Miksi minulle tapahtuu koko ajan ihan sairaita juttuja, esim. sain pari iltaa sitten odotetun viestin mieheltä, jonka kanssa oli ihana ilta tässä joku aika sitten ja ehdin jo ilahtuakkin ja vastasin viestiin. Aamulla tulikin sitten vastaus, että hups,oli vahingossa mennyt viesti väärään numeroon...asiat erittäin huonosti jo ennestään, eikä ole yhtään mitään hyvää tapahtunut vähään aikaan.Eikä tämä ollut ainoa sairas asia,ex yritti tappaa minut vähän aika sitten ja lasta en näe koskaan..ja näitä juttuja riittää vaikka kuinka paljon..En näe enää mitään syytä elää,miksi minulle tapahtuu tällaista?Onko ainoa vaihtoehto kuolema?Jumalaa ei ole olemassa,sen nyt tiedän.
Keskiyölle
12
75
Vastaukset
- kirottuko
ja onko minulla riittävä annos lääkkeitä?
- nosto ylös
vastaathan minulle,sillä minä en enää tiedä mitä tekisin??
Hei
sinä et taida olla tasapainossa, näen sinut horjuvana ja hauraana energioittesi puolesta. ennenkuin voit tehdä yhtään mitään ratkaisevaa, on otettava selvää noista lääkkeistä.
käy uudestaan lääkärissä ja puhu hänelle, kerro pahasta olostasi ja kysy, onko lääkkeillä minkälaisia sivuvaikutuksia. sano, että tunnet olosi henkisesti tukalaksi.
mutta jumalaa en sotkisi tähän asiaan, hän on sentään kaiken Ylin.
hän on myös minun voimanlähteeni, joten puolustan häntä aina.
mutta koitan nyt katsoa, jos saisin sinusta jotenkin kiinni.
en näe niinkään ihmisiä ympärilläsi, enemmänkin rakennuksia. sinun erosi on vieläkin kipeänä tuskana mielessäsi, et ole vielä työstänyt sitä kokonaan.
olet itkenyt monet kyyneleet, sinulla ei oikeastaan ole enää kyyneleitä, olet pian kyyninen!
mutta varo, älä sammuta herkkiä tunteitasi, vaikka ne satuttavatkin. sillä millä sinä sitten eläisit, jos tunteet sammuisivat?
sinua odottaa onni, suuri onni. se alkaa siitä, että sinä löydät todellisen itsesi.
on tulossa muutoksia ja ehkä ihan maantieteellisiäkin uudistuksia elämääsi. et jää tähän nykyiseen asuinpaikkaasi vanhenemaan.
koti on sinulle se paikka, mistä sinä pumppaat itseesi voimaa. mutta tämä nykyinen koti ei ole se lopullinen koti sinulle.
näen muuttokuorman.
sinulla on odotuksia ja niin pitää ollakin. tuo ex on tosiaankin menneen talven lunta, teillä ei enää ole yhteistä tulevassa. mutta on toinen, joka odottaa sinua.
te ette ole vielä tavanneet.
tämän miehen asiat ovat kunnossa, ja senkin vuoksi, on erittäin tärkeää, että sinä saat itsesi kuntoon ja tervehtymään.
älä enää ota vastaan tuollaisia hetken mielijohteen viestittelijöitä, ne entiset tutut ovat entisiä. sinä tarvitset tuoretta heinää elääksesi ja voidaksesi hyvin.
laita ihan totta asiat tärkeysjärjestykseen ja aloita niistä lääkkeistä, sillä mitä pikimmin sinä saat voimasi takaisin, sitä pikimmin sinä pääset eteenpäin.
vielä sinä häpeät tuota lipsahdusta, ettei jumalaa muka ole olemassa. juuri hän sinua auttaakin.
t. Keskiyö- kirottuko
kiitos,mutta ei minusta tunnu yhtään siltä että jumala minua auttais,vaan asiat menevät koko ajan vaan huonommin.ja miten saan lapsen itselleni?luulen että minulla on tarpeeksi todisteita exää vastaan,mutta keneen otan yhteyttä asiasta?ja miksi mulle tapahtuu näitä sairaita juttuja?muuttaa aion viimeistään syksyllä.
Hei
kukaan ei saa kannettavakseen painavampaa reppua, kuin pystyy kantamaan.
jos ei ole hankaluuksia rakkaudessa, sitten niitä on terveydessä tai rahassa tai ulkonäössä tai jossakin muussa.
aloita ihan omasta hyvinvoinnistasi ja siitä on sitten parempi jatkaa.
kun sinulla on työtä ja tunnut terveeltä, sitten voit etsiä apua lapsesi suhteen.
en asu suomessa, joten en tiedä kuinka siellä asioita hoidetaan. mutta saat varmasti apua hyvinvointivaltoissa, kunhan ensin panostat itseesi ja siihen, että jaksat!
no, laitan vastakysymyksen, että jos ei jumala ole ollut tässä mukana, niin kuka sitten?
t. Keskiyö
- kirottuko?
no piru tietenkin! miksi mulle muuten tapahtuisi pahaa??
- +++++??+++++
tuntijasi kirjoitti:
Hei
jos uskot piruihin, niin en kirjoita sinulle enää.
t. Keskiyöahaa, tuntija uskoo muka vaan jumalaan? pirujako ei ole olemassa?
Kuules nyt, Jumala ja saatana asuu meissä ihmisissä, riippuu kumpaa voimaa käytät. Mitään fyysistä olentoa ei ole olemassa.
- kirottuko
no sano sit miks mulle tapahtuu nuin sairaita juttuja?ja samana päivänä kun sain viestit niin sisko yritti hakata mua ja isä puolusti siskoa..
- kirottuko
no, kerrotko? miksi jumala tekee tämmöistä?
- kirottuko
lisään vielä, etten kysynyt lääkemäärästä siksi että olisin sairas,vaan ihan muusta syystä. en myöskään sanonut, ettei minulla olisi töitä,sillä minulla on työtä. en voi millään uskoa että tapahtunut olisi minulle tai lapselleni parhaaksi, lapsi sai nyt elinikäiset traumat ja niin minäkin. miksi jumala tämmöistä haluaisi? minä ja lapsi, me olimme kumpikin aitoja hyviä sieluja.
- usko tulevaisuuteen
Hyvä Ystäväni!
Minä olen menettänyt kolme lastani, mutta olen silti tällä hetkellä onnellinen, sillä ymmärrän, että oma elämäni on tärkeä ja minun on pidettävä itsestäni huolta.
Miksi menetin lapseni, on x:n syytä. Hoidin heitä hyvin X:n rillutellessa ja pettäessä minua, mutta asiat kääntyivät yllättävällä tavalla päälaelleen.
Tiedän olevani syytön menetyksiini, ja siksi pidän omaa elämääni tärkeänä kaikesta huolimatta.
Odota, niin näet, kuinka asiat kääntyvät parempaan päin. Omalla kohdallani voin todeta, kuinka X sai kohtalon, jonka on ansainnut. Hän menetti terveutensä ja lapseni tulevat näkemään, kuka todellisuudessa on ollut avion ja perheen rikkoja.
Älä kohtele itseäsi huonosti toisten vuoksi. Nouse ylös ja ala elää itsesi vuoksi!
Kun annat entisten ovien sulkeutua takanasi, niin uudet ja paremmat ovet avautuvat edessäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072