N. parisen viikkoa sitten Tapsa esiintyi rönnillä. Näin keikasta blogisivuillaan kirjoittaa eräs nainen :
" TANSSIHARRASTUS
KESÄ 2012: Tanssikesä alkoi Rönnin avajaisilla Eräjärvellä la 20.5. soittamassa
oli FBI ja Tapani Kansa ja Pepito. Kansan ääni oli huippukohdassa ja hän oli
myös huipputyylikäs. Perinteisesti Kansa päätti ohjelmansa laulamalla
"Anniina". Olen fanittanut Tapani Kansaa hänen uransa alusta asti ja edelleen
totean: mahtava laulaja, upea ääni.
Tästä on hyvä jatkaa lavatanssin parissa Rönnillä ja luultavasti muuallakin.
Onhan lavatanssi hyvää kuntoilua. "
Rönnillä
8
200
Vastaukset
- Ei voi kuin nauraa!
"...blogisivuillaan kirjoittaa eräs nainen:" :DDD Onkohan kyseisen blogivun pitäjänä eräs tietty Justiinax Liinilä aka Muijax aka Gilla Tähti-Liinilä...? Kuulostaa ihan siltä. :DDDD
- saukkis!
Oletko kade kun muijilta heruu Tapsalle, muttei sulle ?
- Ei voi kuin nauraa!
En todellakaan! :DDDD Päivän paras! Nimenomaan (työläistason) MUIJILTA heruu Tapsuliinille. Minulle heruu (edustustason) laatuNAISILTA. Eikä se määrä vaan se laatu! :) "Saukkiksen" eli ex-Mannen tyttöystävähän on oma käsi. Tsemppiä vain sinnekin ja terkkuja Nyrkki-Kyllikille! :DDDDDDDDDDD
- Saukkis!
Taitaa olla jotain maksullisia venäläisiä naisiä nämä sinun ns. " edustustason laatunaisesi" ;-D
- Hullu toi Manne
Minä en maksa naisistani mitään, miksi maksaisin? mutta Manne-Saukkis se vaan "nyrkkeilee". :D Terkkuja Kyllikille! :D
- OK.
Ja taas keskustelu on ajautunut ihan väärille raiteille.
- jivejalka.
Mahtaako Tapani joka keikalla laulaa keikan lopetusbiisinä sen "Anniinan" ?Esakalliolla ainakin lauloi ja voi että miten hivelevän kaunista kuultavaa se olikaan !
- Tadaa!!!
Oli ilo olla Rönnillä Tapanin keikalla. Hän on laadukas laulaja. Tykästyin erityisesti hänen laulamiin vereviin tangotulkintoihin. Niissä oli pontta ja tunnetta. Tasokasta laulantaa läpi illan.
Orkesterinsa ei vaan yltänyt samalle tasolle. Tapsa ansaitsisi mielestäni paremman bändin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897