Niin olen menossa seiskalle, ja minun luokalleni tuli yksi poika joka on ollut minun kanssa ala-asteella vanhassa koulussa. Ala-asteella olin heikkohermoinen itkupilli ja vähän väkivaltainen... tiedän noloa, mutta tiedän myös että se mitä olin tehnyt, on VÄÄRIN! noh, kerran tuon pojan kaveri kiusasi minua kokoajan, hän kertoi kuinka ruma olen, itkupilli ja että hän vihaa tyyliäni ja että se on ruma. Vihastuin todella! Menin hänen luo ja nappasin häneltä pienen tukun hiuksia päästä. TIEDÄN ETTÄ TEIN VÄÄRIN! olen niin outo ja väkivaltanen, mutta en mahtanut mitään... kului vuosi, ja pojan kaveri jolta olin repinyt hiuksia lähti toiseen kouluun, koska vanhassa koulussa oli huonoa opetusta. kului toinen vuosi, ja sitten minäkin menin samaan kouluun samasta syystä. Minulla oli huono tuuri, sillä päädyin samalle luokalle kuin pojan kaveri. Silti en ollut enään sellainen kuin aijemmin, meillä syntyi riitaa aika vähän... NOH, nyt kun menen seiskalle siellä on se poika (eli sen pojan jolta revin hiuksia nii sen kaveri) niin se poika oli nähnyt sen tapauksen. Minua pelottaa että hän kertoo sen tapahtuman hänen kavereilleen. Niin ja epäilen kun hän kertoo sen yhdelle Robinille, niin se robin tulee kysymään asiaa minulta miksi tein niin, ja sitten minun kaverini kuulee sen ja katsoo minua oudosti ja joudun koulukiusatuksi. mitä teen?
olen outo, nolo ja minua pelottaa.
5
130
Vastaukset
- auttaja
heti kun näet sen pojan jolta revit hiuksia menet sen luokse ja pyydät anteeksi ja että se voisi unohtaa koko jutun
- heikkohermoinen
tein sen jo heti sen jälkeen sen tapahtuman.
- auttaja
eli ei toimi vähä vaikee sanoo ku en tiiä tillannetta niin tarkast
- jalkapalloilija #12
vaikee sanoo mitä sun pitäis tehä... tuskin se kertoo jos pyydät sitä olemaan hiljaa siitä ..?
- pois pinteestä
"olluta ja mennyttä että antaa asian olla", sano noin jos joku kysyy aisiasta.
jos ne alkaa lyömään saat joka tapuksessa puolustaa itseäsi kunhan se pysyy puolustamisessa. mutta älä lähde ajatukeseta että kaikki on kiusaajia. vaan siitä että olet tullut kouluun opiskelaksesi, ja tutustumaan uusiin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847