onko multa mennyt jotain ohi, mutta eiko hymy maksanut saanan uudet rinnat joita saanan sitten piti esitella toukokuun hymyssa leikkausmaksua vastaan?Nain saana ainakin blogissaan aikoinaan kertoi. eika voinut niita itse esitella, kun oli hymyn kanssa soppari
saanan silikonirinnat hymyssa
2
311
Vastaukset
- lallatilaalaa
kuten toisessa ketjussa totesin niin tais olla kusetusta ja julkisuustemppu koko homma.. näin sillon sen videon sieltä "leikkauksen ennen-jälkeen" ja vaikutti ihan pelleilyltä. Ensinnäkin Saanalla samat meikit kummassakin kuvassa, vaikka oli välissä muka ollut leikkauksessa. Ja as far as I know niin leikkaukseen mentäes tulee olla kasvot täysin puhtaat. Toiseksi yllättävät pirteä mimmi oli leikkauksen jälkeen. Itsellä vaan nielurisat leikattu ja oksentelin ja nukuin leikkauksen jälkeen vielä kauan ennen kun mut päästettiin kotiin. Ja ne saanan "siteet" näytti lähinnä leivinpaperilta. Tosin silikoneja en ole itselleni leikkauttanut, mutta epäilen silti tämän Saanan suurennusleikkauksen todensapitävyyttä.
- tuulia
kattelinkin hymyn vanhoja arkistoja aiheesta ja siella vaan todettiin,etta parviainen on mennyt ottaamaan 2.8 desin tilalle 4.5 desia. Mutta ei tosiaan sanottu mitaan, etta kuvia tulossa tms. Etta jos Hymy vaan siteeras Saanan omia tarinoita. Tosin viimeisimmassa jutussa oli jotain,etta Hymyn saamien tietojen mukaan Saana on menossa kesalla alastonkuviin. Mene ja tieda, jää nähtäväksi
Itelle tuli lahinna mieleen, etta kun Saana on muutenkin poistunut julkisuudesta,etta jos vanhemmat olis puuttunut asiaan ja todennut,etta nyt rauhotetaan tyton elama ja olis vaik maksanut sen leikkauksen Hymylle takas, jotta mitaan kuvia ei olis pakko julkasta. Mutta ehka tosiaan kusetusta alunperinkin niinkuin sanoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559