest on ollut hieno kokemus ja Kylpyläsaari on hieno paikka. Saaritest on elänyt jo 6 vuotta, joten siitäkin voi päätellä tapahtumalle tilausta olevan.
- Maksaa se täälläkin
Kait se esiintyjä maksaa tänne tullessa saman verran kuin muualle ?
SE, että konsertit ja muut juhlat alkavat olla jo ylihinnoiteltu kaiken kaikkiaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778