Onko mahollista että raskaana ?

HH

Mullakun on menkat nyt jo kolmisen kuukautta myöhässä, noina parina kuukautena ei mitään oireita ole ollut mut nyt parina päivänä niitä on tullut aika paljonkin (tai en ole varma onko ne raskauteen liittyviä) kaksi kertaa olen testinkin tehnyt mut näytti negaa, mut viimeks ku tein testin ni siitäkin on jo 2-3 vk aikaa, ja viimesestä yhdynnästä ( ilman ehkäsyä ) on noin puoltoista viikkoa. onko mahollista et nyt ois jo raskaana ? ja miten se vasta nytten tulee kun kuitenki jo se 3 kk oltu yhdynnässä ilman ehkäisyä? nojoo mutta kuitenkin mulla on ollut TOSI paljon mielialan vaihteluita, esim alan yhtäkkiä vain itkemään, ahistaa ilman syytä, suutun ilman syytä. Sitten tosiaan ne menkat on myöhässä, ravaan kusella puolentunnin välein, ja sit en tiiä johtuuko se vaan kesästä ( vaikka nyt ei oo kunno helteitä ees ollut..?) kun alan haisemaan aika helposti vaan hielle ? vaikka käytän dödöö yms, mut ei se noilla kesän alun helteilläkään haissut noin pahalta ?? o: Ummetusta on ihan selvästi ja tuntuu kun koko ajan kävisin kakallakin ? ruokahalu on lisääntynyt paljonkin, mutta välillä tulee päiviä jolloin kaikki ruoka vain oksettaa ? o: pahoinvointia ei muuten ole ollut juuri ollenkaan. väsyttää todella usein ja sitten viel yks tosi outo juttu.. mun nännit kuivuu, siis silleen et niistä lähtee semmosta kuollutta nahkaa ihan rapsuttamalla pois, muuten ei tisseissä huomattavaa muutosta ( kuppikoko muutenkin jo 75 F) Ja semmoista outoa painetta koko ajan alavatsassa ( vähän niinkuin menkkakivut mut sit tää ei vaa satu, vaa semmone epämukava tunne :o ) Ja jalkakarvat eivät kasva enää melkeen ollenkaan ?

Jos viittisitte olla kilttei ja auttaisitte, et täytyykö alkaa huolestuu vai voiko tää olla jotain muuta ?

4

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Mene nyt ensinnä vaikka käymään neuvolassa ja varaa lääkäri. Tällaiset asiat eivät selviä palstoilla.

    • .

      Tee se testi ja kerro, sitten oletko raskaana...

    • 1+1

      Ei se testissä vielä näy jos siitä yhdynnästä on aikaa vasta 1,5 viikkoa.

      Miksi ihmeessä ei ehkäisyä? Vai raskauttako haluat?! Tuskin kun käytät sanaa huolestunut...

    • Onnee :D

      Oot raskaana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe