Tänään aamuyöstä perjantaina pimeni kanavia n. 01.30 Helsingissä.
Eivät näy ykkönen, kakkonen, maikkari, nelonen, femma, sub, teema, liv, tv5 ja voice.
Näkyvät jim, fox ja ava.
Teksti vain, että kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu.
Onko se vain mulla vai miten teillä?
Kaapeli-tv pimeni
4
232
Vastaukset
- pimeäleipuri
Avan keskustelussa näkyykin, että on pimeänä muillakin.
Huojentava tieto, että muutkin kärsivät eikä vain minä.:)
Kollektiivinen nautinto... Minulla taisi pimetä tarkalleen puolen yön maissa. Oliko vika Welholla vai Digitalla?
- Digita toimii
Digitan kautta ainakin näkyi hyvin joten vika lienee teidän kaapeliverkossa.
- DNA ilmoitus
Digita toimii kirjoitti:
Digitan kautta ainakin näkyi hyvin joten vika lienee teidän kaapeliverkossa.
Kyseessä oli DNA Welhon verkon suunniteltu huoltokatkos (=kuitujen siirto), joka yllättäen katkaisi myös aloitusviestissä mainitut kanavat. Jotenkin outoa, että jos Espoossa siirretään kuitua, niin suuri osa vapaista kanavista pimenee, tässä tapauksessa pari minuuttia yli puolenyön. Ylen, MTV3:n ja Nelosen HD-kanavat sentään toimivat, mutta pitää olla kortti koneessa... Tätä ennakkotiedotetta ei ole kuitenkaan jaksettu korjata jälkikäteen.
http://www.dna.fi/DNAOy/Media/Asiakastiedotteet/Sivut/Kaapeliverkon huoltokatkokset Espoo ja Kauniainen.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740