Näkyykö kesälle säpinää/erotiikkaa? Mitään vakavaa en nyt juuri etsi vaan hyvää ystävyys/seksisuhdetta,löytyisikö ketään tällaiseen tarkoitukseen?Olen tumma sinkkunainen.Jos joku löytyy niin kuka olisi?Olen julkisella paikalla töissä,kyllähän minut sieltäkin löytäisi jos niikseen tulee,muualla en juuri nyt pääse liikkumaan..
Tuntijasi:lle
6
90
Vastaukset
Hei
sinulla on paljon töitä, tosi paljon. ja ympärilläsi vilisee paljon ihmisiä.
jos aloittaisin siitä, että olet jo kokenut yhden suuren rakkauden. se kiristää vieläkin otsaasi, kun ajattelet sitä.
ja tulossa on matka, mikä vie sinut uuteen paikkaan ja mukaviin kokemuksiin.
sinä oikein ruoskit hevosta, että se laukkaisi kovempaa!
toivot hyvää asemaa ja turvaa, niin työssä kuin privaatissakin. ja saamasi pitää, näen myös lapsen. ajoista en osaa puhua, joten kaikki tapahtukoon aikanaan, niinkuin on hyvä.
elämääsi tulee toivomasi mies, turvallinen herrasmies. hän on minusta tosi perinteitä rakastava. en osaa sanoa oletko itse kiinnostunut golfista ja sellaisesta.
mutta sinusta tämä mies on pitkäveteinen. toisaalta sinä juuri haluaisit hänen kaltaistaan kumppania ja hyvää elämää, mutta et ole varma oletko siihen kypsä.
nuorempi mies vie ennemimkin jalat alta, mutta hän ei pysty antamaan sitä turvaa, mitä tällä toisella on. siinä sinulla on konflikti.
mutta niin, sinähän sanoit, ettet etsi mitään vakavaa. ja juuri siinä on sinun oma ristiriitasi.
mutta se oma koti ja oma kulta löytyy, ihan varmasti. oletko siihen kypsä? se on sinun päätäntävallassasi. mutta kukaan ei odota ikuisesti....
muuten näen sinut terveenä ja positiivisena ihmisenä, pidät kukista ja tuoksuista.
t. Keskiyö- kiitos siulle
no huh, kyllä mulle riittäisi ihan yksi ainoo ja oikea :D hmm..jospa sitten pidän molemmat niin saan kaiken mitä haluan;) golfista en niinkään ole kiinnostunut,mutta kyllä minäkin perinteitä osaan arvostaa,edellisessä suhteessa niitä ei ollut..ja koska en uskalla enää keneenkään luottaa niin,siksi en vakavaa halua..mutta kiitos tästä:)
- palauttelen..
olen käynyt kesän jälkeen pienellä risteilymatkalla,ihan kiva reissu oli.Syksyllä tapasin myös vanhemman varakkaan sinkkumiehen,joka oli tullut paikkakunnalleni pelaamaan golfia,hän katseli minua ja tuli juttelemaan ja sovimme treffit sueraavaksi päiväksi,mutta ei tästä sitten kuulunutkaan,joten se siitä sitten..ei ole tullut vielä ketään joka veisi jalat alta
- nostelen..
palautetta..haluaisin asettua jo aloilleni,rakastua ja saada vastarakkautta,haluan myös lapsen,eikäole enää paljoa aikaa...tajuaako tämä yksi samassa tilanteessa oleva ottaa yheyttä vai pitääkö minun???
Hei
olet taas linjoilla... kiva!
ei sinun pidä kiinnittyä tähän ihmiseen, joka on epävarma oman elämänsä puolesta.
vaan sinun tulee vaihtaa reviiriä, ja pian.
näen miehen, jolla on "virka", hän ei siitä tule luopumaan koskaan. hänellä on ex-vaimo, joka on inhottavan luonteinen.
mutta tällä miehellä on myös säästöjä ja hän odottaa oikeasti ja aidosti sitä oikeaa kumppania, aivan kuten sinäkin.
sinun suuri onnesi on edessäsi, kunhan vain osaat löytää oikean kanavan. miten sen osaisin kuvata? se näkyy minulle viestinä tai kirjeenä.
sinulla on oikea suuri onni hänen kanssaan. lapsen sinä saat hänen kanssaan, mutta se on työn takana. se ei tärppää heti.
toki lapsi on terve ja viehkeä. ja työllä en tietenkään tarkoita pelkkää seksiä, vaan kaikkea rakkauteen liittyvää.
miehellä on siis tämä "virka", mikä on hyvä ja vakaa. siihen voi hyvinkin liittyä myös asunto.
jos tahdot että katson sitä oikein syvällisesti, voin tehdä sen sähköpostitse. se työ ei kuitenkaan ole ilmainen, sillä siihen menee paljon keskittymistä ja voimaa.
t. Keskiyö- wanahavefun
olen muuttanut pari kk sitten,en jaksaisi taas vaihtaa reviiriä,varsinkin kun olen tullut tänne läpi helvetin..vaan en enää tiedä minne kuulun:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072