Nyt on sen aika. Olen kyllästynyt jatkuvaan huonoon olotilaani ja tähän kaikkeen paskaan, sen jälkeen kun kotiuduin suljetulta osastolta. Halusin sieltäkin vain pois sen takia, että voisin päättää päiväni. Kotona olis 20000mg Seroquelia, mutta ei se kyllä riitä tappamaan. Pitää yrittää keksiä jokin toinen keino. Onhan niitä keinoja, haluaisin sen vain olevan nopeasti ohi, mutta ei mulla ole asetta tai mitään. Ei vain ole intoa elää tai tehdä mitään. Kaikki on sellaista mössöä. Koulutkin varmaan jää kesken, kun en mennyt kokeisiin nyt viimeisimmällä jaksolla. Olkoon koko koulu, mitä minä sillä, kun päivät haaveilen itseni tappamisesta. Siitä on tainnut tulla suurin viihteeni, runkkaamisen ohella, jolla yritän korvata puuttuvaa tyttöystävää. Säälittävää täytyy sanoa.
viimeinen kesä?!
2
93
Vastaukset
- momm=y
Hei, älä tee sitä. Se paska menee ohi tai ainakin sopeudut elämään sen kanssa. Runkkaus on hyvä merkki, et ole kuollut. Voimia!
- Huhuu ihmiset.
Onkos tässä jotain trolli/provo topiccia tulilla?
"Olen kyllästynyt jatkuvaan huonoon olotilaani ja tähän kaikkeen paskaan,"
Niin minäkin.
"Kotona olis 20000mg Seroquelia, mutta ei se kyllä riitä tappamaan."
Ei riitäkkään, tulee vain huono olo.
"Onhan niitä keinoja, haluaisin sen vain olevan nopeasti ohi, mutta ei mulla ole asetta tai mitään."
Ei ole minullakaan.
"Ei vain ole intoa elää tai tehdä mitään. Kaikki on sellaista mössöä."
Ei olekkaan. Sinä sen sanoit. Ihan samaa mieltä olen.
"kun päivät haaveilen itseni tappamisesta."
Niin minäkin.
"Säälittävää täytyy sanoa. "
Niin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723