Lihavilla naisilla

Tissivakoonkiva

On varmaan vielä muitakin kuumempi kesä. Viiitsivitsi :)

14

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yööh

Hyi, mikään ei oo niin epäseksikästä kuin ihan lautavartalo, ei muotoja missään kohdassa ja rintojakaan ei laisinkaan, phyi.

• gregsy

Tuskin ne kummatkaan ääripäät ole toisiaan mukavempia.
        Ylipaino ja alipaino ovat yhtä sairaita, jos täytyy sellaista ruumis kantaa, eikö totta.

• Entäs jos kävisi niin ikävästi, että sattuisit rakastumaan sellaiseen naiseen? Voisivat käsityksesi muuttua? Rakastuminen kun voi joskus olla sellaista, että se saattaa pistää käsityksiä vähän uusiksi.

• mimosayh

Kyll anisella pitää muotoja olla.itse pidän kylläkin tyttö ystävällä timmistä vartalosta.
      makuja on monia

• ?

Mikä on anise?

• mimosayh
        ? kirjoitti:

Mikä on anise?

älä nussi pilkkua.tedät mitä tarkoitin kyll NAINEN

• mimosayh
        mimosayh kirjoitti:

älä nussi pilkkua.tedät mitä tarkoitin kyll NAINEN

tiedät!

• ?
        mimosayh kirjoitti:

tiedät!

Pus pus mimosayh! Niin tiesinkin, kunhan kiusin sua. Saanko sulta anteeksiannon ja ehkä treffit ja illalla hitaat ja suutelot ja sitten yöllä amorin lähdettä ja aamulla kupin kahvia sekä kyydin kotiin?

• mimosayh
        ? kirjoitti:

Pus pus mimosayh! Niin tiesinkin, kunhan kiusin sua. Saanko sulta anteeksiannon ja ehkä treffit ja illalla hitaat ja suutelot ja sitten yöllä amorin lähdettä ja aamulla kupin kahvia sekä kyydin kotiin?

sory kysymys merkki mulla ei ole autoa.anna sähö posti voit kertoa itsestäsi.
        oon myös aika tarkka kritermeissäni naisen suhteen.ymmärrän että haluat nytt miellyttää mua mutta kaikki ok.en suuttunut tästä ettet ymmärtänyt sanomaani.
        olen äkki pikainen mutta luonteestani kertoo se ett naista ei saa ilman syytä lyödä!

• vakosamettia
        mimosayh kirjoitti:

oon myös aika tarkka kritermeissäni naisen suhteen.ymmärrän että haluat nytt miellyttää mua mutta kaikki ok.en suuttunut tästä ettet ymmärtänyt sanomaani.
        olen äkki pikainen mutta luonteestani kertoo se ett naista ei saa ilman syytä lyödä!

*olen äkki pikainen mutta luonteestani kertoo se ett naista ei saa ilman syytä lyödä! * ookke,miten tää liitty kuumaan kesään ja tissivakoon??

• ratikaisenmikko
        mimosayh kirjoitti:

ja jos syytä ilmenee niin sitten vedelläänkin kaksin käsin. ja sen jälkeen gaybaariin kaljaa juomaan. hyi kun eksyin tänne. kyllä teidät lesbot katukuvasta erottaa heteroon verrattuna! onneksi maksan kovaa veroa niin jos terveydenhuolto pikkuhiljaa paranisi ja.... löytyisi joku ratkaisu?

• Joojoo
        mimosayh kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen, samankaltaiset pärinäsi luettu jo ennenkin.

• ...lisäys:
        Joojoo kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen, samankaltaiset pärinäsi luettu jo ennenkin.

Siis viesti oli tarkoitettu mimosayh:lle.

• _laa_laa_

Lihavuus on valinta, jättää iltamätöt väliin niin sillä se on ratkaistu =)

Poikkeuksena tietty, jos syystä tai toisesta vetää jotain lääkkeitä, jotka vaikuttaa aineenvaihduntaan. E-pillerit tietty omaa syytä eikä pakollisia jne jne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen