löytyykö 1.8 syntyneitä leijonanaisia? erityisesti vm.72 mut ilmotelkaa muutki!
1.8 syntyneitä?
9
373
Vastaukset
- marija
mutta vuosiluku on hitusen vanhempi, kuin mitä etsit. Syntymäaikani 1.8.195... klo.12.30
- päpä
Olen myös syntynyt 1.8, joskus 0.45 aikoihin. Vuosi oli 1956. Eli "vanha", mutta edelleen sama "hulluttelija" kuin 15 vuotiaana. Ja hyvin säilynyt.
- Tähti
päpä kirjoitti:
Olen myös syntynyt 1.8, joskus 0.45 aikoihin. Vuosi oli 1956. Eli "vanha", mutta edelleen sama "hulluttelija" kuin 15 vuotiaana. Ja hyvin säilynyt.
olen syntynyt 1.8.1981 klo 18.20!!! Kohtahan sitä juhlitaankin taas!!!:0)
- ainu
Tähti kirjoitti:
olen syntynyt 1.8.1981 klo 18.20!!! Kohtahan sitä juhlitaankin taas!!!:0)
Täällä kanssa, 1.8. 1978 näin maailman ensimmäistä kertaa! hih..
- viivi
vuonna 1987.. :)
- myös minä
vuosimallia 1978
- mallu
ystäväni on syntynyt 1.8.72. jos olet ystäväni niin heipparallaa!
- Anonyymi
Olen myös syntynyt ja uumoilen, että kuolenkin.
- Anonyymi
Täällä yksi leijonanainen . Tänään 55 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
15 vuotias menehtyi?
Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma727985Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi
Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai875509Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?
Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.701900Miten on mahdollista, että Aino oli koulukiusattu?
Hyvin kaunis ja lahjakas tyttö, kuka nyt tuommoista kiusas? Ennen vielä pahempina aikoina koulussa kiusattiin vain rumi61152Mulla on ikävä sua
En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe291097Vammaisetkin kelpaavat hallituksen sorrettavaksi
Hallituksen käsitys asiallisesta lain laatimisesta ei mennyt yksiin opposition kanssa Hallituspuolueitten ennennäkemätt148873Kavallusko
Mikähän juttu tämä Haapavesilehessä että entinen asunto osake yhtiön puheenjohtaja tuomittu PIKKU KORVAUKSIIN kavallukse11816TTK: Oliko mielestäsi oikea pudotus? Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä tippuivat ekana parina
Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa tippui eka pari ulos kisasta. Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä saivat lähtöpass9806Voi Martina raukkaa
Taas on käyty ottamassa piikkejä naamaan. Luovuttaisi jo siinä, että ikuista nuoruutta naamassaan hän ei tule saavuttama134707Otetaanpa hypoteettinen tilanne
Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle168683