Rönnillä

melody.

N. parisen viikkoa sitten Tapsa esiintyi rönnillä. Näin keikasta blogisivuillaan kirjoittaa eräs nainen :

" TANSSIHARRASTUS
KESÄ 2012: Tanssikesä alkoi Rönnin avajaisilla Eräjärvellä la 20.5. soittamassa
oli FBI ja Tapani Kansa ja Pepito. Kansan ääni oli huippukohdassa ja hän oli
myös huipputyylikäs. Perinteisesti Kansa päätti ohjelmansa laulamalla
"Anniina". Olen fanittanut Tapani Kansaa hänen uransa alusta asti ja edelleen
totean: mahtava laulaja, upea ääni.

Tästä on hyvä jatkaa lavatanssin parissa Rönnillä ja luultavasti muuallakin.
Onhan lavatanssi hyvää kuntoilua. "

8

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi kuin nauraa!

"...blogisivuillaan kirjoittaa eräs nainen:" :DDD Onkohan kyseisen blogivun pitäjänä eräs tietty Justiinax Liinilä aka Muijax aka Gilla Tähti-Liinilä...? Kuulostaa ihan siltä. :DDDD

• saukkis!

Oletko kade kun muijilta heruu Tapsalle, muttei sulle ?

• Ei voi kuin nauraa!

En todellakaan! :DDDD Päivän paras! Nimenomaan (työläistason) MUIJILTA heruu Tapsuliinille. Minulle heruu (edustustason) laatuNAISILTA. Eikä se määrä vaan se laatu! :) "Saukkiksen" eli ex-Mannen tyttöystävähän on oma käsi. Tsemppiä vain sinnekin ja terkkuja Nyrkki-Kyllikille! :DDDDDDDDDDD

• Saukkis!

Taitaa olla jotain maksullisia venäläisiä naisiä nämä sinun ns. " edustustason laatunaisesi" ;-D

• Hullu toi Manne

Minä en maksa naisistani mitään, miksi maksaisin? mutta Manne-Saukkis se vaan "nyrkkeilee". :D Terkkuja Kyllikille! :D

• OK.

Ja taas keskustelu on ajautunut ihan väärille raiteille.

• jivejalka.

Mahtaako Tapani joka keikalla laulaa keikan lopetusbiisinä sen "Anniinan" ?Esakalliolla ainakin lauloi ja voi että miten hivelevän kaunista kuultavaa se olikaan !

• Tadaa!!!

Oli ilo olla Rönnillä Tapanin keikalla. Hän on laadukas laulaja. Tykästyin erityisesti hänen laulamiin vereviin tangotulkintoihin. Niissä oli pontta ja tunnetta. Tasokasta laulantaa läpi illan.
      Orkesterinsa ei vaan yltänyt samalle tasolle. Tapsa ansaitsisi mielestäni paremman bändin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1609
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe