MORO !
Ajattelin kertoa omasta vakiintuneesta tekniikastani. Kaksi sormea, peukalo ja etusormi. Tehdään ns. ok-merkki. Sillä sitte terskan takaa (varren ja tattispalan rajapinta) lyhyttä, kevyttä liikettä. Tosiaan, liike on ehkä n. 3-10 mm. Prosessin aikana ei kosketa terskan pinta-alueeseen lainkaan. Tämä on sellaista hidasta ja nautinnollista. Lisäksi on hyvät näkymät *****n päähän.
Onko kellään vastaavaa tai kertokaa omistanne....
Oma runkkaustyylini
7
980
Vastaukset
- Jeuh?!
Vanha kunnon oikeen käden kokokäsiote ;)
Joo siis tuo on todella nautinnollista. Sitä kun tekee siis todella hiiiiiitaaaasti niin tekee gutaa, että nautinnosta voihkii takuulla.
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Mul on ihan sama. Ei tarvii kauan oottella, kun jo tulee.
- jepss
itsekin olen huomannut että kun ei koske terskaan, kestää pidempään ja orgasmikin on syvempi ja pidempi. ja vielä paranee jos runkkaa melkein munan juuresta. voi pitkittää nautintoa vaikka kuinka...
ja vielä pieni pirkkavinkki: unohda kaupalliset liukasteet. tavallinen ruokaöljy toimii jopa paremmin ja saa aikaan nautinnollisen lämpimän vaikutelman. - Vasen käsi
Nimimekki kertoo kaiken, ja samalla tyylilä kuin sinäkin
- runkkari254
Itse käytän aina kahta kättä ja niillä runkkaan edestakaisin, tuntuu, että jos vaan yhdellä kädellä ottaa, ni ei tunnu miltään
- riku95
ite vedän ihan oikeella kädellä normisti ja vasurilla hieron kassien alta kullin juuresta ni tulee yleensä voimakas orgasmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71987Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189